Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

Het ws een plezierige ervaring.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius... Beste, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Iris

Ik had het gevoel dat ik weinig kennis had van Word en Excel, wilde me hierin verder ontwikkelen en ben met enthousiasme aan de opleiding begonnen. Na de opleiding is mijn doel bereikt: ik weet wat... Ik had het gevoel dat ik weinig kennis had van Word en Excel, wilde me hierin verder ontwikkelen en ben met enthousiasme aan de opleiding begonnen. Na de opleiding is mijn doel bereikt: ik weet wat ik aan het doen ben en begrijp het ook. Ook de lessen over de kantoorpraktijk vond ik waardevol. De docent heb ik als deskundig en geduldig ervaren. Ze was altijd aanwezig.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Iris, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius... Beste Iris, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

De lessen zijn pittig, leuk en leerzaam. Voor vragen is er altijd tijd en uitleg. De juf was geduldig, aardig en meegaand/begripvol. Ik ben geslaagd (doel bereikt)!

Katarzyna

Ik vond het prettig om het op locatie te volgen en niet online. Was een goede docent en leuke klasgenoten.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Katarzyna, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Katarzyna, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Anna

Doel bereikt. De kleine klas vond ik prettig.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Anna, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius... Beste Anna, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Marja

Leuke opleiding fijn dat het klassikaal kan. Wel erg veel huiswerk (een beetje op verkeken).

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Marja, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Marja, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Susanne

Ik heb het als zeer prettig ervaren om deze opleiding klassikaal te volgen. De docente was heel duidelijk en rustig met lesgeven en dat heeft mij zeker geholpen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Susanne, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Susanne, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Goede ervaring. Ik kan het iedereen aanraden. Duidelijk en een fijne docent(e).

Shirley

In korte tijd veel geleerd en duidelijke lessen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Shirley, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten,... Beste Shirley, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, de klas en de begeleiding van de docent goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Ik ervaar het goed. Bij het tegenaan lopen van problemen word je goed geholpen.