Jaelle

Goede communicatie, had gemaild met Renske en die heeft mij goed geholpen!

Service, geduldig, communicatie

Snel en doeltreffend

Snelle oplevering!

Force Demolition

Ze hebben op tijd en volgens afspraak geleverd. Precies wat we van een vertaal buro verwachten. Duidelijk en simpele aanmeld website. Geen poespas.

Snel en volgens offerte.

Augustus

Goede vertaling in 5 (!) talen. Snel, kundig én jargon is goed vertaald. Kom zeker terug.

Laura

Fairlingo heeft een uitstekende en snelle vertaling en dat voor een betaalbare prijs! Ik ben tevreden!

Snelle vertaling
Goede prijs

Koeling

Fairlingo heeft een uitstekende en snelle vertaling en dat voor een betaalbare prijs.
Offerte is snel aangemaakt, en de klantenservice reageert ook zeer snel!

Prijs
Kwaliteit
Snelheid

Herman

Ben vooral erg content met de prijs voor niveau online/algemeen, dat prima bij mijn activiteiten past. Ik had een vertaling naar het Zweeds. Helaas was er geen vertaler Nederlands Zweeds...

Alles snel online te regelen. Normalerwijs snel vertaling beschikbaar. Uitstekend tarief. Zou mooi zijn als je ook HTML pagina's zou kunnen aanleveren die dan terug geleverd worden als HTML pagina.,

Willem Keessen Assissa Consultancy

Verschillende opdrachten in verschillende talen zijn keurig uitgevoerd door de vertalers van Fairlingo.

De snelheid en nauwkeurigheid van de vertalers is erg goed.

Rob Sports

Erg goed. Zeer snelle manier van werken. Direct een offerte en een makkelijke manier om de opdracht te bevestigen. Twee vertalingen (Ned.-Eng) (Ned-Frans) binnen twee uur gemaakt en gecorrigeerd....

Snelle manier van handelen.

Wij laten onze teksten altijd naar het Duits vertalen door Fairlingo. We zijn daar erg tevreden over.

Snelheid