Fairlingo

Fairlingo Ook benieuwd naar feedback over de webshop Fairlingo? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company43
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Fairlingo met 9.4/10. Gebaseerd op 43 ervaringen.

Dorien Pool / Nedac Sorbo Group
Dorien Pool / Nedac Sorbo Group

De site is heel gebruiksvriendelijk en je krijgt snel resultaat. De klantenservice is ook prettig.

Ga zo door!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor dit uiterst scherpe tarief krijg je een snelle vertaling en een goede service. ideaal als je even snel iets vertaald wilt hebben.

Snelheid en gebruiksgemak

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ze werken snel, denken goed met je mee en leveren goed resultaat af.

Uitstekend (10/10)

Prettige ondersteuning en een uitstekende kwaliteit van onze vertalingen

Keep up the good work!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We zijn erg tevreden over onze recente vertaling. fairlingo is een betrouwbare vertaalpartner!.

Autosociaal
Autosociaal

Snelle respons en procesondersteuning.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekende ondersteuning en goede kwaliteit van vertaling!.

A van Dam
Goed (8/10)
A van Dam

snelheid

Score voor Fairlingo:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik krijg altijd een snelle response en de vertalingen zijn goed.

Goed (8/10)

Er wordt meegedacht en gelijk gehandeld.

Deadline iets specifieker aangeven. Deze veranderde nog wel is.

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. Wij zijn continue bezig met het verbeteren van de informatievoorziening voor onze klanten. Uw deadline was 3,5 uur verschoven omdat de eerste vertaling niet voldeed aan onze kwaliteitsstandaard. De tekst wordt dan opnieuw vertaald wat helaas enige vertraging oplevert. Dit komt sporadisch voor, maar wij geven dan kwaliteit voorrang op snelheid. Uiteraard doen wij ons best om deze situatie te voorkomen.
Wij helpen u graag weer verder met een volgende vertaling.

Sam van Gentevoort

Score voor Fairlingo:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Website makkelijk in gebruik. helpdesk goed te bereiken en er wordt snel gehandeld!.

Seal & Go
Seal & Go

Hoge kwaliteit, goede communicatie.

Beste Seal & Go,

Trots zijn we op jullie als klant! Bedankt voor de positieve feedback en de fijne samenwerking.

Mick

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zijn zeer te spreken over fairlingo! snel, goede communicatie en de online tool werkt prettig. bovendien (en dat is natuurlijk het belangrijkst) de kwaliteit van de vertaling was bijzonder goed.

Theo van Alst
Theo van Alst

Dat de geboden service ook in het weekend geldt, zonder meerkosten in de offerte.

Wellicht handig om in de FAQ de weekend service mee te nemen. Kon deze niet zo 1-2-3 vinden.

Dag Theo,

Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent. Erg fijn dat wij mogelijk een positief aandeel hebben gehad in de zoektocht naar je nieuwe baan. Veel succes met je zoektocht!

Mick

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben fabeltastisch tevreden m.b.t. het resultaat van mijn vertaling van nederlands naar duits. .
deze heb ik nodig voor een cv, en deze vertaling draagt zeker bij aan de professionele 1e indruk van mijn mogelijke .
toekomstige werkgever..
een uitstekende prijs / kwaliteit verhouding !!.

Stichting WebwinkelKeur
Stichting WebwinkelKeur

Eenvoudig te gebruiken systeem en snel. Direct een prijsopgave.

Direct contact met de vertaler zou fijn zijn bij kleine vertaalfouten of vragen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Graag wil ik jullie bedanken voor de zéér snelle vertaling van onze advertentietekst in het nederlands naar het duits. de prijs-kwaliteitverhouding van de vertaling is uitstekend te noemen en we zullen als bedrijf in de toekomst nog vaak van de service gebruik willen maken.

Bedrijfsinformatie

Beter en voordeliger dan een vertaalbureau. Gecertificeerde vertalingen door native speakers vanaf € 0,07 per woord.

Je kan daarnaast de vertaling live volgen! De vertaling wordt namelijk vertaald in de cloud.

Onze klanten waarderen de kwaliteit, snelheid en scherpe prijs. Binnen 30 seconden kan je een offerte opvragen voor jouw vertaling.
Adres
Piet Heinstraat 1