ESNW

Bert

Goede ervaringen met ESNW. Bijzonder prettig adviesgesprek inzake de aanschaf van een nieuwe CV-ketel. Deskundig advies. Redelijke levertijd. Installatie door een gecertificeerd bedrijf uit de... Goede ervaringen met ESNW. Bijzonder prettig adviesgesprek inzake de aanschaf van een nieuwe CV-ketel. Deskundig advies. Redelijke levertijd. Installatie door een gecertificeerd bedrijf uit de nabije omgeving. Redelijke prijs. Top

Marije

We zijn ontzettend ontevreden over de service van ESNW. We hebben een week in de kou gezeten en zonder warm water. Onderdelen waren niet op tijd besteld, de monteur kwam na een paar dagen met maar... We zijn ontzettend ontevreden over de service van ESNW. We hebben een week in de kou gezeten en zonder warm water. Onderdelen waren niet op tijd besteld, de monteur kwam na een paar dagen met maar de helft van de onderdelen aan. Hij wilde ons eerst achter laten zonder water omdat volgens hem de andere helft van de onderdelen niet geleverd waren.....maar daar kwam hij pas achter toen hij de hoofdkraan al afgesloten had en de leiding al losgehaald had.

Na aandringen ging hij op en neer naar het hoofdkantoor en kwam hij toch met onderdelen terug. CV is in drie uur gemaakt. 780 euro armer en na drie dagen liep het water WEER door het plafond heen. Dat was in het weekend.

Mijn man en ik hebben bij toerbeurt om het half uur gebeld om te proberen iemand langs te laten komen. Zonder succes. Weer een weekend zonder CV. Wat een verschrikkelijk beroerde service.

Reactie ESNW:

Geachte heer en/of mevrouw,
Wat spijtig dat u dit gevoel heeft overgehouden aan het bezoek van onze monteur.
Wij hebben getracht te achterhalen om welk adres en bezoeken het gaat dit is...
Geachte heer en/of mevrouw,
Wij hebben getracht te achterhalen om welk adres en bezoeken het gaat dit is helaas zo niet te vinden.
Ik heb u bericht op het e-mail adres wat u hier heeft ingegeven, mocht dit niet het juiste blijken zou u dan contact op willen nemen met ons door middel van een e-mail naar kwaliteit@esnw.nl. Uiteraard nemen wij uw kwestie graag in behandeling om tot een goede afhandeling te komen.
Energie Service Noord West

E. de Bruijn

Snelle service en gedegen advies gekregen

willem van der spree

Vriendelijke en kundige monteur had goede tips

J.F.Feldberg

Uw monteur liet professionaliteit zien en bewees dat ook. Verder was hij zeer voorkomend en nam de tijd onze vragen te beantwoorden. In een woord een Topmonteur. We zijn uiterst tevreden.

Willemse. Eheer

Sinds juli woont mijn zoon in het pand. Deze had vanmorgen een storing in ww. Tijdens bezoek van uw monteur bleek dat in 4 jaar geen onderhoud was verricht. Oorzaak de vorige bewoner was niet thuis.... Sinds juli woont mijn zoon in het pand. Deze had vanmorgen een storing in ww. Tijdens bezoek van uw monteur bleek dat in 4 jaar geen onderhoud was verricht. Oorzaak de vorige bewoner was niet thuis. Energie noord west stuurde elk jaar wel een rekening naar Willemse beheer de eigenaar van het pand. ENW nam geen enkele keer de moeite om de eigenaar te informeren dat er geen onderhoud was verricht. Dit vind ik een ernstig gemis aan service! Ik vind dat op zeer korte termijn een gesprek plaats moet vinden hoe dit opgelost wordt! Ten onrecht geïnde bedragen moeten worden terug gestort of al betaling gerekend worden voor de komende jaren. Ik ben over deze vreemde handelwijze zeer boos en denk na over juridische mogelijkheden. J. G. M. Willemse Willemse beheer