MBB

De vertalingen krijg je lekker snel binnen zonder verlies van kwaliteit en dat voor een mooi prijsje!

Snelle levering, prijs, kwaliteit

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor het achterlaten van een review en jullie vertrouwen in ons vertaalbureau! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Graag tot een volgende vertaling. Groeten, team Fairlingo

Social Hippo

Verschillende teksten laten vertalen. Op tijd, zorgvuldig en eenvoudig!

Snel
Goede kwaliteit

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze positieve review en het vertrouwen in ons vertaalbureau! We staan een volgende vertaling graag weer voor jullie klaar. Groeten, team Fairlingo

Pluginvest

Prima vertalingen. Oplevering was op tijd.

Praktische en snelle responstijd

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor jullie positieve review! Fijn dat we jullie naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen. We staan een volgende vertaling graag weer voor Pluginvest klaar. Groeten, team Fairlingo

BossData

Top , alles vlotjes, geen commentaar.

Snel en goedkoop!

Reactie Fairlingo:

Bedankt BossData voor het achterlaten van een review! Fijn om te horen dat jullie onze vertaaldienst zo goed beoordelen. Graag tot een volgende vertaling. Groeten, team Fairlingo

Barnwoodweb

Snel en netjes!

Goede en behulpzame klantenservice, de vertalingen zijn snel klaar en een goed werkende website. Makkelijk uploaden van documenten.

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor jullie review! Fijn om te horen dat jullie onze klantenservice, vertalingen en werkwijze zo goed beoordelen. We staan een volgende vertaling graag weer voor Barnwoodweb klaar. Groeten,... Bedankt voor jullie review! Fijn om te horen dat jullie onze klantenservice, vertalingen en werkwijze zo goed beoordelen. We staan een volgende vertaling graag weer voor Barnwoodweb klaar. Groeten, team Fairlingo

Natuurgids Bergen

Geweldig!

Veel sneller dan verwacht klaar

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor het achterlaten van een review! Mooi om te horen dat we jullie verwachting hebben overtroffen. Bij een volgende vertaling staan we graag weer voor jullie klaar. Groeten, team Fairlingo

VIDEOM

Zeer snel mijn vertaling ontvangen en tegen een prima tarief!

Snelheid en prijs

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze review! Fijn dat jullie de snelheid en prijs van onze vertaaldienst zo goed beoordelen. We staan bij een volgende vertaling graag weer voor VIDEOM klaar. Groeten, team Fairlingo

J. Hoedelmans

Goede snelle service documenten zijn snel en goed vertaalt

Goede gecertificeerde vertaling voor een goede prijs

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze mooie review! We zijn blij dat je onze vertalingen en service zo goed beoordeelt. Graag tot een volgende vertaling. Groeten, team Fairlingo.

Café Costume

Ik had een zeer snelle vertaling nodig voor een mailing. Vertaling was perfect en extreem snel geregeld.

Zeer responsief, zeer flexibel (zonder meerkost, in dit geval), zeer kwalitatief werk.

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze mooie complimenten! Fijn om te horen dat je blij bent met de snelheid en kwaliteit van onze vertaaldienst. Wij staan bij een volgende vertaling graag weer voor je klaar. Groeten,... Bedankt voor deze mooie complimenten! Fijn om te horen dat je blij bent met de snelheid en kwaliteit van onze vertaaldienst. Wij staan bij een volgende vertaling graag weer voor je klaar. Groeten, team Fairlingo.

KWOOT

Prima vertalingen, snel en zorgvuldig

snelheid en nauwkeurigheid

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze mooie review! We zijn blij dat we jullie naar volle tevredenheid van dienst konden zijn. Graag tot een volgende vertaling. Groeten, team Fairlingo