ESNW

L. Degen

Lieve betrokken , monteur die mogen jullie voortaan sturen

Tevreden met de verstrekte info en erg te spreken over de door de monteur geleverde service

Mw. F.H. Ringma

Heel prettig en correct personeel. Ben reuze blij met de vernieuwde pomp, die voor mij geruisloos is. De vorige pomp maakte veel lawaai. Dit moest ik even kwijt. Vr gr mw. F.H. Ringma

B.k

Ik woon er al jaren niet meer maar toch krijg ik elke keer weer een mail van de afspraak en nu dit weer. Let eens op en hou de administratie eens goed bij.

Reactie ESNW:

Geachte heer en/of mevrouw Koldijk,
Geachte heer en/of mevrouw Koldijk,
Onze welgemeende excuses dat u nog steeds berichten ontvangt over een adres waar u al enige tijd niet weer woonachtig bent. Uiteraard is dit niet de bedoeling en hebben wij inmiddels uw e-mail adres uit ons systeem verwijderd.
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dat graag.
Energie Service Noord West

Johan Homburg

Altijd een uitstekende service en altijd vriendelijke mensen ook aan de telefoon word je al geadviseerd om het probleem op te lossen.

Zowel de klantenservice (Marry) en monteurs zijn de top en basis voor een goede Energie Sevice

Hij was er op de afgesproken tijd. netjes alles opgeruimd

Onderhoud van de ketel en een storing.
Wordt prima gedaan.