Esuals

J

Gezellige winkel en vriendelijk personeel.
snelle leveringen!

Hi J,
Wat leuk om te horen dat je een bezoekje hebt gebracht aan onze winkel. Wij vinden het altijd zo gezellig om jullie te mogen ontvangen. Happy weekend babe! <3
Liefs, Quinty team...
Hi J,

Celine Jansen

Altijd blij met mijn pakketjes van Esuals!

Hi Celine,
Wat leuk om te horen! Wij wensen jou heel veel plezier van de bestelling en een heel fijn weekend. <3

Wendi

Goede producten, en snelle levering

Hi Wendi,
Hi Wendi,
Fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten en onze levering. Voor 17:00 besteld is dezelfde dag nog verzonden waarna jij vaak de volgende dag jouw outfit al kunt dragen! Happy weekend babe. <3

Kelline Deijkers

Super klantvriendelijk en mooie kleding van goede kwaliteit

Hi Kelline,
Wat leuk om deze review te lezen, hier zijn wij enorm blij mee. Wij wensen jou heel veel plezier van de bestelling. Happy weekend. <3

Margriet Kolijn

Gewoon prima

Hi Margriet,
Goed om te horen dat je tevreden bent over Esuals. Geniet van deze prachtige dag! <3

Indy Denneboom

Goed, maar veelte dure retourkosten

Hi Indy,
Hi Indy,
Wist je dat je via onze site meerdere opties krijgt om goedkoop te retourneren? Je kunt zowel een eigen label aanmaken of het pakketje laten ophalen. Op deze manier kun je kiezen voor de goedkoopste manier. Mocht het pakketje door de brievenbus passen, kun je ervoor kiezen om het pakketje af te geven bij een servicepunt, dit maakt het natuurlijk nog goedkoper. Happy day! <3

Ilse

Hele fijne broeken, snelle levering.

Hi Ilse,
Hi Ilse,
Wat leuk om te zien dat je broeken uit onze tall collectie hebt besteld. Wij bieden zowel broeken aan voor langere meiden onder ons maar ook voor de kleinere meiden onder ons. Op deze manier kan iedereen haar perfecte broek vinden, dit is toch geweldig?! Happy day babe! <3

Marijke

Een top bedrijf en snelle verzending en goede kwaliteit van kleding

Hi Marijke,
Wat een lieve complimenten. Hier worden wij enorm blij van. Heel veel plezier gewenst van jouw bestelling. :)

Kiki Lotgering

Bestel regelmatig, en stelt nooit teleur. Snelle levering en maten kloppen altijd!

Hi Kiki,
Wat leuk om te zien dat wij jou een vaste klant van Esuals kunnen noemen. Super om te horen dat je zo tevreden bent! Happy day. :)

Tamara

Super fijn bedrijf altijd snel met leveren en product ook naar wens

Hi Tamara,
Goed om te horen dat je jouw bestelling zo snel hebt ontvangen en tevreden bent over de producten. Hier worden wij blij van. Hopelijk tot een volgende bestelling. <3
Liefs,...
Hi Tamara,