Casper Kuijpers

Verschillende teksten en artikelen laten vertalen via Fairlingo. De vertalingen waren snel klaar en zijn kwalitatief goed. Ik raad Fairlingo aan.

Snel
Goede kwaliteit
Overzichtelijk
Wordt up-to-date gehouden over voortgang

Reactie Fairlingo:

Bedankt Casper voor deze mooie review! Fijn om te horen dat je blij bent met de vertalingen en onze werkwijze. Graag tot een volgende vertaling! Groeten, team Fairlingo

SupportDesk

Opdrachten uitzetten via de site ging erg eenvoudig. Vervolgens goede updates over de voortgang en uiteindelijk voor planning opgeleverd. Kwaliteit van het werk is ook goed.

- duidelijke communicatie
- snelle en goede oplevering

Reactie Fairlingo:

Bedankt SupportDesk voor deze mooie review! We zijn blij dat jullie zowel onze werkwijze als de kwaliteit van onze vertalingen zo goed beoordelen. We staan een volgende keer graag weer voor jullie... Bedankt SupportDesk voor deze mooie review! We zijn blij dat jullie zowel onze werkwijze als de kwaliteit van onze vertalingen zo goed beoordelen. We staan een volgende keer graag weer voor jullie klaar. Groeten, team Fairlingo

Suzanne van Dijck

Eerste vertalingen zijn er uit. Prima werk en snelle levering.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor je positieve review Suzanne! Fijn om te horen dat de vertalingen en levering helemaal naar wens zijn. We staan bij een volgende vertaalopdracht graag weer voor je klaar! Groeten, team... Bedankt voor je positieve review Suzanne! Fijn om te horen dat de vertalingen en levering helemaal naar wens zijn. We staan bij een volgende vertaalopdracht graag weer voor je klaar! Groeten, team Fairlingo

LMR

Perfect systeem. Handig, snel en correct.

Snel, dubbele controle, correcte prijs

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze review en positieve beoordeling! Leuk om te lezen dat ons platform jullie zo goed bevalt. We hopen jullie een volgende vertaling weer van dienst te mogen zijn. Groeten, team... Bedankt voor deze review en positieve beoordeling! Leuk om te lezen dat ons platform jullie zo goed bevalt. We hopen jullie een volgende vertaling weer van dienst te mogen zijn. Groeten, team Fairlingo.

Harry van der Plas

Zeer enthousiast

Betaalbaar, snel en goed

Reactie Fairlingo:

Bedankt Harry voor het schrijven van een review! Heel fijn om te horen dat je enthousiast bent over onze dienstverlening. Graag tot een volgende vertaling. Groeten, team Fairlingo

Exite ICT

Superstrakke website met eenvoudige navigatie. Veel keuzes, maar ingewikkeld wordt het nooit. Snelle service en voldoende contactmogelijkheden.

Direct voortgang zien van vertalingen.

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor jullie review! Fijn om te horen dat jullie de gebruiksvriendelijkheid van ons platform en onze service zo goed beoordelen. Graag tot een volgende vertaling! Groeten, team Fairlingo

Rise Up

Kwalitatieve vertalingen, snel en betrouwbaar. Website is intuïtief en Support team is zeer behulpzaam. Wij zijn zeer tevreden!

Kwalitatief en snel

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze positieve feedback! Fijn om te horen dat jullie zeer tevreden zijn over onze vertalingen en dienstverlening. We staan een volgende vertaling graag weer voor Rise Up klaar! Groeten,... Bedankt voor deze positieve feedback! Fijn om te horen dat jullie zeer tevreden zijn over onze vertalingen en dienstverlening. We staan een volgende vertaling graag weer voor Rise Up klaar! Groeten, team Fairlingo

Pieter Derks

De website is efficient en ongelofelijk duidelijk..Steve Jobs zou het omarmd hebben. De vertaling is nel klaar en voldoet volledig aan je verwachtingen. Ik ben trouwambtenaar en gebruik Fairlingo... De website is efficient en ongelofelijk duidelijk..Steve Jobs zou het omarmd hebben. De vertaling is nel klaar en voldoet volledig aan je verwachtingen. Ik ben trouwambtenaar en gebruik Fairlingo graag voor internationale huwelijken. De vertaalde teksten worden altijd enorm gewaardeerd door de buitenlandse gasten.

Duidelijke website. Fijn ook, dat je nog een kort begeleidend schrijven kunt toevoegen om de context van de vertaling aan te geven. Goede vertaling, die altijd in de smaak valt bij de gasten van de... Duidelijke website. Fijn ook, dat je nog een kort begeleidend schrijven kunt toevoegen om de context van de vertaling aan te geven. Goede vertaling, die altijd in de smaak valt bij de gasten van de huwelijksceremonie

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze hele mooie review Pieter! Erg leuk om te horen dat ons platform zo goed bevalt en dat we met onze vertalingen mogen bijdragen aan mooie huwelijksceremonies. Graag tot een volgende... Bedankt voor deze hele mooie review Pieter! Erg leuk om te horen dat ons platform zo goed bevalt en dat we met onze vertalingen mogen bijdragen aan mooie huwelijksceremonies. Graag tot een volgende vertaling! Groeten, team Fairlingo

WHB Trading

Heel goed, snelle en kwalitatief zeer goede vertalingen

Snel en kwaliteit

Reactie Fairlingo:

Bedankt WHB Trading voor het achterlaten van een review. We zijn blij met deze mooie beoordeling! Bij een volgende vertaling staan we graag weer voor jullie klaar. Groeten, team Fairlingo

GCM

Onlangs voor de tweede keer een tekst laten vertalen.

Gemakkelijk aanvraagsysteem, snelle reactie en goede kwaliteit!

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor je review en vertrouwen in ons vertaalbureau! Fijn om te horen dat de vertalingen en onze service naar wens zijn geweest. Graag staan we bij een volgende vertaling weer voor jullie... Bedankt voor je review en vertrouwen in ons vertaalbureau! Fijn om te horen dat de vertalingen en onze service naar wens zijn geweest. Graag staan we bij een volgende vertaling weer voor jullie klaar. Groeten, team Fairlingo