Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

Ik heb 2 opleidingen bij dit instituut gedaan . Ik heb zeer goede ervaringen met Fabius goede docenten goed email contact en de les stof was goed te volgen .Ik had destijds graag nog de... Ik heb 2 opleidingen bij dit instituut gedaan . Ik heb zeer goede ervaringen met Fabius goede docenten goed email contact en de les stof was goed te volgen .Ik had destijds graag nog de opleidingen boekhouding gevolgt .Helaas werden die niet vergoed door SVB.

Mohammed

Een woord, dramatisch.
Organisatie:
Een woord, dramatisch.
Organisatie:
Deze opleidingsinstituut heeft de boel niet op orde. De startdatum is tot twee keer toe gewijzigd. Ook de locatie was tot de week van de uiteindelijke startdatum nog in dubio. De dag waarop de cursus wordt aangeboden is zonder goed overleg gewijzigd. Er wordt geadverteerd dat de lessen zowel klassikaal als online te volgen zijn. Dit is geen en/en regel, maar een of/of. Als je geluk hebt is je docent technisch en kun je de lessen online ook volgen, maar als je pech hebt niet. Uiteindelijk betaal je wel hetzelfde bedrag.

Kwaliteit lessen:
Alsof dit allemaal nog niet erg genoeg is, is de kwaliteit van de lessen zeer slecht. Er wordt geen rekening gehouden met het niveau van de cursisten. Zelf meerdere malen de docent moeten verbeteren. Plaatsing in een andere klas met een andere docent aangevraagd, maar hier geen reactie op mogen ontvangen.

Uiteindelijk besloten om te stoppen met de cursus na vier lessen (van de 28). Hiervoor moesten er absurde annuleringskosten betaald worden. Het bedrag kwam neer op 57% van het totaal bedrag. Het voorstel om de administratiekosten en kosten van de gevolgde lessen te betalen werd afgewezen, ondanks alle tekortkomingen.

Denk dus goed na voordat je een cursus gaat volgen hier. De prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken en empathie hoef je niet te verwachten.

Beste meneer Kalandar,
Bedankt voor uw feedback.
Beste meneer Kalandar,
Bedankt voor uw feedback.
Wij begrijpen uit uw review dat u ontevreden bent over onze planning, onze communicatie, de kwaliteit van de lessen en de hoogte van de annuleringskosten.
Wij vinden het uiteraard vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is met ons. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze cursisten en wij stellen uw reactie dan ook op prijs.
U heeft uw klacht na vier lessen aan ons kenbaar gemaakt en wij hebben toen direct telefonisch contact met u gelegd om te komen tot een oplossing. U liet echter weten dat u wilde stoppen. Naar aanleiding daarvan hebben wij u een e-mail gestuurd met de annuleringskosten en u tevens de mogelijkheid geboden te komen tot een wederzijds aanvaardbare oplossing, waaronder de mogelijkheid om uw opleiding op een later tijdstip te volgen (uitstel).
U heeft vervolgens een voorstel gedaan om een bepaald bedrag te betalen als compensatie voor de schade die wij door uw annulering hebben geleden. Wij hebben u uitgelegd waarom dit voorstel voor ons niet acceptabel is. Gezien het feit dat het door u voorgestelde bedrag en de door ons berekende annuleringskosten zo ver uit elkaar liggen, lijkt een oplossing voor ons geschil nog niet in zicht.
Indien u op enigerlei wijze nog ruimte ziet voor een wederzijds aanvaardbare oplossing, dan staan wij daar uiteraard voor open, zoals wij u ook per e-mail aan u hebben laten weten.

Fabius Opleidingen

Mientje

We hebben leuke, gezellige, leerzame avonden gehad. Waarbij Fabius veel geduld en begrip had. Altijd vriendelijk.

Marret

De opleiding als goed en leerzaam ervaren.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Marret, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Marret, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Dren

Twee dagen voor aanvang gebeld dat het gecancelled was omdat de docent niet beschikbaar was. Alternatief was minstens een uur rijden op een compleet andere dag. Nu moest ik last minute voor dubbel... Twee dagen voor aanvang gebeld dat het gecancelled was omdat de docent niet beschikbaar was. Alternatief was minstens een uur rijden op een compleet andere dag. Nu moest ik last minute voor dubbel de prijs een andere opleider vinden. Ontzettend onprofessioneel.

Edit: Juist omdat de inschrijving zo recent was is dit erger. Waarom stond de opleiding dan nog online als die geen doorgang kon vinden? Of wisten jullie het echt pas vandaag in welk geval het toch niet uitmaakt wanneer ik me heb ingeschreven? Natuurlijk snap ik dat jullie ook balen, maar een uur of twee uur verderop op een andere dag iets aanbieden is geen oplossing. Ik snap dat jullie de behoefte voelen om jezelf te verbeteren, maar je maakt het met deze opmerking alleen maar erger door te suggereren dat het mijn eigen schuld is omdat ik me pas recent heb ingeschreven. Daar baal ik bijna nog meer van dan van het afzeggen.

Beste Dren,
Beste Dren,
Wij vinden het oprecht vervelend dat wij je hebben uitgenodigd voor de opleiding PDL terwijl die in Beuningen niet wordt aangeboden. Dat is een fout van onze kant en daarvoor bieden wij onze excuses aan. We willen dan ook op geen enkele wijze suggereren dat het jouw schuld is. Met je hebben we gekeken naar een oplossing maar gezien de afstanden en de dagdelen was er geen passend alternatief. Het is goed om te horen dat het je gelukt is om elders de opleiding PDL te volgen en wij wensen je hiermee veel succes.
Fabius Opleidingen

Xenia

Ik vond het prettig dat er genoeg uitleg was. Ook als iets niet duidelijk was, kon je het opnieuw vragen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Xenia, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Xenia, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Duidelijke uitleg van de docent. Tempo van de cursus was goed.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius... Beste, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Bianca

De lessen zijn fijn om te volgen. Docente Carin heeft veel geduld, legt alles goed uit. De lesstof is goed te volgen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Bianca, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Bianca, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Yoana

Door de opleiding heb ik een betere baan gevonden waar ik meer plezier in heb.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Yoana, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Yoana, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Mandy

Ik heb een hoop geleerd en al gebruik van gemaakt.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Mandy, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Mandy, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen