9.5/10

Mdamma Palace

Vertaling was de eerste keer niet naar wens maar na 1 telefoontje is dit perfect opgelost.

Handel

Vertaling website

Snel en concurrend geprijsd

Aan het account een beheerprofiel koppelen waarop eerder gebruikte vertalers zijn opgenomen. Dan kun je later eenvoudig een vertaler kiezen, anders dan de persoon die de laatste vertaling heeft uitgevoerd.

Eco warehouse

Goede service, snel in de response en prima vertalers. Wij zijn heel tevreden over de totale service.

Bij vragen kun je terugvallen op een persoonlijke ondersteuning en dat is ons erg goed bevallen.

Op dit moment kan ik niets verzinnen.

Dorien Pool / Nedac Sorbo Group

Voor dit uiterst scherpe tarief krijg je een snelle vertaling en een goede service. Ideaal als je even snel iets vertaald wilt hebben.

De site is heel gebruiksvriendelijk en je krijgt snel resultaat. De klantenservice is ook prettig.

Ga zo door!

Ze werken snel, denken goed met je mee en leveren goed resultaat af

Snelheid en gebruiksgemak

We zijn erg tevreden over onze recente vertaling. Fairlingo is een betrouwbare vertaalpartner!

Prettige ondersteuning en een uitstekende kwaliteit van onze vertalingen

Keep up the good work!

Autosociaal

Uitstekende ondersteuning en goede kwaliteit van vertaling!

Snelle respons en procesondersteuning.

A van Dam

Ik krijg altijd een snelle response en de vertalingen zijn goed.

snelheid

Website makkelijk in gebruik. Helpdesk goed te bereiken en er wordt snel gehandeld!

Er wordt meegedacht en gelijk gehandeld.

Deadline iets specifieker aangeven. Deze veranderde nog wel is.

Reactie Fairlingo:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. Wij zijn continue bezig met het verbeteren van de informatievoorziening voor onze klanten. Uw deadline was 3,5 uur verschoven omdat de eerste vertaling niet voldeed aan onze kwaliteitsstandaard. De tekst wordt dan opnieuw vertaald wat helaas enige vertraging oplevert. Dit komt sporadisch voor, maar wij geven dan kwaliteit voorrang op snelheid. Uiteraard doen wij ons best om deze situatie te voorkomen.
Wij helpen u graag weer verder met een volgende vertaling.

Sam van Gentevoort

Jos Jacobs

Als particulier met soms een te vertalen document ben ik zeer tevreden met Fairlingo.
Altijd, zelfs in het weekend, is er goede back up via mail of telefoon.
We kwamen er altijd uit.

Echt alle talen, snel en goede adequate back up.

niet echt, tja natuurlijk de prijs naar beneden....

Reactie Fairlingo:

Beste Jos,

Bedankt voor je positieve feedback. Fijn dat je onze bereikbaarheid en kwaliteit op prijs stelt. Veel succes met je vertaalde documenten en tot de volgende keer!

Groet,

Mick Bakker