ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

Pieter Vermaat

Aardig, netjes, klantvriendelijk

Mart Rietjens

Wel last op de dag(16.15 aanwezig). Gaarne circa 30 min vooraf bericht. Verder een uitstekende monteur.

Wim

Prima werk en advies.

Mariet Buiten en Cor van Vuren

Servicemedewerkers zijn altijd correct. Nadeel dat wij hebben ondervonden was dat de controle voor deze in 2024 in 2020 was, jammer dat zowel u als wij dat over het hoofd hebben gezien. Gelukkig is... Servicemedewerkers zijn altijd correct. Nadeel dat wij hebben ondervonden was dat de controle voor deze in 2024 in 2020 was, jammer dat zowel u als wij dat over het hoofd hebben gezien. Gelukkig is het goed afgelopen en goed opgelost - inmiddels hebben we een creditfactuur ontvangen. De monteur zei dat de rookgasafvoer niet meer voldoet aan de eisen. Ik belde het installatiebedrijf dat het indertijd heeft aangelegd (via ESNW - Dronkers, Bergen) en die zei dat ESNW dat aan hen zou doorgeven en ik daarop moest wachten. Dat had de monteur mij niet gezegd.

Reactie ESNW:

Beste Mariet Buiten en Cor van Vuren,
Hartelijk dank voor uw reactie via de Feedback Company.
Beste Mariet Buiten en Cor van Vuren,
Hartelijk dank voor uw reactie via de Feedback Company.
Ik heb overleg gehad over de situatie en mijn vermoeden hierin is dat het gaat om miscommunicatie. De monteur zegt inderdaad aan te hebben gegeven dat u dit zelf mag regelen via de installateur. Waarschijnlijk heeft de installateur het opgevat als een werkopdracht. Dit laatste zou inderdaad via ons geregeld kunnen worden, maar omdat het om een advies gaat mag u zelf contact opnemen met de installateur. Zij hoeven niet te wachten op een werkopdracht vanuit ons.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
ESNW

Heel vriendelijk en deskundig

Rolf Karges

Promt en professionell

M Verbeek

Prettig persoon die bij ons langskwam. Snelle reactie, positief en meedenkend.

H.J.Brugge

Goede monteur, vriendelijk, accuraat.

J Neilen

In het weekend binnen een paar uur geholpen. Afspraak was voor zondag ingepland maar de monteur belde of hij zaterdag al kon komen. Prima service