Saime Yaren Coskuncay

Fantastisch!

Mart

Ik heb een kapot artikel ontvangen met een scheur, maar ik krijg mijn geld niet terug omdat het een ‘sale’ artikel is. Nu krijg ik ook geen reactie meer. Helaas erg slechte voorwaarden.

Beste Marte,
Jou artikel is gecrediteerd, hier heb je dan ook geld voor terug gehad.
Liefs Eve's Fashion

Tegoedcode van het bedrijf perongeluk meerdere keren gebruikt nu komen ze opeens aan dat ik over de €300 moet betalen omdat de tegoedcode zogenaamd niet geldig is ik heb aangegeven dit niet te... Tegoedcode van het bedrijf perongeluk meerdere keren gebruikt nu komen ze opeens aan dat ik over de €300 moet betalen omdat de tegoedcode zogenaamd niet geldig is ik heb aangegeven dit niet te willen betalen nu word er een incassobureau voor ingezet ik raad dit bedrijf zeker NIET aan

Beste Dewi,
Beste Dewi,
Wij hebben je een mail gestuurd dat je tegoedcode eenmalig en tot een jaar geldig is, tevens staat er in onze algemene voorwaarden dat meermalig gebruik van een persoonlijke tegoedcode gezien word als misbruik/fraude/diefstal.
Jij hebt 5 keer op dezelfde dag deze tegoedcode toegepast, dit is dus vanuit jou zeker niet per ongeluk gedaan maar met opzet. Wij hebben je de mogelijkheid gegeven om dit netjes op te lossen door het bedrag van alle codes bij elkaar over te maken op onze rekening voordat wij hier juridische stappen in zullen ondernemen. Jou reactie sprak boekdelen, je weigert te betalen. Gezien je akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden zullen we hier wettelijke stappen in ondernemen.
Wij vinden het jammer dat je zelf de verantwoordelijkheid niet neemt van je daden, wij hebben je de kans geboden om dit netjes op te lossen. Een negatieve recensie zal hier zeker niet aan bij dragen.
Eve's Fashion

Linde Druijf

Heel goed! Volgende dag in huis, heel blij mee

S Albers

Super goede service, pakket was snel geleverd

Lisa Van berlo

Hele snelle service, en zeer goed en snel geholpen via de telefoon. Heel blij met mn aankoop!

Ellen van Leeuwen

Snelle levering, mooie spulletjes!

Vergeet allemaal niet de kleine lettertjes en de volledige voorwaarden te lezen. Een tegoedcode (je eigen geld, eigen krediet te besteden bij eve's fashion, door een retour) wordt gezien als een... Vergeet allemaal niet de kleine lettertjes en de volledige voorwaarden te lezen. Een tegoedcode (je eigen geld, eigen krediet te besteden bij eve's fashion, door een retour) wordt gezien als een kortingscode (?!). Dus wanneer je iets terugstuurt, om een kleinere maat te bestellen, kan je niet je krediet (tegoedcode) + een kortingscode gebruiken. Je tegoedcode wordt gezien als kortingscode, heel vreemd aangezien dat je eigen geld is. Slechte service x

Beste Tanisha,
Beste Tanisha,
Helaas is het niet mogelijk om meerdere codes in 1 keer te gebruiken. Dit ondersteund de website simpelweg niet. Je tegoedcode word niet gezien als kortingscode, dit is een tegoedcode wat je niet kan combineren met andere actie codes. Dit staat inderdaad in onze algemene voorwaarden.
Je tegoedcode kan natuurlijk gewoon gebruikt worden tijdens het bestellen van een ander artikel.
Liefs Eve's Fashion