Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

R. Buitenman

Veel geleerd, fijne docent, fijne klasgenoten!

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste, dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de docent en de lessen u goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Priscilla

Was goed, veel geleerd, prettige lessen. Fijne docent en leuke klasgenoten.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Priscilla, dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de docent en de lessen u goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

S.F. Muijsers

Heel goede ervaring. Leuke trigger om weer te leren leren. Heel leuk dat het klassikaal was i.v.m. de interactie met mede cursisten. Ik zou het zo weer doen!

Reactie Fabius Opleidingen:

Vriendelijke docent en goede uitleg. Je kon de docent ook door de weeks een bericht sturen als je het niet begreep dan kreeg je ook altijd nog een keer de uitleg. Het was een gezellig groepje en ik... Vriendelijke docent en goede uitleg. Je kon de docent ook door de weeks een bericht sturen als je het niet begreep dan kreeg je ook altijd nog een keer de uitleg. Het was een gezellig groepje en ik ging met plezier naar school. Het is heel belangrijk dat de docenten van jullie goede uitleg en vriendelijk zijn en dat is bij jullie zo.

Reactie Fabius Opleidingen:

Docent geeft correcte uitleg en duidelijk! Nooit geen verveling in de lessen!!

M. Gerrits

Uitstekend! Fijne leraar en een gezellige groep. Leraar reageert altijd snel en is er betrokken met zijn leerlingen.

Ik vond het fijn dat er de mogelijkheid is om in de ochtend de lessen te volgen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat u het prettig vond de lessen in de ochtend te kunnen volgen en dat de opleiding u goed bevallen is. Vriendelijke... Dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat u het prettig vond de lessen in de ochtend te kunnen volgen en dat de opleiding u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Heel goed! De docent heeft alle begrip en legt ook met alle tijd en aandacht alles uit.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en de docent u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Fijn dat er voldoende tijd is voor herkansingen. Pluspunt dicht bij huis! (Sluit goed aan op werk - ik haal op tijd de lessen)

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Een fijne prettige groep, alhoewel de leerstof me soms te snel ging en ik de vragen soms niet goed begreep.