Tijana

Heel slecht!! Gisteren een jumpsuit besteld voor 15:00 wat dan vandaag geleverd zou worden krijg ik een mail vanwege sale dat het 5-7 werkdagen duurt! Staat nergens aangeven bij het bestellen van... Heel slecht!! Gisteren een jumpsuit besteld voor 15:00 wat dan vandaag geleverd zou worden krijg ik een mail vanwege sale dat het 5-7 werkdagen duurt! Staat nergens aangeven bij het bestellen van het product! Ook niet bij informatie bij bezorgen!! Ik heb het aankomend weekend nodig! Niemand neemt ook op heel slecht !!

Reactie Eve's Fashion:

Beste Tijana,
Op onze website staat het volgende aangegeven:
- Artikelen besteld uit de Sale/Outlet hebben een levertijd van 1 tot 2 weken.
- Sale artikelen hebben een levertermijn van...
Beste Tijana,
Op onze website staat het volgende aangegeven:
- Artikelen besteld uit de Sale/Outlet hebben een levertijd van 1 tot 2 weken.
- Sale artikelen hebben een levertermijn van 5-7 werkdagen
Bij elk product staat dit aangeven. Tevens staat dit ook in onze Algemene Voorwaarden en Voorwaarden Sales aangegeven. Hiermee ben je akkoord gegaan op moment van de aankoop. Zoals aangegeven zullen we je bestelling crediteren.
Eve's Fashion

Snelle levering en super mooie
Kleding

Snelle levering!

Al zo lang opzoek naar die ene broek overal uitverkocht. En deze site is gewoon super. Alles wat ik zocht in 1 x kunnen bestellen

Snelle levering en goede retour service

Alyssa Hengst

Super leuke items! Ik slaag hier altijd??

Leuke kleding & geholpen door een lieve meid bij het omruilen van een kledingstuk , dit ging heel makkelijk ! Bestellen dussss

Selma

Heb een hele mooie trui van la sisters ontvangen waar ik erg tevreden over ben. Ze hebben een snelle service en eerlijke prijzen ! in een woord TOP ?

Manon

Leuk aanbod, super snelle levering en producten mooi/ goed verpakt.