Manon

Leuk aanbod, super snelle levering en producten mooi/ goed verpakt.

De ervaring met Eve’s Fashion is tot nu toe positief. Ik kreeg vandaag een bericht dat de bestelling een dag later dan verwacht bezorgd gaat worden. Dit is allemaal keurig en duidelijk aangegeven... De ervaring met Eve’s Fashion is tot nu toe positief. Ik kreeg vandaag een bericht dat de bestelling een dag later dan verwacht bezorgd gaat worden. Dit is allemaal keurig en duidelijk aangegeven per mail. Ik kijk uit naar mijn bestelde item.

Louise Reuvers

Super snelle levering! Top!

Mariska Bussing

Fijne site en leuke items. Het was gemakkelijk bestellen en zo in huis! Super mooie satijnen blouse ontvangen ??

Shrr

Leuke site, veel keus, fijne betaling met afterpay

Super fijn, netjes, snel geleverd en leuke collectie!

M

Ik vond het op de website totaal niet duidelijk of het artikel nu in voorraad was of niet. Linksboven de afbeelding staat “ pre-order” en als je dan de maat aanklikt staat er “ genoeg voorraad “ ,... Ik vond het op de website totaal niet duidelijk of het artikel nu in voorraad was of niet. Linksboven de afbeelding staat “ pre-order” en als je dan de maat aanklikt staat er “ genoeg voorraad “ , ik ging er dan ook van uit dat dit wel op voorraad was.
Even gemaild, blijkbaar dus inderdaad niet op voorraad.
Helaas had ik het artikel wel sneller nodig en ik heb dus op maandag gemaild om de order te laten annuleren, dit was mogelijk en gingen ze in orde maken.
Nu 4 dagen later, zag ik nog steeds geen mail dat het order geannuleerd was, dus vandaar belde ik even.
Ik kreeg dus te horen dat er een wettelijk termijn van 30 dagen is en dat het binnen de 14 dagen wel terug gestort gaat worden.
Jullie moesten geen artikelen binnen krijgen maar simpelweg een order annuleren.
Ik heb dus ook uitgelegd dat wanneer het geld pas volgende week dan op mijn rekening zou staan, ik liever het op een ander rekeningnummer had.
Ze ging het vragen aan haar collega en binnen de minuut heb ik de creditnota op mail staan, het was dus duidelijk dat er helemaal niks nog geannuleerd was, een simpele knop aanvinken die dus ervoor zorgt dat ik vaak binnen een week mijn geld heb, blijkbaar was dat teveel gevraagd.
Nu ga ik dus waarschijnlijk omdat het voor het weekend is, alsnog pas mijn geld na het weekend ontvangen op hetzelfde rekeningnummer.
Ik begrijp de 30 dagen als jullie een retour moeten ontvangen die verstuurd is geweest, maar gewoon even een order annuleren en daar even 4 dagen voor uitrekken en waarschijnlijk 14 dagen als ik niet gebeld had, is wel belachelijk gewoon.
Ik heb al eerder bij jullie besteld en toen was alles snel geleverd en dergelijke, maar de merken die jullie verkopen kunnen ook wel echt nog ergens anders aangekocht worden zonder deze flauwe kul allemaal..

Reactie Eve's Fashion:

