Maité

Gestart met het Nunki lakentje toen ons dochtertje 3-4 maand was omdat we het inbakeren wilden afbouwen. Hielp meteen heel goed! Nadien in combinatie met het Bundi slaapzakje sliep onze dochter gewoon mooi haar nachtjes door. Slaapzakje aan, lakentje dichtritsen en de oogjes gingen dicht. Op termijn haalde ze gewoon zelf de armpjes boven het lakentje. Rond 7/8 maand sliep ze ineens slechter en merkte ik op dat ze vrijheid zocht in bed. Lakentje weggehaald van de ene op de andere dag en ze sliep weer super. Ze gaf dus zelf aan dat ze het niet meer nodig had, anders had ik hem nog maanden verder gebruikt! Ligt nu te wachten in de kast voor als er ooit een broertje of zusje komt.

Btw: TOPSERVICE! Toen men dochtertje begon te draaien contacteerde ik Frederieke omdat het mij 'eng' leek, maar Frederieke stelde mij gerust en nam ook haar tijd om te reageren en uitleg te geven.
Ook heb ik eens het verkeerde maatje gesteld van slaapzak en pastte Frederieke dit gewoon meteen aan na mijn mailtje zodat ik het juiste maatje kreeg. Topper!

Score voor Fedde&Kees NL: 5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Welk(e) product(en)?: Nunki & Bundi