Laura Morales

Super snelle levering en de jumpsuits waren erg mooi!! Veel diversiteit kwa merken en super leuke kleding voor een betaalbare prijs. #happypregnantwoman

Minoes Peters

Hele goeie ervaring met eve’s fashion, snelle levering en heel blij met mijn aankoop! Het jurkje dat ik gekocht heb paste perfect. En had ook nog eens een goede kortingscode door een actie van eve’s... Hele goeie ervaring met eve’s fashion, snelle levering en heel blij met mijn aankoop! Het jurkje dat ik gekocht heb paste perfect. En had ook nog eens een goede kortingscode door een actie van eve’s fashion. Ik heb geen negatieve dingen te melden.

Danielle

Snelle service

Reageren zeer traag. Komen pas in actie ( tot zover) als je mailt en er ook nog achteraan belt na 3 dagen. Afgeprijsde artikelen hebben volgens hun 5 a7 werkdagen bezorgtijd. Bij mij was het 10... Reageren zeer traag. Komen pas in actie ( tot zover) als je mailt en er ook nog achteraan belt na 3 dagen. Afgeprijsde artikelen hebben volgens hun 5 a7 werkdagen bezorgtijd. Bij mij was het 10 werkdagen

Marlies

Slechte klantenservice, ivm slechte en langzame communicatie, moeilijk te bereiken, geen empathisch vermorgen en niet eerlijk over telefonisch contact. Echter wel super mooie kleding.

Reactie Eve's Fashion:

Beste Marlies,
Helaas heb jij geen straatnaam bij je bestelling gedaan zodoende konden wij je bestelling niet op tijd verzenden. Wij streven ernaar om binnen 24 uur op de mail te reageren....
Beste Marlies,
Wij vinden het jammer dat je ons zakelijk contact beschouwd als geen empathisch vermogen.
Eve's Fashion

Rosanne van Eldik

Fabienne

Super snelle levering

Snelle levering zelfs met de feestdagen. Was mooi ingepakt en ben er super blij mee 😁

Niet klantvriendelijk. Eerlijk gezegd ook niet veel meer over te zeggen, is je tijd en geld verre van waard.

Reactie Eve's Fashion:

Hey PS223418@summacollege.nl,
Hey PS223418@summacollege.nl,
Helaas hebben we geen bestelling of iets dergelijks van jou terug kunnen vinden en kunnen we daarom ook niet correct reageren op je recensie met een uitleg. Dat vinden wij erg jammer.
Liefs Team Eve's Fashion

Senna Dubach

Echt een top bedrijf had mijn bestelling binnen 1 dag!