123 Machineverhuur

Vlotte en juiste vertaling, goede communicatie. Meerdere keren laten vertalen en zeer tevreden over het resultaat.

Vlotte communicatie, goed vertaling.

Reactie Fairlingo:

Goedemorgen, hartelijk dank voor deze mooie en positieve review! We helpen je een volgende keer graag weer. Met vriendelijke groet, Team Fairlingo.

WoodWing

Ik ben heel tevreden over de service en kwaliteit van de geboden vertalingen - snel, accuraat, en consistent

Snelheid, accuratessem, en consistentie (door de optie om dezelfde vertaler kunnen kiezen)

Reactie Fairlingo:

Goedendag, dank voor het mooie eindoordeel en het benoemen van de redenen waarom je onze vertaalservices zo positief ervaart. Graag tot een volgende keer! Groeten, Team Fairlingo.

Henofa BV

Een aantal vertaalopdrachten voor ons vertaald. Goede kwaliteit en snelle vertaling voor een goede prijs. Zeker aan te raden.

goede prijs, snel en kwaliteit

Reactie Fairlingo:

Goedendag, bedankt voor jullie mooie review! We zijn blij dat onze dienstverlening zo goed ontvangen wordt en staan bij toekomstige vertaalopdrachten graag weer voor jullie klaar. Groeten, Team... Goedendag, bedankt voor jullie mooie review! We zijn blij dat onze dienstverlening zo goed ontvangen wordt en staan bij toekomstige vertaalopdrachten graag weer voor jullie klaar. Groeten, Team Fairlingo.

Feisal Osman Abou

Was prima

Alles in orde

Reactie Fairlingo:

Dag Feisal, bedankt dat je ons hebt beoordeeld met een 9! Fijn dat 'alles in orde' was en dat je Fairlingo aanbeveelt! Groeten, Team Fairlingo.

P.M.I. Proost Mechanical Intallations B.V.

Eerste ervaring is prima, snelle service. Voor de eenvoudige documenten die wij vertaald moesten hebben wel prijzig, aangezien er per pagina wordt afgerekend.

Snelle, nette service. Telefonisch ook goed bereikbaar.

Reactie Fairlingo:

Goedendag, fijn dat je je ervaring met ons deelt en alsnog gekozen hebt voor Fairlingo. Mocht je in de toekomst opnieuw gebruik willen maken van onze vertaalservices, dan helpen we je graag verder.... Goedendag, fijn dat je je ervaring met ons deelt en alsnog gekozen hebt voor Fairlingo. Mocht je in de toekomst opnieuw gebruik willen maken van onze vertaalservices, dan helpen we je graag verder. Groet, Team Fairlingo.

Nomly

Zeer tevreden

Goed en snel

Reactie Fairlingo:

Goedendag, bedankt voor de vijf-sterren review! Fijn om te horen dat jullie zeer tevreden zijn over de goede en snelle vertaling(en) die jullie ontvangen hebben. Graag tot een volgende keer!... Goedendag, bedankt voor de vijf-sterren review! Fijn om te horen dat jullie zeer tevreden zijn over de goede en snelle vertaling(en) die jullie ontvangen hebben. Graag tot een volgende keer! Groeten, Team Fairlingo.

Carla Koen

Absoluut top!

Snel, accurate vertalingen, heldere en snelle online processen

Reactie Fairlingo:

Dag Carla, een 10 out of 10! Daar zijn we erg blij mee. Dank voor je positieve oordeel en graag tot een volgende keer. Groeten, Team Fairlingo.

muscle klus en bestratingen BV

Wij werden zeer snel voorzien van een vertaling van onze aangeleverde documenten

Snelheid, niet duur

Reactie Fairlingo:

Goedendag, bedankt voor jullie review! Voor een snelle, goede en betaalbare vertaling ben je bij Fairlingo inderdaad aan het juiste adres. Tot een volgende keer! Groeten, Team Fairlingo.

Van Aemstel Beheer BV

Tot nu toe heb ik twee vertalingen laten opmaken door Fairlingo en ik ben onder de indruk van de geleverde kwaliteit. De vertaling sluit helemaal aan bij mijn verwachtingen en ik kan de teksten... Tot nu toe heb ik twee vertalingen laten opmaken door Fairlingo en ik ben onder de indruk van de geleverde kwaliteit. De vertaling sluit helemaal aan bij mijn verwachtingen en ik kan de teksten direct gebruiken voor mijn zakelijke netwerk.

Consistent, vlot geleverd, goed werkend platform, direct een offerte

Reactie Fairlingo:

Goedendag, bedankt voor je enthousiasme en mooie review over onze dienstverlening! We zijn blij om te horen dat ons werk aan jouw verwachtingen voldoet en dat je ervan onder de indruk bent. We gaan... Goedendag, bedankt voor je enthousiasme en mooie review over onze dienstverlening! We zijn blij om te horen dat ons werk aan jouw verwachtingen voldoet en dat je ervan onder de indruk bent. We gaan graag weer voor je aan de slag. Met vriendelijke groet, Team Fairlingo.

Pim

Handig in gebruik

Goede moderne interface. Vertaling moeilijk te beoordelen, maar genoeg vertrouwen in.

Reactie Fairlingo:

Beste Pim, bedankt voor je vertrouwen! We voeren met genoegen de vertaalopdrachten voor je uit. Met vriendelijke groet, Team Fairlingo.