N kan

Fairlingo is een handig platform om eenvoudig een vertaling te starten. Ik moest een bepaald document in het Duits en Noors hebben. Alleen jammer dat de Noorse 1 dag te laat was. Voor de rest zeer...

eenvoudig in gebruik

123Healthy BV

Mijn eerste vertaling via Fairlingo verliep erg soepel. Ik heb onze Nederlandse website naar een Engelse versie laten vertalen De vertaling naar het Engels komt zeer professioneel over. Sterker...

Eenvoudig, voordelig en professioneel

Eva

Ik maak regelmatig vertaalopdrachten aan bij Fairlingo en was bij de eerste keer meteen verrast over de snelheid en het gemak waarmee dat gaat.

Kwaliteit tegen een scherpe prijs
Ook in het weekend werken vertalers aan mijn opdrachten
De opdrachten zijn altijd snel af en ik kan zelf vertalers koppelen waar ik tevreden over ben

Bob b

Sinds een kleine maand werk ik samen met Fairlingo. Alles loopt vlekkeloos en de vertalingen van de content zijn professioneel en perfect vertaald!

1 Kwaliteit levering
2 Snelle leverering
3 Makkelijk en simpel

Nick Janssen

Zeer snelle service, duidelijk en goede communicatie naar de klant. Fijne vertaler

Rechtstreeks contact met de klant

Joshua

Met Fairlingo was mijn website snel naar het Duits vertaald. Het is een handig platform zonder onnodige poespas.

Niet duur en heel snel geregeld.

Goed, snel en bij vragen/problemen worden de zaken opgelost

Erg goed werkbare website.

Zeer tevreden over de snelheid en de kwaliteit

datal

Ik ben zeer te spreken over het gemak en snelheid waarin de opdrachten worden vertaald

snelheid
gemak website

maes diederik

Goede en snelle vertaling
zelfs eerder dan de aangegeven datum
efficient

snel en goed