Vreselijk

Reactie Eve's Fashion:

We vinden het erg jammer om te horen dat je een negatieve beoordeling plaatst. Helaas hebben wij vanwege een vakantie periode en sale een langere verzendtijd, dit hebben wij op de website kenbaar... We vinden het erg jammer om te horen dat je een negatieve beoordeling plaatst. Helaas hebben wij vanwege een vakantie periode en sale een langere verzendtijd, dit hebben wij op de website kenbaar gemaakt. Tevens heb je een sale artikel besteld waarvan de levertijd een stuk langer is dan normaal, ook dit staat bij het product aan gegeven.
Helaas hebben wij een verkeerde maat opgestuurd van een jurk, wij bieden je daarom ook een kosteloos retour etiket aan om de jurk retourneren.
Wij vinden het spijtig dat je dit als niet tevreden hebt ervaren. Wij hebben ons uiterste best gedaan in de vakantie periode om alles op te kunnen pakken zoals normaal.
Wij hopen dan ook op je begrip.

Saartje Veenhuizen

Heel goed, klanten contact is super vriendelijk zelfs in de drukke vakantie periode. Kleding is in het echt net als op de afbeelding en valt goed op maat. Ik ben 176cm lang en alles lang genoeg.... Heel goed, klanten contact is super vriendelijk zelfs in de drukke vakantie periode. Kleding is in het echt net als op de afbeelding en valt goed op maat. Ik ben 176cm lang en alles lang genoeg. Kortom helemaal happy 😃

hanane saidi

Hele leuke blouse en jas besteld. Voor een leuke prijs

Emma Jong

Slecht. Na een bestelling via afterpay kreeg ik een orderbevestiging en een track en trace mail. Ook van afterpay kreeg ik netjes een mail met de rekening. Echter werd de kleding nooit opgestuurd... Slecht. Na een bestelling via afterpay kreeg ik een orderbevestiging en een track en trace mail. Ook van afterpay kreeg ik netjes een mail met de rekening. Echter werd de kleding nooit opgestuurd bleef de track en trace op post nl heeft het pakket nog niet ontvangen staan voor geruime anderhalve dag en werd er vervolgens zonder een mailtje of iets te laten horen het bedrag terug gestort en de kleding nooit opgestuurd. Erg jammer dat er geen contact is opgenomen waardoor je er vanuit gaat kleding te ontvangen en je de volgende dag kijkt hoe laat je pakket er is en met niks komt te zitten. De rede is mij nog steeds onbekend.

Reactie Eve's Fashion:

We vinden het erg jammer om te horen dat je een negatieve beoordeling plaatst. Helaas hebben wij vanuit Afterpay de opdracht gekregen om je bestelling te annuleren vanwege het vermoeden van fraude.... We vinden het erg jammer om te horen dat je een negatieve beoordeling plaatst. Helaas hebben wij vanuit Afterpay de opdracht gekregen om je bestelling te annuleren vanwege het vermoeden van fraude. Wij hebben je hier ook over gemaild.
Wij raden je aan om contact op te nemen met Afterpay om te vragen hoe dit zit, helaas zijn wij genoodzaakt om aan deze vraag te voldoen bij afterpay.
Wij vinden het spijtig dat je dit als niet tevreden hebt ervaren. Wij hebben hier helaas geen enkele invloed op.
Liefs Eve's Fashion

Rowena

Top

Thank you voor de recencie! Liefs Eve's Fashion

Nooit meer! Reageren wel op vriendinnen van me maar ik word genegerd en heb me geld niet terug ontvangen van me retour bestelling

Beste Demi,
Beste Demi,
Wij streven ernaar om dagelijks de retouren te verwerken. Bij drukte kan dit eventueel wat langer zijn, wij zitten midden in een vakantie periode waardoor het wat langer duurt. Jou retour is op dezelfde dag nog verwerkt en je mail beantwoord.
Liefs Eve's Fashion

Rosalie Spruitenburg

Fijn

Naomi de sain

Super mooie spullen en fijne service!

simge yildirim

Top site, makkelijk en snelle service!!

Senna

LA Sisters kleding kunnen scoren met veel korting, snelle verzending en netjes geleverd. Kortom, top!