Sini

Ze leveren wat ze beloven

Naomi

Prima!
Snelle levering en mooie producten!

Nadiene Janse

Ik heb de lakentjes en doekjes van Fedde&Kees. Onze zoon was erg onrustig en sliep slecht. Door het inbakeren met het lakentje kreeg hij rust.

Fenneke Arends

Positief

Nienke

Ik heb het nunki-lakentje voor de wieg en het ledikantje aangeschaft voor mijn 2 maanden oude baby die erg onrustig sliep. Helaas was dit niet de oplossing. Hij leek aanvankelijk wel iets rustiger... Ik heb het nunki-lakentje voor de wieg en het ledikantje aangeschaft voor mijn 2 maanden oude baby die erg onrustig sliep. Helaas was dit niet de oplossing. Hij leek aanvankelijk wel iets rustiger in te slapen maar werd na 1 slaapcyclus nog steeds heel onrustig wakker. We zijn nu ruim 2 maanden verder en hij slaapt nog steeds onrustig. Inmiddels wurmt hij ook altijd zijn armen boven het lakentje waardoor de band niet netjes over z'n borst zit. Ik gebruik de lakentjes overigens wel altijd, het is makkelijk in gebruik en koeler dan een slaapzakje op warmere dagen.

Claire

Fijn contact, er werd echt naar mij geluisterd en met ons meegedacht.

Mariah

Dit is DE uitkomst voor een kindje
Ik raad t zeker aan!!!

CS

Zowel bundi als nunki aangeschaft, laagdrempelig contact als je ergens niet uitkomt. Dit als erg prettig ervaren. Op een fijne manier het inbakeren afgebouwd en de nunki bevalt ons nog steeds super... Zowel bundi als nunki aangeschaft, laagdrempelig contact als je ergens niet uitkomt. Dit als erg prettig ervaren. Op een fijne manier het inbakeren afgebouwd en de nunki bevalt ons nog steeds super fijn. Zou de producten aan iedereen aanbevelen!

Claire Vossen

Snelle levering, top resultaat