EP

Hele snelle levering!

Levering

Reactie Fairlingo:

Goedendag, bedankt voor de mooie beoordeling en aanbeveling! Voor opnieuw een snelle levering staan we graag weer voor je klaar. Groeten, Team Fairlingo.

Robberecht

Goede, professionele ervaring

Makkelijke website, snelle service, goede kwaliteit

Reactie Fairlingo:

Goedendag, bedankt voor de beoordeling van 5/5 sterren! We helpen jullie in de toekomst graag aan nog meer goede en professionele vertaalervaringen. Groeten, Team Fairlingo.

Cathelijne

Mijn ervaring met Fairlingo is erg goed. De betaling gaat gemakkelijk, en de vertalingen zijn altijd perfect. Ook komt mijn vertaalde tekst altijd binnen korte tijd binnen.

Snel, gemakkelijk en betrouwbaar

Reactie Fairlingo:

Dag Cathelijne, bedankt voor het delen van jouw ervaring! We zijn blij te lezen dat alles naar tevredenheid is en helpen je een volgende keer graag weer. Groeten, Team Fairlingo.

Danebroek

Al 2 keer eerder een vertaling laten maken betreffende een testament. Nu voor de derde keer nodig omdat er andere regels gelden in het buitenland.

Snelle en correcte afhandeling. Eenvoudig offerte aanvragen.

Reactie Fairlingo:

Dag Danebroek, bedankt voor je mooie review! Ook voor beëdigde vertaling kan je inderdaad bij ons terecht. Mocht je weer een document moeten laten vertalen, dan helpen we je graag verder. Groeten,... Dag Danebroek, bedankt voor je mooie review! Ook voor beëdigde vertaling kan je inderdaad bij ons terecht. Mocht je weer een document moeten laten vertalen, dan helpen we je graag verder. Groeten, Team Fairlingo.

Patrick Baas

Fantastisch bureau!

Geweldig snel en communicatief!

Reactie Fairlingo:

Dag Patrick, bedankt voor je uitmuntende beoordeling en enthousiasme over ons vertaalbureau en onze vertaalservices! Tot de volgende keer. Groeten, Team Fairlingo.

de Boer

Paar keer gebruik van gemaakt en elke keer heel snel een goede vertaling in de mail. Ook redelijk betaalbaar nog ook!

Vertaalopdracht wordt snel geaccepteerd door een vertaler en snel de vertaling in de mail

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor je mooie woorden, waarmee je direct onze belangrijkste pijlers benoemd! Voor snelheid, kwaliteit en een aantrekkelijke prijs ben je inderdaad bij Fairlingo aan het juiste adres.... Bedankt voor je mooie woorden, waarmee je direct onze belangrijkste pijlers benoemd! Voor snelheid, kwaliteit en een aantrekkelijke prijs ben je inderdaad bij Fairlingo aan het juiste adres. Groeten, Team Fairlingo.

W Servinus

Fairlingo is snel en persoonlijk.
Door een contactpersoon die aan mij gekoppeld is gaat de communicatie ontzettend snel.

Snel en persoonlijk

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze uitmuntende review! Fijn dat onze (snelle en persoonlijke) service zo gewaardeerd wordt! Groeten, Team Fairlingo.

stefan wolfs

Snelle en correcte service. Een aanrader.

gebruiksvriendelijk, snel en betrouwbaar.

Reactie Fairlingo:

Dag Stefan, bedankt voor je beoordeling en het benoemen van de voordelen die jij bij Fairlingo hebt ervaren. We helpen je een volgende keer graag weer! Groeten, Team Fairlingo.

Nijhuis

Vertaling documenten vanuit Duits naar Nederlands

Snelheid

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de aanbeveling en mooie review! Graag tot een volgende keer. Groeten, Team Fairlingo.

RBK Automatisering bv

Prettig bedrijf en een correcte vertaling

Snelle vertaling en prettige opties voor een zelfde vertaler

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de mooie beoordeling en het benoemen van de punten die jij sterk vindt aan onze service! We helpen je graag weer aan een snelle vertaling mét dezelfde vertaler. Groeten, Team Fairlingo.