Joris

Reactie Fedde&Kees:

Beste Joris, Via een aparte mail heb ik begrepen dat je niet tevreden bent over het Nunki lakentje. Jammer dat je deze ervaring hebt. Helaas heb ik geen eerdere communicatie mogen ontvangen.... Beste Joris, Via een aparte mail heb ik begrepen dat je niet tevreden bent over het Nunki lakentje. Jammer dat je deze ervaring hebt. Helaas heb ik geen eerdere communicatie mogen ontvangen. Misschien hadden we je nog kunnen ondersteunen in het gebruik. Weet dat we hier altijd voor openstaan. Hartelijke groet, Frederieke

Nicole Groeneweg

Bij ons werd het slapen alleen nog maar rampzaliger helaas…

Reactie Fedde&Kees:

Beste Nicole, vervelend dat je deze ervaring hebt.
Heb even het eea uitgezocht en terug gevonden dat je hierover contact hebt opgenomen.
Op 23-06 om 09:25 uur heb ik je een mailtje...
Beste Nicole, vervelend dat je deze ervaring hebt.
Op 23-06 om 09:25 uur heb ik je een mailtje gestuurd met wat vragen en tips. Hierna heb ik helaas niks meer van je vernomen. Zoals in deze mail aangegeven is de juiste maat van het Bundi slaapzakje bepalend voor de functionaliteit. Ook heb ik aangeboden even met elkaar te bellen om je nog wat tips en adviezen te kunnen geven. Hopelijk horen we nog van je. Meestal met wat hulp en tips kunnen we je helpen naar succes. Hartelijke groet, Frederieke

Elske

Niet goed

Reactie Fedde&Kees:

Beste Elske, Dit is je tweede slechte review in korte tijd. Terwijl er geen contact meer is geweest. Het zou fijn zijn als je je slechter ervaring omschrijft en deelt, zo hebben andere er ook echt... Beste Elske, Dit is je tweede slechte review in korte tijd. Terwijl er geen contact meer is geweest. Het zou fijn zijn als je je slechter ervaring omschrijft en deelt, zo hebben andere er ook echt wat aan.! Onze reactie op je vorige review op 31 mei was: "Mogen wij vragen waarom je zo ontevreden bent? Heeft het misschien te maken met het slaapzakje dat je retour hebt aangemeld maar wat door gebruik niet meer voldeed aan de retourvoorwaarden (vlekjes en gaatjes). Wij hebben geprobeerd een passende oplossing te bieden en wachten nog steeds op een reactie. We hebben op 20 mei om 13:57 uur een mailtje naar je gestuurd en zijn nog in afwachting van jouw antwoord. Hartelijke groet, Frederieke"
Hier hebben we helaas ook geen reactie op gekregen.

Petra Verheyen

Heel goed

Monique

Heel tevreden met het lakentje en de slaapzak! De slaapzak gebruikt als overgangsfase tussen inbakeren en niet-inbakeren. Ons dochtertje sliep er goed mee vanaf 3 maanden. In combinatie met het... Heel tevreden met het lakentje en de slaapzak! De slaapzak gebruikt als overgangsfase tussen inbakeren en niet-inbakeren. Ons dochtertje sliep er goed mee vanaf 3 maanden. In combinatie met het lakentje gebruikt. Nadat ze uit het slaapzakje gegroeid was, zijn we overgegaan op een 'gewone' slaapzak. Het lakentje zijn we blijven gebruiken. Ook ideaal dat ze altijd op dezelfde manier werden ingestopt. Nu is ons dochtertje 16 maanden en gebruiken we het lakentje niet meer altijd. Het kan overigens wel! Alleen onze dochter slaapt nu ook goed zonder.
Heb al meerdere vriendinnen getipt!

Kimberley

Top product bied precies de rust samen met de puckababy dat mijn kindje nodig heeft

susan mittendorff

Ik ben zeer tevreden over de producten en de service van Fedde en Kees. Het lakentje en het Bundi slaapzakje werken erg goed voor onze zoon, hij slaapt er rustiger door en de stof blijft goed. De... Ik ben zeer tevreden over de producten en de service van Fedde en Kees. Het lakentje en het Bundi slaapzakje werken erg goed voor onze zoon, hij slaapt er rustiger door en de stof blijft goed. De service van Fedde en Kees vind ik buitengewoon. Ik heb twee keer gebeld met advies voor het slapen op vakantie met het Nunki lakentje en of ik het lakentje goed gebruik. Er werd gelijk opgenomen en goed meegedacht. Daarnaast ging het Nunki lakentje kapot op vakantie (echt uitzondering) en hebben we gebeld en kregen naar ons vakantieadres gelijk een nieuwe opgestuurd. Dat vind ik echt topservice!

Laura

Ondanks een waarschuwing dat verzending langer kon duren vanwege de 9-maanden-beurs onze bestelling al na een paar dagen binnen! Goed materiaal, blijft ook goed na het wassen.