Eastmen Human Resources BV

Wij maken al een aantal jaar graag gebruik van Fairlingo!

+ Vaak (nog) sneller dan verwacht
+ Vriendelijk personeel, behulpzaam, denken mee
+ Beëdigde vertalingen zijn super!

- De eenvoudige(re) vertaaloptie(s) heeft soms wat...
+ Vaak (nog) sneller dan verwacht
+ Vriendelijk personeel, behulpzaam, denken mee
+ Beëdigde vertalingen zijn super!

- De eenvoudige(re) vertaaloptie(s) heeft soms wat interpretatieverschillen na controle -afgaande op collega's die de taal spreken-.

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de mooie beoordeling en eerlijke feedback! We hebben inmiddels contact gehad over de eenvoudigere vertaaloptie. Hopelijk leiden onze tips tot betere resultaten in de toekomst. Groeten,... Bedankt voor de mooie beoordeling en eerlijke feedback! We hebben inmiddels contact gehad over de eenvoudigere vertaaloptie. Hopelijk leiden onze tips tot betere resultaten in de toekomst. Groeten, Team Fairlingo.

We maken sinds kort gebruik van de diensten van Fairlingo. Ik kan dit bedrijf iedereen aanbevelen. Snelle service, helder systeem waarin je vertalingen in kan sturen en een fijne klantenservice.

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de aanbeveling Caroline! We hopen jullie nog lange tijd van dienst te mogen zijn. Groeten, Team Fairlingo.

Tobias Bruning

Sinds enkele jaren gebruik ik de diensten van Fairlingo. Erg handig en snel voor een ondernemer in het buitenland die de taal nog niet helemaal machtig is. Zo blijft er meer tijd over

Makkelijk in gebruik en de vertalingen zijn snel klaar. Alles qua betalingen en facturen loopt soepel

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de mooie review Tobias! Fijn dat we al jaren van dienst mogen zijn en hopelijk volgen er nog veel meer! Groet, Team Fairlingo.

Orbisk B.V.

We have worked with Fairlingo in the past and have had a great experience. The platform is very easy to use and the process is quick.

Quick, professional, and easy to use

Reactie Fairlingo:

Thank you for sharing your experience with Fairlingo! We appreciate it very much. Kind regards, Team Fairlingo.

digitalorganized

Ze zijn super snel met vertalen van proffesionele vertalingen. Als ik iets te vertalen heb, dan maak ik altijd gebruik van fairlingo.

Super snelle service, duidelijk ook in de communicatie van wanneer iets af is.

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de mooie review! We blijven jullie professionele vertalingen graag met dezelfde snelheid en service aanbieden. Tot de volgende opdracht! Groeten, Team Fairlingo.

FN Leisure Solutions

Wederom een uitstekende zakelijke vertaling

Snelle service, vakkundige vertalingen waarbij goed rekening wordt gehouden met branche-specifieke aandachtspunten.

Reactie Fairlingo:

Beste FN Leisure Solutions, bedankt voor jullie mooie review! We zijn blij dat we opnieuw naar tevredenheid een opdracht voor jullie hebben mogen uitvoeren en dat deze wordt beoordeeld met een tien.... Beste FN Leisure Solutions, bedankt voor jullie mooie review! We zijn blij dat we opnieuw naar tevredenheid een opdracht voor jullie hebben mogen uitvoeren en dat deze wordt beoordeeld met een tien. Tot de volgende! Groeten, Team Fairlingo.

Fun Experts BV

Website en offerte vertaling

Makkelijk, Goedkoop en Snel

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor het achterlaten van een review! Fijn om te zien dat jullie blij zijn met onze dienstverlening. Graag tot een volgende vertaling! Groeten, team Fairlingo.

GrassSupport

Goede klantenservice en goede kwaliteit van de vertalers

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de mooie review en de fijne samenwerking! Ook in de toekomst kan je op ons blijven rekenen. Groeten, Team Fairlingo.

Uitgeverij Eduforce

Fantastische snelheid en correctheid van de vertalingen. Ze doen wat ze zeggen en dan doen ze super goed. Elke keer als we een vertaler nodig zijn komen we terug bij Fairlingo.

Snelheid en professionaliteit

Reactie Fairlingo:

Wat een mooie feedback, bedankt Eduforce! Tot de volgende vertaalopdracht. Groeten, Team Fairlingo.

Toon

Fairlingo is een heel correct bedrijf vertaling uitstekende

Snel en een goede website zeer duidelijk allei

Reactie Fairlingo:

Dag Toon, bedankt voor je positieve feedback! We staan bij een volgende vertaling graag weer voor je klaar. Groeten, Team Fairlingo.