ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

Mark

Lang verhaal kort. Omdat het bedrijf waar ik een service contract mee had ermee stopte heb ik gebruik gemaakt van de "overstapservice" naar ESNW. Vanaf dat moment is de chaos compleet. Onduidelijke... Lang verhaal kort. Omdat het bedrijf waar ik een service contract mee had ermee stopte heb ik gebruik gemaakt van de "overstapservice" naar ESNW. Vanaf dat moment is de chaos compleet. Onduidelijke communicatie, uitstel onderhoud, dan weer geen uitstel, wel gewoon incasseren ondanks mail dat er niets wordt geïncasseerd. Veel onduidelijkheid en traag/niet reageren.
Eén ding is wel duidelijk. Dit bedrijf heeft haar processen niet op orde.

Reactie ESNW:

Beste Mark Bakelaar,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Beste Mark Bakelaar,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Onze oprechte excuses dat de overstap niet soepel is gegaan. U heeft op basis van uw abonnementsaanvraag een automatisch bericht ontvangen die niet op u van toepassing was. Uw abonnement hebben we namelijk wel direct kunnen aanmaken. We vinden het erg vervelend dat dit niet direct met u gecommuniceerd is. We vinden het spijtig dat dit voor u de reden is geweest voor het beëindigen van het contract.
ESNW

Gresnich

Storing verholpen.

Frank Wachters

Vriendelijk; professioneel en goed ingaan op vragen van de klant.

theahulskamp

Goed en vriendelijke monteurs

Cor peperkamp

Vriendelijk en duidelijk

Piet oud

De monteur was er supersnel. Goede uitleg wat hij gedaan had en wat er nog gedaan moet worden. Er moest nog iets besteld worden (spoed opdracht). Heb er alle vertrouwen in dat dat snel gaat gebeuren.

Gerrit Schuijtemaker

In 1 woord TOP

a. ketz

Zeer positief ; uitstekende telefonische bereikbaarheid bij het melden van onze storing.
Storing werd verholpen door gemotiveerde medewerker ; die weet waar hij het over heeft.

W.P.van Eck

Vriendelijk, deskundig, netjes gewerkt.