Esuals

Linde Beekman

Super leuke kleding en ziet er precies uit zoals op de plaatjes, ook snel binnen gekregen!

Hi Linde,
Hi Linde,
Iedere collectie zorgen wij ervoor dat alle foto's duidelijk zijn en er een duidelijke productomschrijving met maatvoering bij het product staat zodat het voor de klant makkelijk wordt met het bestellen. Wij zijn dan ook blij dat je dit positief hebt ervaren. Wij wensen jou een hele fijne dag! :)

Stef

Altijd fijn

Hi Stef,
Goed om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met het bestellen bij Esuals. Happy monday! <3

Maud

Top

Hi Maud,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring met Esuals en de 5 gouden sterren. Happy monday! <3

Myrthe

Snelle levering en goede producten!

Hi Myrthe,
Goed om te horen dat je tevreden bent over de levering en de items. Hier zijn wij blij om! Hopelijk tot een volgende bestelling. Happy manday! <3

Sarah Vandewal

Altijd supertevreden van mijn aankopen bij jullie, thanks girls!!!

Hi Sarah,
Super fijn om te horen! Heel veel plezier van alle items & happy monade! <3

Manon van Erkelens

Erg duidelijke website. Kom snel me pakket ophalen.

Hi Manon,
Hi Manon,
Goed om te horen dat alles duidelijk vermeld staat op onze website. Wij besteden hier altijd veel tijd en aandacht aan zodat het voor de klant makkelijker wordt met bestellen en het maken van een keuze! Tot snel & happy weekend. <3

Melissa

Fijne webshop met hele kleding, snelle levering en vriendelijke klantenservice.

Hi Melissa,
Hi Melissa,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring bij Esuals. Wij zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent. Wij wensen jou een heel fijn weekend & hopelijk zien wij jou snel keertje terug bij Esuals. :)

Sharon Drent

Super fijn

Hi Sharon,
Wauw, 5 gouden sterren. Hier worden wij enorm blij van! Happy weekend babe! <3

Eline

Super mooie kleren, die heel goed zitten en perfect aansluiten bij mijn stijl

Hi Eline,
Wat ontzettend leuk om te horen dat je zo blij bent met jouw bestelling! Wij wensen je ontzettend veel plezier van de items & happy weekend. <3

Danielle

Super snelle in huis!