Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

Dren

Twee dagen voor aanvang gebeld dat het gecancelled was omdat de docent niet beschikbaar was. Alternatief was minstens een uur rijden op een compleet andere dag. Nu moest ik last minute voor dubbel de prijs een andere opleider vinden. Ontzettend onprofessioneel.

Edit: Juist omdat de inschrijving zo recent was is dit erger. Waarom stond de opleiding dan nog online als die geen doorgang kon vinden? Of wisten jullie het echt pas vandaag in welk geval het toch niet uitmaakt wanneer ik me heb ingeschreven? Natuurlijk snap ik dat jullie ook balen, maar een uur of twee uur verderop op een andere dag iets aanbieden is geen oplossing. Ik snap dat jullie de behoefte voelen om jezelf te verbeteren, maar je maakt het met deze opmerking alleen maar erger door te suggereren dat het mijn eigen schuld is omdat ik me pas recent heb ingeschreven. Daar baal ik bijna nog meer van dan van het afzeggen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Dren,
Wij vinden het oprecht vervelend dat wij je hebben uitgenodigd voor de opleiding PDL terwijl die in Beuningen niet wordt aangeboden. Dat is een fout van onze kant en daarvoor bieden wij onze excuses aan. We willen dan ook op geen enkele wijze suggereren dat het jouw schuld is. Met je hebben we gekeken naar een oplossing maar gezien de afstanden en de dagdelen was er geen passend alternatief. Het is goed om te horen dat het je gelukt is om elders de opleiding PDL te volgen en wij wensen je hiermee veel succes.
Fabius Opleidingen

Score voor Fabius Opleidingen: 0.5/5
Zou je Fabius Opleidingen aanbevelen aan anderen? Nee
Welke opleiding heb je gevolgd?: PDL