Danielle

Er was iets mis gegaan met de eerste bestelling. De tweede bestelling was wel gelukt en ik werd vriendelijk en snel geholpen door de klantenservice! Dank je wel!

Slecht geholpen, kan niet ruilen, moet je retourneren en opnieuw bestellen. Ook wordt er gezegd dat je goedkoper en retour label kan krijgen, wat helemaal niet zo is want je betaalt altijd € 5,95... Slecht geholpen, kan niet ruilen, moet je retourneren en opnieuw bestellen. Ook wordt er gezegd dat je goedkoper en retour label kan krijgen, wat helemaal niet zo is want je betaalt altijd € 5,95 voor een retour label. Gelul. Ook word je slecht geholpen en ben je veel geld kwijt om een artikel te ruilen, eerste en laatste keer dat ik hier bestel. Jammer, want ze hebben wel leuke artikelen.

Reactie Eve's Fashion:

Beste Merel,
Beste Merel,
We bieden helaas geen ruilingen aan omdat we een webshop zijn en niet kunnen waarborgen dat een artikel nog op voorraad is. Wat betreft het retouretiket, we bieden een retouretiket aan voor €5,95 als extra service. Bij PostNL kost een verzending €7,25 voor een pakket. Ons retour etiket is dus €1,30 goedkoper dan bij PostNL. Je bent niet verplicht om hier gebruik van te maken.
Wij vinden het spijtig dat je zo reageert.
Eve's Fashion

Ilse

Gisterenavond een bestelling geplaatst en vandaag om 11.00 al binnen gekregen! Top kwaliteit en heeele snelle levering. Pakketje ook nog eens leuk ingepakt. Echt een aanrader!

Sufiya Abdallah

Ik heb een leuke jurkje besteld en krijg heel snel binnen. Super cute dress

Francis Pattiruhu

Mooie kleding met kwaliteit die niet elke webshop verkoopt. En de prijzen zijn niet heel hoog. Ik vind het heel erg fijn dat er ook gekozen kan worden voor achteraf betalen.

Luna de Leeuw

Wilde al heel lang iets van LA Sisters, dus was heel blij toen ik hier mijn bestelling plaatste! Artikelen kwamen super leuk verpakt, en zien er super uit. Hele snelle verzending, wat super fijn is... Wilde al heel lang iets van LA Sisters, dus was heel blij toen ik hier mijn bestelling plaatste! Artikelen kwamen super leuk verpakt, en zien er super uit. Hele snelle verzending, wat super fijn is aangezien ik het pak nu gelijk aankan ;).

Tania Brito

Snelle levering en mooie aankoop. Ik ben er super blij mee. Dank jullie wel

Maaike Krever

Doordat ik het lastig vind om online te zoeken naar kleding, heb ik een afspraak kunnen maken om langs te komen. De werknemer was super lief en zeer helpvol. Ik heb op mijn gemak alles kunnen passen... Doordat ik het lastig vind om online te zoeken naar kleding, heb ik een afspraak kunnen maken om langs te komen. De werknemer was super lief en zeer helpvol. Ik heb op mijn gemak alles kunnen passen wat ik wilde. Ik ben super blij met mijn spullen!

frederique de jager

Super fijne site en snelle levering

Goede service