ESNW

R.Baay

Na mijn melding werd er adequaat gereageerd en was de monteur snel ter plaatse. Compliment voor de telefoniste! Monteur was correct en nam de 1,5m goed in acht.

G.Witzel

Op 15-09-2020 (email verzonden aan esnw) sloot ik met u een overeenkomst voor storing aan onze CV-ketel te herstellen . Helaas bent u de afspraken die ik met u heb gemaakt niet (volledig) nagekomen.... Op 15-09-2020 (email verzonden aan esnw) sloot ik met u een overeenkomst voor storing aan onze CV-ketel te herstellen . Helaas bent u de afspraken die ik met u heb gemaakt niet (volledig) nagekomen. Ik heb de volgende klachten:
Dinsdag de storing, vervolgens netjes iemand deze dag langs geweest, volgens monteur (zie werkbon) is de ventilator defect, en andere collega zal vervolgens langs komen, om deze te vervangen. Deze kwam in de avond, maar was van mening naar inspectie, dat het aan de printplaat lag, en dat en ventilator met 24 volt, geen sluiting kan veroorzaken, en de aardlek schakelaar telkens eruit gaat. De nieuwe printplaat ingezet, maar de aardlek ging er nog uit. Vervolgens toch maar de ventilator proberen , de oude uitgebouwd. Omdat de monteur bepaalde schroeven niet los kon krijgen, was dat zeer omslachtig. Vervolgens bleek ,dat de monteur de foute ventilator mee had(zie werkbon). Hij heeft dan (het was al laat), zijn collega gebeld op hij met de goede ventilator nog langs wilde komen, en deze zal inzetten. Dat was prima. De Monteur ter plaatse wilde dan verder, omdat er nog 5 andere storingen waren. Hij verliet ons huis, bleef ca. 20 minuten voor ons huis in de bedrijfsauto zitten bellen. Vervolgens (het was al naar 21:00) dat de collega met en defecte auto zit, en het niet meer red. De monteur heeft nog met zijn hoofdmonteur overleg gehad, en wilde nog en laatste poging wagen. En ja, het was niet de ventilator ook niet de print, maar de pomp. Deze moest bestelt worden, en kan pas de volgende dag worden ingezet. Deze heeft hij bestelt, en vervolgens is er en afspraak gemaakt voor woensdag 16-09-2020 om de storing dan op te lossen. Vervolgens de woensdag van 08:00-16:00 gewacht. Om 16:00 worden wij gebeld, dat de pomp nu pas binnen was, en dat geen monteur vandaag meer beschikbaar is. Vervolgens afspraak gemaakt, de storing Donderdag 17-09-2020 tussen 13:00-17:00 op te lossen. Ben dan ergens rond 13:50 twee keer gebeld, maar was in gesprek. Meteen terug gebeld, de medewerker zal het door geven, maar ik stond op de lijst voor storing herstellen, en zou mijn geen zorgen maken. Gewacht tot 17:00. Nog niemand, vervolgens gebeld, maar was alleen nog de storingsdienst bereikbaar. Deze vertelde mij, dat het ergens zal uitlopen, maar zij komen zeker nog vanavond. Tegen 20:00 weer gebeld, nog niemand. Tegen 22:00 weer gebeld, dan de mededeling, dat hij vreest dat niemand meer komt. Ik zal maar morgen weer bellen. Vandaag ben ik dan gebeld (zij hebben vanochtend 18-09 ingebrekestelling van mij via mail ontvangen, opeens meteen reactie, afspraak voor vervangen voor de pomp tussen.12:00-17:00 vandaag. Rond 11:00 weer geld door leiding gevende, met de mededeling dat het mijn fout was, ik ben toch twee keer gebeld door de Monteur, maar was bezet. Weer uitgelegd, dat ook andere mensen mij bellen, maar direct het hoofdkantoor heb gebeld, en het zou goedkomen. Ze begrijpen er niets van. Fouten maken wij allemaal maar, maar dit slaat alles, wat ik in 60 jaar heb mee gemaakt. Door deze reactie was mijn geduld aan het einde gekomen. Ze wilden de pomp wisselen, maar dat zal 400.- kosten& de rekening van het eerste bezoek & groot onderhoud. Ik was er klaar mee. Vandaag andere langs geweest, mij laten zien, dat de pomp niet defect is. Omdat de ketel als iets ouder is, word er morgen en nieuwe geplaats. Dit bedrijf is en echte afrader!!!!.

zr. dr. prof. T.A. Takken

Monteur vertegenwoordiger (vandaag 15/09/2020) Gerard Pranger en andere collegae in het verleden zeer zorgvuldig, hoffelijk, zorgzaam

Eric Sotarczak

Gewoon betrouwbaar, vakkundig en vriendelijk.

Binnema

Snelle service er zijn goede afspraken te maken
prettig personeel

Geert van de Wouw

ENSW is het ALLERSLECHTSTE service-bedrijf waar ik OOIT mee gewerkt heb. Na 3 (drie!) schouwen en vijf keer langskomen is uiteindelijk de klepmotor vervangen, maar helaas is het euvel nog steeds... ENSW is het ALLERSLECHTSTE service-bedrijf waar ik OOIT mee gewerkt heb. Na 3 (drie!) schouwen en vijf keer langskomen is uiteindelijk de klepmotor vervangen, maar helaas is het euvel nog steeds niet verholpen en heb ik een andere, meer professionele club moeten inhuren om de reparatie te doen. ENSW staat er wel op dat wij meer dan 900 euro aftikken. Belachelijke service. Na veel bellen, wordt ik nooit teruggebeld en ontkennen ze dat ik gebeld heb. A.u.b. nooit in zee gaan met deze club: ze trekken je een poot uit en kennen hun werk niet goed.

Reactie ESNW:

Geachte heer van de Wouw,
Energie Service Noord West acht het niet gepast om ons meningsverschil via social media of reviews te bespreken.
Tevens ligt uw dossier, na meerdere keren contact...
Geachte heer van de Wouw,
Tevens ligt uw dossier, na meerdere keren contact met u te hebben gezocht over de kwestie, al geruime tijd bij de deurwaarder. Wij hebben u, op 20-07-2020, telefonisch aangegeven dat communicatie via hen dient te verlopen. Wij zullen hier verder niet ingaan op de situatie.
Energie Service Noord West

A. Glas

Eenvoudig een afspraak wijzigen via de website wordt genoemd. Maar helaas is dat niet zo. Er maar wordt 1 datum voorgesteld. Telefonisch zijn er meer mogelijkheden. De website aanpassen en via... Eenvoudig een afspraak wijzigen via de website wordt genoemd. Maar helaas is dat niet zo. Er maar wordt 1 datum voorgesteld. Telefonisch zijn er meer mogelijkheden. De website aanpassen en via een kalender mogelijkheden aanbieden zou veel klantvriendelijker zijn

Margo van de Geer

Monteur maakt per ongeluk onderdeel stuk en klant draait op voor nieuwe CV-ketel. Slecht bereikbaar via telefoon en na herhaaldelijk mailen eindelijk teruggebeld. Was niet in de gelegenheid om op te... Monteur maakt per ongeluk onderdeel stuk en klant draait op voor nieuwe CV-ketel. Slecht bereikbaar via telefoon en na herhaaldelijk mailen eindelijk teruggebeld. Was niet in de gelegenheid om op te nemen dus na aantal dagen zelf weer geprobeerd contact te zoeken. Werd toen te woord gestaan door een uiterst onvriendelijke medewerker van de klantenservice die het ook niet nodig vond dat ik werd teruggebeld door de teamleider. Zonde van de jaren abonnementsgeld