Beste Myrna,
Om te kunnen Pre orderen is er een bepaalde voorraad nodig om vooraf te kunnen bestellen, zodoende staat er op de website voldoende op voorraad anders kan er niet besteld worden. Wat betreft de informatie over de pre-orders, dit staat bij het product duidelijk aangegeven in de foto, tevens staat er bij productinformatie de levertijd van een pre-order. Wij hebben je dit ook gemaild direct na je bestelling. Wij zijn geen winkel, maar een webshop en in het systeem is enkel alleen de voorraad aan te passen qua aantallen om te kunnen pre orderen.
Wat betreft je annulering, dit werkt in ons systeem hetzelfde als een retour. Het is niet enkel een druk op de knop, ook al lijkt dit als klant zijnde misschien zo. Zodoende werken wij ook eigenlijk niet met annuleringen. Dit omdat het in het systeem niet mogelijk is om te annuleren. Het enige wat we kunnen doen is je bestelling doorboeken als bestelling, en het als een retour verwerken. Hier zit een bepaalde termijn aan omdat degene die gaat over de retouren niet elke dag werkt. Degene die je retour heeft verwerkt vanmiddag heeft je dan ook voorrang gegeven op de lijst, om je zo snel mogelijk tegemoet te komen.
De termijn van de terugbetaling van je geld hebben wij geen enkele invloed op, dit word door de bank en het betaalsysteem bepaald. Tevens kunnen wij ook niet terugstorten op een andere rekeningnummer. Het betaalplatform waarmee gewerkt word bied deze dienst niet aan. Je zal ook zien bij de terugbetaling dat dit niet rechtstreeks door ons terug gestort word.
Wij begrijpen dat het op het oog misschien allemaal voor jou heel simpel lijkt, echter achter de schermen zit er meer werk achter dan jullie als klant zien. Wij streven ernaar om het voor de klant zo simpel mogelijk te houden, echter met sommige dingen zijn wij gebonden aan een bepaald systeem waarbij het gewoonweg niet zo simpel is dan je denkt. Dat hebben wij voor zover mogelijk omschreven in onze algemene voorwaarden.

Myrna

De website is super onduidelijk over het feit of nu een item op voorraad is of niet.
Op de foto linksboven staat “ Pre-order “ , als je op het artikel vervolgens klikt staat er dan “ genoeg voorraad. “
Ik heb dus de artikelen besteld en vervolgens bleek dit een pre-order te zijn.
Ik mail dus dat ik deze graag wil annuleren op maandag, dit was mogelijk en ze gingen dit in orde brengen.
Op vrijdag ( vandaag dus ) heb ik nog steeds geen mail waarin staat dat de order gecrediteerd word.
Ik weet uit ervaring dat een retour zo in orde gemaakt kan worden en dat wanneer er geen kleding terug moet komen per post, je dit ook gewoon wel meteen kunt doen.
Ik bel dus vandaag en de dame aan de telefoon weet mij te vertellen dat een terugbetaling 14 dagen kan duren, ze heeft zelfs wetterlijk 30 dagen de tijd geeft ze aan.
Ik vertel vervolgens dat ik geen retour met kleding heb terug gestuurd maar een gewone annulering heb aangevraagd.
Tijdens het gesprek, heb ik een mail gehad dat ik een creditnota krijg, dus het is tijdens het bellen, in orde gemaakt, op letterlijk nog geen 2 minuten.
Maar ze beweren dat de persoon die de retours in orde maakt, niet altijd aanwezig is.
Wel toeval dat die dan precies net aanwezig is terwijl ik bel en dit dan wel ineens in orde gemaakt kan worden.
Daarbij gaven ze ook aan dat ze eigenlijk niet aan annuleringen doen terwijl toen ik mailde ze gewoon aangeven dat dit mogelijk is.
De reden waarom ik ook geannuleerd heb is omdat ik enorm veel lees dat ze retours gewoon amper tot niet accepteren, ik vertrouwde deze webshop dus ook helemaal niet meer en dit gevoel blijkt ook juist te zijn.
Een hele uitleg heb ik gekregen na mijn slechte review, die dus gewoon helemaal nergens op slaat.
Bestel hier aub niet en bespaar je de moeite!

Reactie Eve's Fashion:

Beste Myrna,
Wij willen graag reageren op je recensie, dit hebben we ook via de mail naar je gestuurd zoals je beschrijft. Wij hebben je geprobeerd uit te leggen hoe het systeem werkt om je inzicht te geven waarom zaken zo lopen, helaas wil je hier geen begrip voor tonen. Graag willen we als side note hierbij vermelden dat de persoon die over de retouren/betalingen gaat, vakantie heeft en inderdaad tijdelijk op kantoor was omdat er wat vergeten was. Dit is persoonlijke informatie waarbij we het niet nodig vinden om dit te delen met onze klanten.
Aan het eind van het verhaal is het netjes voor je opgelost. Wij begrijpen dan ook je reactie op onze uitleg niet goed en we vinden dat jammer.