Jolande

Ik kwam in contact met Fedde en Kees bij de 9 maanden-beurs. Ben daar super goed geïnformeerd en helemaal enthousiast over hun producten. Heb meteen het lakentje, slaapzak en lange Spuugdoek... Ik kwam in contact met Fedde en Kees bij de 9 maanden-beurs. Ben daar super goed geïnformeerd en helemaal enthousiast over hun producten. Heb meteen het lakentje, slaapzak en lange Spuugdoek aangeschaft. Voel me een stuk zekerder om onze kleine meid te mogen ontvangen. Bij vragen mag ik altijd bellen, voelt ook fijn!

Maike Rombous

Omdat onze zoon Stenn onrustig was tijdens het slapen, hadden wij eerst een ander inbakerslaapzakje geprobeerd. Echter merkte ik dat Stenn hierin toch nog onrustig bleef en ben ik opzoek gegaan naar... Omdat onze zoon Stenn onrustig was tijdens het slapen, hadden wij eerst een ander inbakerslaapzakje geprobeerd. Echter merkte ik dat Stenn hierin toch nog onrustig bleef en ben ik opzoek gegaan naar een alternatief. Zodoende kwam ik uit bij Fedde&Kees. Eerst heb ik contact gezocht met Frederieke en zij stuurde mij alle informatie incl. filmpjes over het slaapzakje en het lakentje. Ook kon ik ze aanschaffen via de try-out service. Eenmaal binnen een foto gemaakt van het opgemaakte bedje, zodat Frederieke mee kon kijken of dit juist was opgemaakt. Toen we het eenmaal wilde uittesten werd onze zoon ziek en heeft hij 1.5 week in het ziekenhuis gelegen. Het lakentje konden we toen niet testen maar het slaapzakje hadden we meegenomen naar het ziekenhuis. Hierin heeft onze kleine man heerlijk kunnen slapen, sloeg hij zichzelf niet wakker en nog belangrijker kon het de slangetjes niet van zijn gezicht trekken. Eenmaal opgeknapt en weer thuis konden we ook het lakentje testen. Wat een fijne combinatie. Onze zijn zoon krijgt hierdoor veel meer rust!

Sarah

Vriendelijk en behulpzaam

Patricia

Heel behulpzaam

Afke Walstra

Top! Zowel het slaapzakje als het lakentje zijn erg fijn. Geen gedoe meer met eeuwig in slaap wiegen en korte slaapjes.

Dekker

Lakentje besteld van €70. Mijn kindje vindt het helemaal niks.

Reactie Fedde&Kees:

Beste Raaike, Jammer dat je deze ervaring hebt met het NUNKI lakentje. Helaas heb je geen contact met ons opgenomen. Elke baby is toch weer anders en vaak kunnen we tips en adviezen geven in het... Beste Raaike, Jammer dat je deze ervaring hebt met het NUNKI lakentje. Helaas heb je geen contact met ons opgenomen. Elke baby is toch weer anders en vaak kunnen we tips en adviezen geven in het gebruik en gericht op jullie specifieke situatie. We kijken dan met je mee of je het lakentje optimaal gebruikt hebt en ondersteunen in jullie specifieke slaap uitdagingen. Je mag mij altijd even bellen als je dat fijn vindt: 06-39786368 Hartelijke groet, Frederieke