Stichting Xtrahands

Makkelijk, voor iedereen Toegankelijk, netjes en correct!

Het Telefonisch contact, heel hartelijk en behulpzaam!

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de mooie beoordeling en positieve feedback! We helpen jullie bij een volgende opdracht graag weer. Groeten, Team Fairlingo.

Josien

Snel, accuraat en betrouwbaar

Altijd spot-on en super snel. Als nodig, is er overleg of uitleg over een vertaalkeuze - perfect!

Reactie Fairlingo:

Dag Josien, bedankt voor je feedback! Heel fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze vertaalservice. We staan de volgende keer graag weer voor je klaar. Groeten, Team Fairlingo.

JON HOOFWIJK, IT-tekstschrijver

Snel, goed en zonder poespas

Modern vertaalbureau dat alles online doet. Je kunt kiezen uit verschillende niveaus van vertaling. Goede prijsprestatieverhouding.

Reactie Fairlingo:

Dag Jon, bedankt voor je mooie woorden en geweldige eindoordeel! We staan een volgende keer graag weer voor je klaar. Groeten, Team Fairlingo.

Lily Boersbroek

Perfect

Translations are always done quickly and everything is well organized. The service was excellent.

Reactie Fairlingo:

Thanks for the nice collaboration, lovely review and feedback Lily! Kind regards, Team Fairlingo.

My Poi World - Marjolein

Supersnel vertalingen terug. Na een aantal goede ervaringen gebruiken we fairlingo nu vaak als standaard stap in ons proces voordat we een meertalige website/app live zetten.

Snel en van goede kwaliteit

Reactie Fairlingo:

Wat fijn om te horen, Marjolein! Zo kan je stukje bij beetje de website/app vullen met behulp van onze vertaalservices. Tot de volgende keer! Groeten, Team Fairlingo.

Aelbers Personeelsdiensten

Vertalingen zijn snel geregeld en van goede kwaliteit. Communicatie verloopt snel en prettig.

Snel, duidelijk, fijn systeem

Reactie Fairlingo:

Leuk om te zien dat meerdere collega's bij jullie gebruik maken van ons systeem! Bedankt voor de mooie review(s) en tot de volgende vertaalopdracht! Groeten, Team Fairlingo.

Aelbers Personeelsdiensten

Snelle vertalingen

Snelheid, correct, compleet

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de mooie beoordeling en positieve feedback. Graag tot een volgende keer! Groeten, Team Fairlingo.

Guido ter Horst

Very good

Fast, clear and easy

Reactie Fairlingo:

Kort, maar krachtig! Bedankt Guido, graag tot een volgende keer. Groeten, Team Fairlingo.

DOK, de bibliotheek van Delft

Wij gebruiken Fairlingo voor het vertalen van korte teksten voor website en brochures.

Heel gebruiksvriendelijk, betaalbaar en snel. Fijn dat de voortgang live gevolgd kan worden en dat de vertaler die de klus oppakt een eigen gezicht heeft.

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor je feedback en mooie opsomming van sterke punten, Maaike! Fijn om te lezen dat dat gewaardeerd wordt en natuurlijk fantastisch dat je onze vertaalservices met een 10 beoordeeld.... Bedankt voor je feedback en mooie opsomming van sterke punten, Maaike! Fijn om te lezen dat dat gewaardeerd wordt en natuurlijk fantastisch dat je onze vertaalservices met een 10 beoordeeld. Groeten, Team Fairlingo.

Chris

Mooi duidelijk systeem, veel talen mogelijk en snelle en nette oplevering!

Duidelijk, vlot, netjes, fijn systeem

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor je mooie woorden Chris. We helpen je graag weer bij een volgende vertaalklus! Groeten, Team Fairlingo.