HRM Progress BV

Snelle afhandeling van de vertaling, tariefstelling duidelijk en de vertalingen goed.

Klantgericht

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze mooie review! We zijn je bij een volgende opdracht graag weer van dienst. Groeten, Team Fairlingo.

Dijkstra

Makkelijk portaal om opdrachten aan te maken voor een vertaling in heel veel talen. Tarieven zijn ook meer dan redelijk en de vertaling werd snel uitgevoerd

Makkelijk portaal en snel uitgevoerd

Reactie Fairlingo:

Beste Dijkstra, bedankt voor je mooie review! We staan een volgende graag weer voor je klaar. Groeten, Team Fairlingo.

Loes van Campercontact

Compleet platform. Heel handig als je content in meerdere talen wilt laten vertalen. Snelle service en redelijk scherpe tarieven. We hopen er veel gemak aan te beleven.

- snel
- scherpe tarieven
- keuze in kwaliteit

Reactie Fairlingo:

Dag Loes, bedankt voor je mooie feedback. We hopen je nog lang met onze vertaalservices van dienst te mogen zijn. Groeten, Team Fairlingo.

Milou

Fijne, snelle én betrouwbare vertaalservice!

- Snelheid
- Betrouwbaarheid
- Klantvriendelijk
- Makkelijk in gebruik
- Vertalers die de tekst ook in tone of voice vertalen

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor je positieve review Milou! We zijn blij dat je anderen onze vertaalservice ook zou aanbevelen. Tot een volgende vertaalopdracht! Groeten, Team Fairlingo.

MS Broedmachines

Goede en snelle vertaling

snelheid

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de mooie review en fijn om te lezen dat je blij bent met Fairlingo's goede en snelle vertaalservice! Tot de volgende keer. Groeten, Team Fairlingo.

LEF

Wij werken heel graag met Fairlingo omdat ze de perfecte lijn lopen tussen het werk van goede vertalers en automatisatie. Daarbij geven ze persoonlijke en vlotte service ter omkadering.

Goede kwaliteit van de vertaling
Goede prijzen
Persoonlijke, vlotte omkadering

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de mooie review! Wat fijn dat de werking van ons platform en onze werkwijze zo gewaardeerd wordt. Tot een volgende opdracht! Groeten, Team Fairlingo.

BMTEC

Zeer tevreden

Snel en effectief

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de mooie beoordeling en feedback. We hopen jullie nog vaak tevreden te maken bij nieuwe vertalingen. Groeten, Team Fairlingo.

Lana

Heel aangename, vriendelijke en vooral heel snelle service.

Snelle service

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de mooie review, Lana! We staan bij toekomstige vertaalopdrachten graag weer voor je klaar. Groeten, Team Fairlingo.

Imade

Zeer positief, snelle oplevering en gemakkelijk!

Wij zijn erg tevreden met Fairlingo! De vertalingen worden snel opgeleverd, kwaliteit is goed en de webinterface werkt helemaal prima!

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de mooie beoordeling en waardevolle feedback, Alex! Tot een volgende opdracht. Groeten, Team Fairlingo.

Eastmen Human Resources BV

Wij maken al een aantal jaar graag gebruik van Fairlingo!

+ Vaak (nog) sneller dan verwacht
+ Vriendelijk personeel, behulpzaam, denken mee
+ Beëdigde vertalingen zijn super!

- De eenvoudige(re) vertaaloptie(s) heeft soms wat...
+ Vaak (nog) sneller dan verwacht
+ Vriendelijk personeel, behulpzaam, denken mee
+ Beëdigde vertalingen zijn super!

- De eenvoudige(re) vertaaloptie(s) heeft soms wat interpretatieverschillen na controle -afgaande op collega's die de taal spreken-.

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de mooie beoordeling en eerlijke feedback! We hebben inmiddels contact gehad over de eenvoudigere vertaaloptie. Hopelijk leiden onze tips tot betere resultaten in de toekomst. Groeten,... Bedankt voor de mooie beoordeling en eerlijke feedback! We hebben inmiddels contact gehad over de eenvoudigere vertaaloptie. Hopelijk leiden onze tips tot betere resultaten in de toekomst. Groeten, Team Fairlingo.