Ceren

Leveren niet reageren niet gewoon oplichters

Beste Ceren,
Wij hebben op dit moment een langere levertijd vanwege vakantie periode. Dit staat ook op de website aangegeven.
Wij hebben hier mail contact over gehad, twee dagen nadat je je...
Beste Ceren,
Wij hebben hier mail contact over gehad, twee dagen nadat je je bestelling hebt geplaatst. Wij hebben dan ook besloten wegens ons mail contact om je bestelling volledig te crediteren. Hier heb je dan ook je geld van terug gehad.

cici

Is een SCAM…ik had een boots besteld en betaald ,ik hem geen track&trace en ook de boots niet ontvangen. en niemand neemt op

Beste Sheanty,
Beste Sheanty,
Je hebt besteld op 13 juni, jou bestelling is geleverd op 16 jun 2023 om 18:46 Uur, status: Zending is bezorgd. Op 15 jun 2023 om 04:15 Uur geeft postnl het volgende aan: Zending is vertraagd omdat het erg druk is.
Je hebt een tracking via de mail ontvangen, hoogstwaarschijnlijk is deze in je spambox beland.
Wij zien ook dat wij geen mail van je hebben ontvangen met de vraag waar je bestelling is. Wij gaan er vanuit dat je alsnog tevreden bent met je laarzen!

Khadira El hassani

Top

Lot

Geweldig! Snelle service, fijn en persoonlijk advies. Hier bestel ik heel graag weer!

Nunchia Ritfeld

Service is goed en duidelijk, het pakket wordt snel verstuurd. Superblij ben ik met me aankoop.

Persoonlijk het advies om hier enkel te bestellen indien je er zeker van bent dat je het artikel wilt behouden. Indien je wil retouren, is de kans groot dat dit een probleem wordt voor consument. Persoonlijk het advies om hier enkel te bestellen indien je er zeker van bent dat je het artikel wilt behouden. Indien je wil retouren, is de kans groot dat dit een probleem wordt voor consument.

Uit persoonlijke ervaring:
Een item besteld. Bij ontvangst bleek er een vlek in te zitten. Deze netjes geretourneerd zoals op site aangegeven. Daarbij (gelukkig) gemaild dat ik het item heb geretourneerd, en de reden van retour met foto’s als bewijslast.
Klantenservice was niet alleen slecht maar ook nog eens onrechtvaardig. Na 12 (!) dagen was de terugbetaling nog niet voldaan.
Uiteindelijk is retourverzending gevonden. En werd er via mailcontact het volgende vanuit verkoper gemeld:
Zoals je merkt hebben wij een strikt retourbeleid. Wij documenteren de producten voordat ze verzonden worden. Wij hebben deze body niet zo verzonden. We kunnen dit dan helaas ook niet accepteren.
Bovenstaande is absoluut onzin. En bewijslast toont aan dat deze wel zo is verzonden vanuit verkoper.
Ik (consument) heb aangegeven dit te hebben gemaild met foto’s van het vieze item als bewijslast. Echter was verkoper de mail kwijt geraakt. met als volgende melding:
Wij kunnen deze mail niet vinden, heb je voor ons een screenshot dan word dit uiteraard direct gecrediteerd aan je.
Uiteindelijk een screenshot gestuurd van de mail met bewijslast. Niks meer vernomen van verkoper maar gelukkig wel het geld terug. Contact hoeft absoluut niet meer, maar waarschuwen voor dit bedrijf lijkt me zeer terecht.
Voor mij persoonlijk geen Eve’s fashion meer. Niet op social media, maar zeker niet als consument

Beste Nina,
Beste Nina,
Wij hebben zoals besproken via de mail de body direct gecrediteerd naar je. Wij begrijpen dan ook je recensie niet zo goed. We hebben je de oplossing geboden die je wenste en hebben dit ook naar je gemaild.
Liefs Eve's Fashion

Jot

Bestelnr #1697( geel trainingspak)

Oplichters!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bestelnr #1697( geel trainingspak)

Oplichters!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik heb een week geleden een pak besteld , maar m’n gegeven track nummer geeft onbekend aan . Ik heb ze 2 dagen daarna een mail gestuurd met vraag hoe dat zou komen?! Maar tot heden niks gehoord. In mijn ogen zijn ze een stelletjes oplichters . Dus mensen niks bij deze mensen bestellen ! Wie weet hoe ik mijn geld terug kan krijgen !!!!!! Ze zouden opgedoekt moeten worden !

Beste Jot,
Beste Jot,
Helaas hebben wij geen enkele order van jou ontvangen. Tevens verkopen wij ook geen gele trainingspakken en komt je order nummer ook niet overeen met onze ordernummers. Wij denken dan ook dat je recensie niet voor ons bestemd is. Wij vragen je dan ook vriendelijk om deze recensie bij ons te verwijderen, gezien dit niet van toepassing is op ons bedrijf.
Wij hopen dat het andere bedrijf jou de oplossing biedt die je wenst.

Joy

Net iets gekocht en paar dagen later is het 50 % korting en is niet klantvriendelijk met een oplossing vinden

Beste Joy,
Beste Joy,
Helaas is het in ons systeem gewoonweg niet mogelijk om de korting met terugwerkende kracht toe te passen. Dit staat ook in onze voorwaarden sale, ook van deze Easter Sale. Deze acties worden random bedacht en uitgewerkt, het volgen van onze social media en nieuwsbrieven zijn dan ook altijd belangrijk om zulke acties in de gaten te houden. Wij bieden deze acties aan als cadeautje, echter zitten hier wel bepaalde voorwaarden aan.

Jane

Erg snelle levering en een goede kwaliteit/prijs verhouding :)