Voor mijn buitenlands studieavontuur naar Spanje moest ik mijn diploma's en certificaten beëdigd laten vertalen. Zelf heb ik niet veel ervaring met het emigreren naar een ander land, dus het was...

-Ze sturen de beëdigde vertalingen per post naar je toe
-Ik kan een digitale kopie van de vertalingen altijd in hun app terugvinden
-Ze werken alleen met erkende vertalers.

Madame

Ontzettend blij dat ik Fairlingo heb gekozen! Goede, nette vertaling, snel en voor een goede prijs.

Vertaalproces is ontzettend gemakkelijk, daarnaast werken ze erg snel en netjes.

Guido Kok

Meerdere keren al order geplaatst, werkt snel en voor een goede prijs/kwaliteit. Echt een genot! De 'Uber' / 'Airbnb' van de vertaalwereld!

Super handig dat er meerdere vertalers elkaar verbeteren. Daarnaast is de levertijd snel genoeg en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je opdracht. Ik vind het echt super handig om zonder interactie snel orders te kunnen plaatsen en geleverd te krijgen. Mede door transparantie in prijs geen enkele frictie om te bestellen.

ParkingPro

Easy - fast - excellent

sterk punt is een directe offerte

Recreatie Media

Kwaliteit van de vertaling is goed! En tegen een scherp tarief!

Snelle communicatie

Willeke Traa

Snelle service, prima kwaliteit vertalingen. Alleen jammer dat er geen vertaalgeheugen is of andere (automatische) betaalmogelijkheden wanneer je structureel veel vertalingen hebt en dus niet iedere...

Fairlingo heeft een zeer inzichtelijk en transparant proces, dat is heel fijn.

Reactie Fairlingo:

Beste Willeke,

Bedankt voor de positieve feedback en verbeterpunten. Wij hebben inderdaad geen vertaalgeheugen. Wel is het mogelijk dezelfde vertaler te kiezen voor vervolgopdrachten en kan een terminologielijst toegevoegd worden. Wij krijgen veel goede ideeën van vertalers en klanten binnen maar willen Fairlingo ook gebruiksvriendelijk en simpel houden. We proberen hier de juiste balans in te houden. We nemen binnenkort contact op om jullie behoeften uitgebreider in kaart te brengen, omdat we waarschijnlijk in 2019 een vertaalgeheugen willen introduceren. Het idee voor de betaalmogelijkheden kunnen we dan ook direct bespreken.

Team Fairlingo

Perfect verlopen snel en goed verzorgd, heel blij mee, korte lijnen en vlotte reactie, doorgaan zo.

Rich Hartendorp Arono BV

Goede communicatie.

Future Media N.V.

Na een aantal keer Fairlingo gebruikt te hebben viel mij op dat er geen archiveer mogelijkheid was. Dit als tip aangegeven en kreeg heel snel reactie terug.
Een fijne communicatie gehad en...

Alex Dusseljee

Zeer snelle service, en je word ook nog eens goed op de hoogte gehouden mbt het vertaalproces.

De vertaler werkt snel, is betrouwbaar en zeer deskundig!

Donna - Social Entertainment B.V.

Fairlingo is snel, overzichtelijk en goed! Dit vertaalbureau is zeker aan te raden. Waarom? De vertalers denken met je mee en hebben er echt verstand van.

Snelle vertalingen!