Bij de eerste keer bestellen een aantal items geretourneerd. Vervolgens moest ik opnieuw verzendkosten betalen, omdat ze beweerde dat het retour niet netjes was ontvangen en dus aan me wilde terug... Bij de eerste keer bestellen een aantal items geretourneerd. Vervolgens moest ik opnieuw verzendkosten betalen, omdat ze beweerde dat het retour niet netjes was ontvangen en dus aan me wilde terug te sturen. Hele discussies hierover gehad en echt niet netjes behandeld, de items betaald en nooit ontvangen. OPLICHTING!

Vervolgens een item besteld wat overal was uitverkocht. Omdat ik het item zelf al heb en de maat dus goed is, toch via Eve’s besteld. Duurde zowat 6 dagen! Voor 15:00 besteld dezelfde dag verzonden? Pure schijn! De leverdatum veranderd per dag.

De meiden van de klantenservice zijn totaal niet vriendelijk. En word absoluut niet gekeken naar een oplossing. Aanbevelen ? NEE en 1 ster is nog te veel.

Mandy Ye

Snelle levering reageren ook snel , goeddd

Bloem Boekel

Super leuke kleren! Ik ga zeker vaker bestellen! Ik in love?

Hey Babe,
Super leuk je reactie! We hopen je vaker happy te kunnen maken!
Liefs

Snelle service, en super leuke kleding! Love it :)

Snelle levering. Zou 1-2 weken duren maar ik had het al binnen 3 dagen. Super!

Super bedrijf, goede klantenservice dikke 10

Sherrylee

Goede service, word altijd netjes gerageerd op je vraag of opmerking! Snelle levering ook altijd.

Snelle levering en love mijn broek!!!!!

Beste,
Bedankt voor je positieve review.
We wensen je veel plezier met de 90210 Sweatpants Nude!
Liefs,
Eve's Fashion

Snelle en nette levering

Beste,
Bedankt voor je positieve review.
We wensen je veel plezier de items!
Liefs,
Eve's Fashion