Walter Meijland

Onlangs een tekst laten vertalen bij Fairlingo. Zeer tevreden over de snelheid en kwaliteit van de vertaling!

Snel, goede kwaliteit, handige werkwijze

Reactie Fairlingo:

Bedankt Walter voor je positieve review! Fijn om te horen dat je heel tevreden bent over onze vertalingen en service. Graag tot een volgende vertaling! Groeten, team Fairlingo

SINNER B.V.

Snel en accuraat

Zeer snelle oplevering en prettige en praktische interface

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor jullie review en positieve feedback! Fijn dat we jullie naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen. Graag tot een volgende vertaling. Groeten, team Fairlingo

Kasteel de Haar

Goede snelle service

Makkelijk online teksten uploaden

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor jullie review en het vertrouwen in ons vertaalbureau! We staan bij een volgende vertaling graag weer voor jullie klaar. Groeten, team Fairlingo

M. van der Maarel

Fijn en snel

Snel

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor je review! Fijn dat je onze service als fijn en snel ervaart. We staan een volgende keer graag weer voor je klaar. Groeten, team Fairlingo

STERK Trailers

Wij zijn heel tevreden!

Correcte communicatie, snel uitgevoerde vertaling, gewoon goed!

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor jullie review! Mooi om te horen dat jullie heel tevreden zijn met de vertaling en onze service. We staan bij een volgende vertaalopdracht graag weer voor jullie klaar. Groeten, team... Bedankt voor jullie review! Mooi om te horen dat jullie heel tevreden zijn met de vertaling en onze service. We staan bij een volgende vertaalopdracht graag weer voor jullie klaar. Groeten, team Fairlingo

Hobbyplotter.nl

Goede ervaring!

Prima vertaling, snel geleverd, goede klantenservice!

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze positieve review! We zijn blij dat we jullie goed van dienst hebben kunnen zijn. Graag tot een volgende vertaling! Groeten, team Fairlingo

Jelena

The company is very professional

Fast service, good price, friendly

Reactie Fairlingo:

Thank you for this positive feedback Jelena! It's great to hear that you rate our service and prices with a 9. Looking forward to a next translation. Best regards, team Fairlingo.

Amelio Venture BV

Snel en efficiënt

Transparant proces

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de positieve feedback en mooie beoordeling! We staan bij een volgende vertaling graag weer voor jullie klaar. Groeten, team Fairlingo

MJNT2

Fairlingo levert snel een perfecte vertaling. Ze reageren snel op vragen en denken mee.

snel, goede kwaliteit, persoonlijk contact

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze mooie feedback! Fijn om te horen dat jullie zo positief zijn over onze dienstverlening. We staan bij een volgende vertaling graag weer voor jullie klaar. Groeten, team Fairlingo

Steunpunt Nova

Fairlingo denkt goed met je mee, de aanlevering gaat heel makkelijk. Alles op de website is heel duidelijk. Je kunt alle stappen volgen, je ziet wie er vertaalt en je kunt vragen van de vertaler... Fairlingo denkt goed met je mee, de aanlevering gaat heel makkelijk. Alles op de website is heel duidelijk. Je kunt alle stappen volgen, je ziet wie er vertaalt en je kunt vragen van de vertaler beantwoorden. De vertalingen zijn er snel, ze zijn goed én het is goedkoop.

snel, goed en goedkoop

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze mooie feedback en jullie vertrouwen in ons platform. We zijn trots om voor Steunpunt Nova te mogen vertalen en hiermee een bijdrage te kunnen leveren aan jullie belangrijke werk.... Bedankt voor deze mooie feedback en jullie vertrouwen in ons platform. We zijn trots om voor Steunpunt Nova te mogen vertalen en hiermee een bijdrage te kunnen leveren aan jullie belangrijke werk. Groeten, team Fairlingo