Kirsten

De ervaring met het bedrijf is helemaal prima. Ze hebben me goed geholpen met de vragen die ik had. Helaas werkt het slaapzakje niet goed voor onze zoon.. hij zat ook net op het punt dat de ene maat bijna te klein was en de ander te groot. Voor veel geld het slaapzakje aangeschaft, 1x gebruikt en toen was hij er al uitgegroeid. Daarnaast snap ik het nunki lakentje niet helemaal goed en heb ik het idee dat hij er mega strak onder ligt waardoor ik het idee heb dat het te strak is en hij daar arelaxed van wordt. Ik moet me er nog maar eens goed in gaan verdiepen.

Reactie Fedde&Kees:

Beste Kirsten, weet dat je altijd contact met ons kan opnemen om nog vragen te beantwoorden! We leggen graag nog het eea uit als er iets niet duidelijk is en kunnen ook obv foto's meekijken naar het slaapzakje, deze hoort nl heel strak te zitten, het gaat juist om de lengte. Ook kunnen we altijd even met je meekijken of het lakentje op de juiste manier is opgemaakt voordat je het weer eventueel gaat gebruiken. Ik hoor heel graag van je! Hartelijke groet, Frederieke

Score voor Fedde&Kees NL: 2.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Welk(e) product(en)?: Slaapzak en lakentje