Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

Marjan

Ik heb heel veel geleerd. Ik had alleen meer willen leren van zakelijke correspondentie. Brieven schrijven. Één hoofdstuk is veel te weinig/voor mij!

Huda

De inhoud van de opleiding was zeer goed, net als de docent en de boeken!

Karina

Esther is een goede docent! De locatie ook

Mariana

Ik ben positief over mijn opleiding. De deskundigheid en begeleiding van de docent waren zeer goed! Ook had ik goed contact met het kantoor van Fabius.

Jadranka

Docent is top top top (duidelijk en geduldig)

Nicole

Veel geleerd in een korte tijd!

Ik vond de inhoud van de opleiding en de deskundigheid van de docent zeer goed. Ik ga hierna nog verder met Financieel Administratief Medewerker!

Ik vond de juf heel fijn en de groep ook. Daarbij was ik gemotiveerd en kon de juf goed alles uitleggen en nam hier ook de tijd voor!

Elma

Hilda was een fijne docent. Legt goed uit en verteld veel. Soms best veel per week, dus misschien zou de opleiding iets langer gemaakt kunnen worden om er meer tijd voor te hebben.

Ik heb 2 opleidingen bij dit instituut gedaan . Ik heb zeer goede ervaringen met Fabius goede docenten goed email contact en de les stof was goed te volgen .Ik had destijds graag nog de... Ik heb 2 opleidingen bij dit instituut gedaan . Ik heb zeer goede ervaringen met Fabius goede docenten goed email contact en de les stof was goed te volgen .Ik had destijds graag nog de opleidingen boekhouding gevolgt .Helaas werden die niet vergoed door SVB.