Peter-Palland

Meerdere vertalingen laten uitvoeren en die zijn naar tevredenheid uitgevoerd.

De vertaalopdrachten zijn makelijk en eenvoudig in te voeren.

Reactie Fairlingo:

Dag Peter, bedankt voor je feedback! We staan graag weer voor je klaar bij een volgende vertaalopdracht. Groeten, Team Fairlingo.

Martin

Zeer goed en professioneel. Ze hebben een systeem opgezet dat handig werkt voor particulieren. Communicatie verloopt fijn en de vertaling die snel binnen. Zeker een aanrader.

Woord kennis van vele talen

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor je mooie review Martin! We zijn blij dat alles naar tevredenheid is en zijn je bij een volgende opdracht graag weer van dienst. Groeten, Team Fairlingo.

Simon

In korte tijd meerdere beëdigde vertaling laten maken. Heel erg snel geholpen en perfect vertaald.

Duidelijke contact, snel, geweldig werk

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! We gaan een volgende keer graag weer voor je aan de slag. Groeten, Team Fairlingo.

Weltevree

Weltevree gebruikt de diensten van Fairlingo met grote regelmaat. Voor kleinere blogs of voor langere stukken tekst die vertaald moeten worden komen we toch altijd terug bij Fairlingo. Snel, secuur... Weltevree gebruikt de diensten van Fairlingo met grote regelmaat. Voor kleinere blogs of voor langere stukken tekst die vertaald moeten worden komen we toch altijd terug bij Fairlingo. Snel, secuur en je weet wat voor kwaliteit je kan terug verwachten.

Snel, secuur & kwalitatief

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze mooie feedback en terugkerende opdrachten! Graag tot de volgende keer! Groeten, Team Fairlingo.

Simon van der Tak

Goed geholpen en professioneel werk afgeleverd

Duidelijk, snel en correct

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor je mooie feedback, Simon! Graag tot een volgende keer. Groeten, Team Fairlingo.

De Vos Surgical BV

Wij gebruiken de diensten van Fairlingo professioneel, voor zowel snelle vertalingen als meer uitgebreide opdrachten, zoals b.v. gebruiksaanwijzingen. Wij maken gebruik van meerdere taalopties voor... Wij gebruiken de diensten van Fairlingo professioneel, voor zowel snelle vertalingen als meer uitgebreide opdrachten, zoals b.v. gebruiksaanwijzingen. Wij maken gebruik van meerdere taalopties voor de vertalingen.

Snel en transparant in de offertes. De opdrachten word altijd binnen de afgesproken termijn afgeleverd, en soms ook sneller.

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor jullie mooie beoordeling! Je kan inderdaad voor uiteenlopende opdracht bij ons terecht. Graag tot een volgende keer, we helpen jullie graag weer. Groeten, Team Fairlingo.

Laurie

Ik gebruik de site voor correcties op mijn eigen vertalingen. Super snelle reacties en adequaat!

Geld waard

Reactie Fairlingo:

Dag Laurie, bedankt voor je mooie feedback en compliment! Graag tot een volgende keer. Groeten, Team Fairlingo.

Kaan teksten

Goede vertaling. Accuraat, snel en heel makkelijk online te regelen.

Snel, accuraat, heldere communicatie online.

Reactie Fairlingo:

Wat een mooie beoordeling, dank daarvoor! Graag tot een volgende vertaalopdracht. Groeten, Team Fairlingo.

Vigiles Brandveiligheid

Momenteel zijn wij druk bezig met het opstellen van ontruimingsplannen en -plattegronden voor diverse crisisopvanglocaties voor vluchtelingen met diverse achtergronden. Omdat deze mensen veelal geen... Momenteel zijn wij druk bezig met het opstellen van ontruimingsplannen en -plattegronden voor diverse crisisopvanglocaties voor vluchtelingen met diverse achtergronden. Omdat deze mensen veelal geen Engels of Nederlands spreken stellen wij de ontruimingsplattegronden in het Arabisch, Russisch en Oekraïens op.
De vertalingen worden door jullie snel en accuraat uitgevoerd tegen een goed tarief, ondanks dat het allemaal kleine vertaalopdrachten zijn (maar met grote waarde voor de bewoners van de gebouwen). Daarnaast is het ook fijn dat er binnen enkele seconden een offerte beschikbaar is zodat je precies weet waar je aan toe bent.

- Snelle service
- Accurate vertalingen
- Scherp tarief
- Overzichtelijk platform

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor jullie waardevolle feedback! We zijn erg blij dat onze vertalingen zo goed terecht komen. We houden contact. Groeten, Team Fairlingo.

Fortelle

Alles over een opdracht overzichtelijk bij elkaar. Ook fijn dat Fairlingo elk denkbare taal aankan. ;-) Geautomatiseerd proces verloopt vlekkeloos. Kwaliteit is naar tevredenheid.

Alles in één overzicht bij elkaar.

Reactie Fairlingo:

Wat een mooie feedback over ons vertaalproces, bedankt! Tot de volgende vertaalopdracht. Groeten, Team Fairlingo.