Feisal Osman Abou

Was prima

Alles in orde

P.M.I. Proost Mechanical Intallations B.V.

Eerste ervaring is prima, snelle service. Voor de eenvoudige documenten die wij vertaald moesten hebben wel prijzig, aangezien er per pagina wordt afgerekend.

Snelle, nette service. Telefonisch ook goed bereikbaar.

Nomly

Zeer tevreden

Goed en snel

Carla Koen

Absoluut top!

Snel, accurate vertalingen, heldere en snelle online processen

muscle klus en bestratingen BV

Wij werden zeer snel voorzien van een vertaling van onze aangeleverde documenten

Snelheid, niet duur

Van Aemstel Beheer BV

Tot nu toe heb ik twee vertalingen laten opmaken door Fairlingo en ik ben onder de indruk van de geleverde kwaliteit. De vertaling sluit helemaal aan bij mijn verwachtingen en ik kan de teksten... Tot nu toe heb ik twee vertalingen laten opmaken door Fairlingo en ik ben onder de indruk van de geleverde kwaliteit. De vertaling sluit helemaal aan bij mijn verwachtingen en ik kan de teksten direct gebruiken voor mijn zakelijke netwerk.

Consistent, vlot geleverd, goed werkend platform, direct een offerte

Pim

Handig in gebruik

Goede moderne interface. Vertaling moeilijk te beoordelen, maar genoeg vertrouwen in.

EP

Hele snelle levering!

Levering

Robberecht

Goede, professionele ervaring

Makkelijke website, snelle service, goede kwaliteit

Reactie Fairlingo:

Goedendag, bedankt voor de beoordeling van 5/5 sterren! We helpen jullie in de toekomst graag aan nog meer goede en professionele vertaalervaringen. Groeten, Team Fairlingo.

Cathelijne

Mijn ervaring met Fairlingo is erg goed. De betaling gaat gemakkelijk, en de vertalingen zijn altijd perfect. Ook komt mijn vertaalde tekst altijd binnen korte tijd binnen.

Snel, gemakkelijk en betrouwbaar

Reactie Fairlingo:

Dag Cathelijne, bedankt voor het delen van jouw ervaring! We zijn blij te lezen dat alles naar tevredenheid is en helpen je een volgende keer graag weer. Groeten, Team Fairlingo.