ESNW

De monteur was heel vakbekwaam,en heeft een prima service verleend.over de afspraken ben ik minder tevreden want deze was twee maanden te laat.

Edwin Snoek

Bij het jaarlijks onderhoud van de CV ketel heeft de monteur een pakking er niet goed tussen gedaan en een boutje afgebroken. Dit heeft hij niet vermeld en de ketel gewoon dicht gedaan. De ketel gaf... Bij het jaarlijks onderhoud van de CV ketel heeft de monteur een pakking er niet goed tussen gedaan en een boutje afgebroken. Dit heeft hij niet vermeld en de ketel gewoon dicht gedaan. De ketel gaf vervolgens telkens storing aan en ik rook een gaslucht. De pakking hebben ze daarna wel vervangen maar het afgebroken boutje laten ze zitten en dit gaf toen weer problemen met de afdichting. Het kon wel uitgeboord en vervangen worden maar maanden later nog niet gedaan door ESNW. Ik heb maar een ander bedrijf ingeschakeld want het was niet veilig.
De service is echt waardeloos en zeer klantonvriendelijk. Ik moest maanden op een reactie wachten. Een factuur die ik vanwege bovengenoemde klachten niet wil betalen resulteert in een brief van een deurwaarder.

De halve punt is voor de manier waarop de storing wordt aangenomen:
De halve punt is voor de manier waarop de storing wordt aangenomen:
Het is bij ESNW onmogelijk een tijdsindicatie te krijgen wanneer een monteur beschikbaar is. Het antwoord is, een storing kan 10 min. of een paar uur duren.
Dit is onacceptabel, jullie weten donders goed waar de monteurs zijn en wat voor een storing ze aan het oplossen zijn.
Met de gegevens die jullie de afgelopen jaren verzameld hebben moet het mogelijk zijn te bepalen hoe lang het duurt voordat iemand aan de beurt is. In ieder geval een indicatie te kunnen geven van bv. De monteur is beschikbaar tussen 14:00 - 15:30 uur.
Maar hier krijg je geen antwoord op, je moet maar thuis gaan zitten wachten totdat er een monteur beschikbaar is. Je kan dus geen kant op. Ja je kan 10 minuten van te voren gebeld worden dat de monteur er aan komt.
"Nee agent ik lap niet alle regels aan mijn laars omdat ik onderweg ben naar het ziekenhuis omdat mijn vrouw moet bevallen, ik moet naar huis want de ESNW monteur komt eraan."
De eerste keer duurde het 3 uur, de tweede keer 5,5 uur. Nu maar afwachten hoe lang het nu duurt.

H. Vet

Na recente verhuizing nog niet aan toe gekomen contract af te sluiten. En jawel nu cv uitgevallen. Vorige leverancier niet eerder dan na weekend. ENW gebeld met uitleg en binnen 2 uur Jordy ter... Na recente verhuizing nog niet aan toe gekomen contract af te sluiten. En jawel nu cv uitgevallen. Vorige leverancier niet eerder dan na weekend. ENW gebeld met uitleg en binnen 2 uur Jordy ter plaatse. Snelle juiste diagnose en onderdelen in auto, prima gefixt, bedankt.

NA

Ik had een service contract met Feenstra na elk onderhoud waren er problemen. Na het laatste onderhoud maakte de ketel heel veel lawaai. Ze zijn 3 keer terug geweest zonder oplossing. Esnw heeft het... Ik had een service contract met Feenstra na elk onderhoud waren er problemen. Na het laatste onderhoud maakte de ketel heel veel lawaai. Ze zijn 3 keer terug geweest zonder oplossing. Esnw heeft het in 5 minuten opgelost. Helemaal blij en gelijk een contract afgesloten voor onderhoud.

M.A. Blommers

Dhr Fung (monteur 140) werkte ongelooflijk secuur en efficiënt terwijl hij in elk stadium uitlegde wat hij aan het doen was.
Vond dit zeer prettig.

Huurder heeft contact opgenomen met u, niet met mij. Ben niet betrokken in de werkzaamheden of afspraken. Krijg achteraf bericht.

Reactie ESNW:

Geachte heer en/of mevrouw,
Bedankt voor het melden van uw kwestie bij Energie Service Noord West.
Geachte heer en/of mevrouw,
Bedankt voor het melden van uw kwestie bij Energie Service Noord West.
Uiteraard vinden wij het erg spijtig dat het contact tussen uw huurder en u niet correct is verlopen en er een bezoek heeft plaatsgevonden waar u niks vanaf wist. Helaas is het bij ons niet bekend gemaakt dat het om een huurder van de woning ging tot u contact met ons heeft opgenomen.
Inmiddels is er contact met u geweest en zijn er duidelijke afspraken gemaakt omtrent eventuele toekomstige bezoeken.
Mochten wij u op enige wijze nog van dienst kunnen zijn dan horen wij dat uiteraard graag.
Energie Service Noord West