Sanne

Goed contact maar helaas werkte de combinatie van het slaapzakje en het lakentje niet voor onze baby.

Feride

Super producten!! Ik heb ruim 3 jaar terug de nunki laken en bundi slaapzak gekocht en met veel plezier hebben wij ‘m gebruikt bij onze oudste. Bij de jongste precies hetzelfde! Wij hebben ze... Super producten!! Ik heb ruim 3 jaar terug de nunki laken en bundi slaapzak gekocht en met veel plezier hebben wij ‘m gebruikt bij onze oudste. Bij de jongste precies hetzelfde! Wij hebben ze voornamelijk gebruikt om het inbakeren af te bouwen. Frederieke heeft altijd erg goed meegedacht en advies gegeven.

Zarha Vermeulen

Heel handig en werkt hier goed!

Daisy

Heerlijke stof, werkt super voor onrustige maaiende armpjes en zorgt voor ontspanning bij ons kleintje. Zowel het lakentje als het slaapzakje zorgen echt voor rustiger en dieper slapen. Wij zijn dik... Heerlijke stof, werkt super voor onrustige maaiende armpjes en zorgt voor ontspanning bij ons kleintje. Zowel het lakentje als het slaapzakje zorgen echt voor rustiger en dieper slapen. Wij zijn dik tevreden!

Laura

Positief!!
Ik heb voor onze zoon het co sleeper lakentje en het ledikant lakentje tot hij 1 jaar was gebruikt. Ook het slaapzakje de eerste 6 maanden gebruikt!
De artikelen waren snel in...
Positief!!
De artikelen waren snel in huis en er zit een goede instructie bij. Ook kun je online nog tools vinden om het lakentje goed op te maken!

Maris

Mijn zoontje begon met omrollen en moest dus uit zijn puckababy. Wat resulteerde in onrustige nachten, want meneer sloeg zichzelf nog wakker. Eerst dacht ik wennen, maar na twee weken werden ook de... Mijn zoontje begon met omrollen en moest dus uit zijn puckababy. Wat resulteerde in onrustige nachten, want meneer sloeg zichzelf nog wakker. Eerst dacht ik wennen, maar na twee weken werden ook de dutjes overdag onrustiger. Door op internet te gaan zoeken kwam ik het nunki-lakentje tegen.. deze aangeschaft en gebruikt met een gewone slaapzak, want ik vond de ritsjes spannend ivm het omrollen. Onrust was minder maar nog niet helemaal opgelost. Dus op advies van een medemama even advies gevraagd via Instagram aan Frederieke en daardoor werd alles duidelijker. Toch het slaapzakje aangeschaft en even getest op hij op z’n buikje kon liggen.. nu langzaam begint de rust in het slapen weer terug te komen.. dutjes zijn langer en beter en de nachten worden doorgeslapen op een enkele keer een tut geven na.. Heerlijk..

Prijzig maar het is het waard!!

Sofie

Super blij met het lakentje. Mijn zoontje slaapt veel rustiger!

Op het eerste zicht leek het lakentje niet te passen. Na enkele tips van Esther lukte het toch!

Else

Het ledikantlakentje is bij ons onmisbaar geweest en sowieso één van mijn adviezen aan ouders met een slecht slapend kindje! En níet omdat ons dochtertje beter ging slapen… Voor sommige kindjes is... Het ledikantlakentje is bij ons onmisbaar geweest en sowieso één van mijn adviezen aan ouders met een slecht slapend kindje! En níet omdat ons dochtertje beter ging slapen… Voor sommige kindjes is er helaas geen wondermiddel om lekker in slaap te kunnen vallen. Verwacht dan ook niet dat er zo iets bestaat of dat een Fedde en Kees lakentje dat probleem in één keer oplost (kán natuurlikk wel 😊). Maar een hele slecht slapende baby kan met zóveel factoren te maken hebben.. en helaas is dit niet zo makkelijk te verhelpen als we zouden willen. Maar wat het lakentje ons bracht, was dat wij onze handen vrij hadden om onze dochter te troosten, een hand op haar buik te leggen bijvoorbeeld of bij haar te zitten. Het gaf wel een gevoel van geborgenheid, dat merkten we zeker. Ze ging niet beter slapen, maar het lakentje was wel één van hulpmiddelen die mij als ouder ondersteunden om me te kunnen richten op troost en nabijheid bieden ipv steeds het lakentje moeten vasthouden (omdat ze zo gefrustreerd raakte van het niet kunnen slapen en moe zijn, schopte en sloeg ze alles weg). Ik ben heel blij dat wij haar de nabijheid hebben kunnen bieden in deze periode (ruim 1 jaar). Inmiddels een prima slapende dreumes hier 😄.
Dus een wat genuanceerde review : geen beter slapend kindje destijds en toch is het lakentje onmisbaar geweest voor ons!

Kirsten

Ik had zowel de bundi als de nunki gekocht voor de baby geboren was. Voor de bundi was hij bij de geboorte nog te klein en hij begon heel hard te huilen als ik de nunki dichtritste. Even een aantal... Ik had zowel de bundi als de nunki gekocht voor de baby geboren was. Voor de bundi was hij bij de geboorte nog te klein en hij begon heel hard te huilen als ik de nunki dichtritste. Even een aantal weekjes gewacht en met 7 weken nog een keer geprobeerd. Hij slaapt nu perfect onder zijn lakentje en zonder de slaapzak zijn we echt nergens met die grijphandjes van hem. Echt een uitkomst! Ik raad ze dus zeker aan - maar geef je baby even wat tijd om te wennen.