ESNW

Henk Scholten

Goed gevoel van vakmanschap. Geeft veilig gevoel.

Joan de vries

Oplichters

Janse

Ketel was stuk, calamiteit werd aangemaakt, maar niets meer gehoord. Dag later weer gebeld, bleek melding niet in systeem te staan. Opnieuw melding aangemaakt, nu kwam er wel een monteur. Die... Ketel was stuk, calamiteit werd aangemaakt, maar niets meer gehoord. Dag later weer gebeld, bleek melding niet in systeem te staan. Opnieuw melding aangemaakt, nu kwam er wel een monteur. Die beloofde kacheltjes te brengen. Ook niet gedaan. Kortom: slechte service.

Haverman

Monteur kwam binnen, was binnen kwartier weer weg, nadat ik bak met vies water in handen was gedrukt. Er is niks gevraagd, niks gezegd. Heb dit nog nooit meegemaakt

A. Huigen

In het algemeen goede service, in het bijzonder de laatste monteur, vriendelijk, duidelijk en werkt op een ongedwongen manier keurig volgens de corona regels. Ik was heel blij met hem

Roy Burger

Om 9:00 in de ochtend een storing gemeld bij esnw, bij de melding duidelijk aangegeven wat de storingscode is en dat ik zelf al de waterdruk en gasdruk heb gecontroleerd en al een reset heb gedaan... Om 9:00 in de ochtend een storing gemeld bij esnw, bij de melding duidelijk aangegeven wat de storingscode is en dat ik zelf al de waterdruk en gasdruk heb gecontroleerd en al een reset heb gedaan op de ketel. Storing blijft.
ESNW stuurt iemand die precies deze stappen herhaalt en dan zegt dat hij dat hij de storing niet op kan lossen. Hij belooft dat er diezelfde middag iemand langs komt met meer kennis. Het is nu 21:00 en er is helemaal niemand meer geweest. ESNW laat je letterlijk en figuurlijk in de kou staan. Zeer slecht.

WJN van Leeuwen

Deze man kom heel ontspannen over en weet wat hij moet doen.
hij komt bij mij over als heel vakkundig. Ben dik tevreden.

Buter

Later op de ochtend gebeld door een andere monteur of hij langs mag komen voor kwaliteitscontrole. Informeer de klanten dat jullie deze interne controle kunnen inzetten maar confronteer de klant... Later op de ochtend gebeld door een andere monteur of hij langs mag komen voor kwaliteitscontrole. Informeer de klanten dat jullie deze interne controle kunnen inzetten maar confronteer de klant hier niet zonder aankondiging mee

Reactie ESNW:

Geachte heer en/of mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Geachte heer en/of mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Voor het uitvoeren van het reguliere onderhoud wordt een afspraak voor u ingepland. Hier ontvangt u bericht over en kunt u eventueel verplaatsen naar een beter schikkende datum indien daar sprake van is.
Voor deze afspraak dienst u tussen een bepaald tijdsbestek aanwezig te zijn. Juist omdat u dat tijdsblok aanwezig bent proberen wij de jaarlijkse kwaliteitscontrole hier direct achteraan uit te voeren. Om te voorkomen dat onze monteurs hun werk anders gaan doen wanneer zij van een controle afweten bellen wij achteraf om te informeren of het schikt om ook voor deze controle langs te komen.
Het is uw goed recht om hiervan aan te geven dat u hier niet aan mee wenst te werken. Wij vinden het zeer spijtig dat wij dit gevoel bij u hebben achter gelaten. Uiteraard hopen wij wel dat het bezoek naar wens is verlopen.
Mocht u in de toekomst niet meer benaderd willen worden voor een kwaliteitscontrole op het uitgevoerde onderhoud kunt u dit aangeven via kwaliteit@esnw.nl. Wij zullen zorg dragen dat dit in uw dossier komt te staan en u niet meer benaderd wordt.
Wij hopen u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd, mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.
ESNW