Noor

Top! Snel binnen zelfs tijdens de feestdagen! Ook super chill dat wat ik wilde hier wel op voorraad was.

Lotte Veneman

Ik ben zeer vriendelijk, snel en deskundig te woord gestaan door de medewerkers via de handige chatfunctie op de website. De verwerking ging ook perfect. netjes een track en trace en het pakketje... Ik ben zeer vriendelijk, snel en deskundig te woord gestaan door de medewerkers via de handige chatfunctie op de website. De verwerking ging ook perfect. netjes een track en trace en het pakketje was zelfs een dag eerder dan gepland bij mij thuis, zelfs in de drukke decembermaand!

Sandy ten Kate

Sheryn Frisson

Precies hetzelfde zoals op de website👌🏼

Kyturah Huijsmans

Nooit mijn pakket gekregen echt slecht!!!!

Reactie Eve's Fashion:

Beste Kyturah,
Beste Kyturah,
We vinden het erg jammer om te horen dat je een negatieve beoordeling plaatst. Gezien we al een paar dagen op een terugkoppeling vanuit jou wachten. De reden dat je de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen, is omdat er een incorrect adres is genoteerd. Hierdoor hebben we de bestelling nog niet kunnen verzenden. Dit hebben we ook in de mail en via een WhatsApp bericht vermeld. Graag ontvangen we een terugkoppeling zodat we z.s.m. de bestelling kunnen verzenden.
Wij vinden het spijtig dat je zo reageert.
Eve's Fashion

Snelle levering.

Audeliz Riga

Snelle levering en top producten!

Isabel

Een jurkje afgelopen vrijdag besteld voor dit weekend en vervolgens hadden ze het niet voorradig.. Erg jammer

Petra

Leuke collectie en snelle levering. Dus daar worden we happy van.

Jennifer Melanie

Eve’s Fast delivery