Fairlingo

Fairlingo Ook benieuwd naar feedback over de webshop Fairlingo? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company41
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Fairlingo met 9.4/10. Gebaseerd op 41 ervaringen.

Uitstekend (10/10)

Prettige ondersteuning en een uitstekende kwaliteit van onze vertalingen

Keep up the good work!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We zijn erg tevreden over onze recente vertaling. fairlingo is een betrouwbare vertaalpartner!.

Autosociaal
Autosociaal

Snelle respons en procesondersteuning.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekende ondersteuning en goede kwaliteit van vertaling!.

A van Dam
A van Dam

snelheid

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik krijg altijd een snelle response en de vertalingen zijn goed.

Goed (8/10)

Er wordt meegedacht en gelijk gehandeld.

Deadline iets specifieker aangeven. Deze veranderde nog wel is.

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. Wij zijn continue bezig met het verbeteren van de informatievoorziening voor onze klanten. Uw deadline was 3,5 uur verschoven omdat de eerste vertaling niet voldeed aan onze kwaliteitsstandaard. De tekst wordt dan opnieuw vertaald wat helaas enige vertraging oplevert. Dit komt sporadisch voor, maar wij geven dan kwaliteit voorrang op snelheid. Uiteraard doen wij ons best om deze situatie te voorkomen.
Wij helpen u graag weer verder met een volgende vertaling.

Sam

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Website makkelijk in gebruik. helpdesk goed te bereiken en er wordt snel gehandeld!.

Seal & Go
Seal & Go

Hoge kwaliteit, goede communicatie.

Beste Seal & Go,

Trots zijn we op jullie als klant! Bedankt voor de positieve feedback en de fijne samenwerking.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zijn zeer te spreken over fairlingo! snel, goede communicatie en de online tool werkt prettig. bovendien (en dat is natuurlijk het belangrijkst) de kwaliteit van de vertaling was bijzonder goed.

Theo van Alst
Theo van Alst

Dat de geboden service ook in het weekend geldt, zonder meerkosten in de offerte.

Wellicht handig om in de FAQ de weekend service mee te nemen. Kon deze niet zo 1-2-3 vinden.

Dag Theo,

Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent. Erg fijn dat wij mogelijk een positief aandeel hebben gehad in de zoektocht naar je nieuwe baan. Veel succes met je zoektocht!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben fabeltastisch tevreden m.b.t. het resultaat van mijn vertaling van nederlands naar duits. .
deze heb ik nodig voor een cv, en deze vertaling draagt zeker bij aan de professionele 1e indruk van mijn mogelijke .
toekomstige werkgever..
een uitstekende prijs / kwaliteit verhouding !!.

Stichting WebwinkelKeur
Stichting WebwinkelKeur

Eenvoudig te gebruiken systeem en snel. Direct een prijsopgave.

Direct contact met de vertaler zou fijn zijn bij kleine vertaalfouten of vragen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Graag wil ik jullie bedanken voor de zéér snelle vertaling van onze advertentietekst in het nederlands naar het duits. de prijs-kwaliteitverhouding van de vertaling is uitstekend te noemen en we zullen als bedrijf in de toekomst nog vaak van de service gebruik willen maken.

M. Roodenburg
M. Roodenburg

Snel, klantvriendelijk, duidelijke communicatie.

Beste M. Roodenburg,

Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is. We zien je graag weer bij Fairlingo als je weer een vertaling nodig hebt.

Hartelijke groet,

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer tevreden over fairlingo..
vertalingen werden snel en goed uitgevoerd.

Goed (8/10)

Snel, je live zien hoe het ervoor staat. Bestellen spreekt voor zich en is gemakkelijk. De app is fijn in gebruik.

Op de één of andere manier staat er bij recent opgeleverd vertalingen dat ik de vertaler een punt heb gegeven, terwijl ik 100% zeker weet dat ik dit niet heb gedaan. Vind ik vervelend want die negens en tienen zijn nergens op gebaseerd die er nu staan.

Verder heb ik nog steeds problemen met steeds verschuivende "verwachte" deadlines. Ik wil een realistische schattig en tot nu toe zijn grotere vertalingen nooit afgeweest op de te "verwachten" deadline. Dit komt trouwens tot nu toe altijd vanwege de corrector tijd!

Wat ik ook een enorme toegevoegde waarde zou vinden is als er een soort community wordt gereageerd zodat ik direct via het platform kan overleggen met een vertaler, ipv moeten mailen.

Beste klant,

Bedankt voor je positieve feedback over Fairlingo! We zijn blij dat je ons vertaalbureau voor spoedvertalingen verkiest boven een traditioneel vertaalbureau. Ook wil ik je graag bedanken voor de verbeterpunten en tips. We gaan met je feedback hard aan de slag om ons systeem verder te verbeteren.

Hartelijke groet,

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bij opdrachten die meer spoed hebben stuur ik vertalingen graag naar fairlingo omdat ik weet dat ze sneller zijn dan ons andere vertaalbureau ;) verder is de klantenservice erg prettig.

Bedrijfsinformatie

Beter en voordeliger dan een vertaalbureau. Gecertificeerde vertalingen door native speakers vanaf € 0,07 per woord.

Je kan daarnaast de vertaling live volgen! De vertaling wordt namelijk vertaald in de cloud.

Onze klanten waarderen de kwaliteit, snelheid en scherpe prijs. Binnen 30 seconden kan je een offerte opvragen voor jouw vertaling.
Adres
Piet Heinstraat 1