Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

Edith

Als ik geslaagd ben is mijn doel bereikt.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Edith, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Edith, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Rachel

Fijne klas, hele fijne docent.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Rachel, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Rachel, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Antoinette

Prettige les ochtenden, ik heb veel geleerd, juist de kleine klassen en de klassikale lessen waren voor mij heel belangrijk. Inmiddels al mijn toetsen met een voldoende afgesloten en ben geslaagd... Prettige les ochtenden, ik heb veel geleerd, juist de kleine klassen en de klassikale lessen waren voor mij heel belangrijk. Inmiddels al mijn toetsen met een voldoende afgesloten en ben geslaagd voor mijn diploma.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Antoinette, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Antoinette, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Olga

Aardige docent, leuke groep, goede locatie. Voor beter leren werken met Excel, taal, rekenen, BTW berekenen. Engels kon ik al aardig

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Olga, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius... Beste Olga, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Angelique

Fijn om het klassikaal te doen. Fijne leraar.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Angelique, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Angelique, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Ik vond het heel fijn dat het klassikaal was, zodat je elkaar kunt helpen. Ook vond ik dat wij een fijne docent hebben, die ook tijd en aandacht aan elke cursist gaf.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius... Beste, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Een prettige docent, die goed uitleg geeft. Is duidelijk en beheerst de stof goed.

Reactie Fabius Opleidingen:

Vond het pittig, veel leerstof per week.

Fadime

Tevreden, zolang je de lessen bijwoont is het goed te doen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Fadime, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Fadime, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Marielle

Ik heb de opleiding als prettig ervaren. De docent gaf ook goede uitleg en fijne lessen. Ook de boeken waren fijn in gebruik.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Mariëlle, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Mariëlle, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen