Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

Miranda

Fijn om op deze manier les te krijgen. Kennis is weer opgefrist.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Miranda, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius... Beste Miranda, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Ik vind het goed gaan.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Ik vond het een hele fijne opleiding.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding goed is bevallen. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Was een leuke ervaring. Top lerares en top klas!

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius... Beste, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Angelique

Geweldig! Fijne goede docent!

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Angelique, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius... Beste Angelique, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Ik vond het een gezellige klas, kleinschalig. De lerares kon het goed uitleggen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Emily

Kleine klas en dichtbij huis. Ik vond het wel te snel deze opleiding hoort langer te duren vind ik.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Emily, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Wij bieden korte praktijkgerichte opleidingen aan. Onze opleidingen sluiten inhoudelijk aan op de praktijk en bereiden je... Beste Emily, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Wij bieden korte praktijkgerichte opleidingen aan. Onze opleidingen sluiten inhoudelijk aan op de praktijk en bereiden je in korte tijd voor op een bepaalde functie.
Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Angèlique

Ik vond het een zeer nuttige opleiding. Veel geleerd. Fijn onderwijs van Margriet. Ze is altijd zeer duidelijk geweest en behulpzaam.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Angèlique, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en de begeleiding van docent Margriet goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Angèlique, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en de begeleiding van docent Margriet goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Nicole van Gorp

Een leuke opleiding in een redelijke termijn een diploma op zak. Maar LET OP: zij zijn niet aangesloten bij het ministerie van onderwijs, waardoor je diploma nergens geregistreerd staat als alleen... Een leuke opleiding in een redelijke termijn een diploma op zak. Maar LET OP: zij zijn niet aangesloten bij het ministerie van onderwijs, waardoor je diploma nergens geregistreerd staat als alleen bij Fabius opleidingen zelf. Ik heb de pech dat ik door omstandigheden mijn diploma (in 2008 behaald) kwijt ben geraakt, deze zijn niet meer terug te vinden bij Fabius opleidingen.

Beste Nicole,
Beste Nicole,
Dank voor je review. Natuurlijk leuk te vernemen dat de opleiding goed is bevallen. Wij geven korte praktijkgerichte kantoor- en boekhoudopleidingen zodat onze cursisten het geleerde gelijk in praktijk kunnen brengen. Je gaf aan dat dit indertijd ook gelukt was.
Het klopt dat onderwijsinstellingen die onder toezicht van de overheid vallen, een wettelijke verplichting hebben om diploma’s te bewaren. Dat geldt niet voor private opleiders. Intern hanteren wij overigens wel een termijn van minimaal 10 jaar. Wij hebben jouw gegevens uit 2008 helaas niet terug kunnen vinden. Omdat we dat vervelend voor je vinden, hebben we je de mogelijkheid geboden om tegen beperkte kosten een actueel diploma te behalen. Je waardeerde dit voorstel en ging hierover nadenken. Jammer natuurlijk dat je ons een negatief oordeel geeft omdat we jouw gegevens niet in ons archief hebben kunnen (terug)vinden. Uiteraard kun je nog steeds gebruik maken van ons voorstel en we horen graag van je als je hiervoor kiest.
Vriendelijke groeten,
Fabius Opleidingen

Over het algemeen goed, wel een beetje snel

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste, dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding over het algemeen je goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen