Professionaliteit

bryan

Ik ben bij Esteworld terecht gekomen voor een neuscorrectie,
en ben toen ook gelijk voor een haar transplantatie gegaan,

Ik had een bericht naar de consult gestuurd en na alles duidelijk besproken te hebben toch besloten om het te doen !

1 maand voor de aankomst istanbul:

1 maand voor dat ik aankwam in istanbul kreeg ik meerdere whatsapp berichten van verschillende afdelingen van esteworld over transfers,nazorg, hulp voor als je terug ben in nederland, ect

Ook kreeg ik een bericht van de planner die me een maand van te voren een bericht stuurde met wat ik wel en niet mag eten drinken en waar mee ik moest stoppen voor dat ik naar de kliniek kwam,
ik vond dit zeer goed geregeld want er word constant gecontroleerd of alles klopt zodat je niet in problemen raakt als je in turkije aan komt,

Aankomst sabiha gokcen airport istanbul:

Na het landen stond de chauffeur klaar en er was gelijk bij het landen duidelijkheid hij stuurde me een appje wanneer ik geland was zodat ik wist waar die stond, na het vinden van de chauffeur werd ik gelijk gebracht naar het hotel,

hotel:
Ik verbleef door de Esteworld geregelde hotel Crown Plaza,

Ik was zeer te vrede over het hotel
kamer was schoon, goed uitzicht minibar TV, een een mooie luxe badkamer. ze zorgen goed voor je als je ijs nodig hebt kommen ze dat brengen hoe vaak je dat maar wilt,

Transfers: chauffeur zijn goed geregeld, dag van tevoren hoor je hoelaat je word opgehaald, en de chauffeur denken heel erg mee en zijn erg beschermend, 10/10

Kliniek
woow wat een gebouw, je verwacht in eerste instantie niet vanuit de buitenkant dat er zoveel verdiepingen zijn en dat alles binnen huis gedaan word, het was schoon veel personeel, zorgzaam, en vriendelijk

hostess:
Ze zorgen dat alles goed verloopt en lopen overall met je mee, en waar nodig is vertaald word, bij vragen kan je altijd terecht bij ze en of voor suggesties, ook voor nazorg kan je all je vragen stellen en daardoor zij ze echt een stok achter je rug en je voelt nooit ongemakkelijk of gevoel dat je niet weet wat je te wachten staat, alles is 100%duidelijk

Haar transplantatie:

Ik ging met het gevoel naar de haar transplantatie dat de verdoving heel veel pijn zal doen, wat ik van veel mensen heb gehoord, die all eerder een haar transplantatie hebben laten doen in turkije,(niet bij esteworld)

Maar bij aankomst in de kliniek was dat gelijk over, werd gelijk ontvangen door de hostess en aan tafel gezeten en alles werd duidelijk uitgelegd, daarna bloed geprikt en onderweg naar afdeling haartransplantatie! ik heb van begin tot eind geen een moment pijn gehad, door de nieuwe technologie en medicatie voel je geen pijn! wat Esteworld uniek maakt, ik heb meerdere mensen gesproken op te vliegveld op terug weg die well heel veel pijn hadden maar die het bij een anderen kliniek hebben laten doen, ge krijgt ook uit gebreiden rapport van je bloed en nazorg spulletjes ect,

neuscorrectie:
ook hier is alles precies gegaan als hier boven
geen moment pijn gehad veel duidelijkheid, en onwijs goede zorg van de zusters die vaak medicatie kommen geven, en voelde me goed op gemak, dr safak aktar is ook een super goede specialist en weet wat die doet,

overall een super goede kliniek en raad het zonder erover na te denken aan

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
neuscorrectie