ESNW

Tevreden tot de laatste controle. Deze was ruim onvoldoende

Reactie ESNW:

Beste heer en/of mevrouw,
Wat spijtig dat u dit gevoel heeft overgehouden aan het bezoek van onze monteur.
Beste heer en/of mevrouw,
Rondom het plaatsen van uw review heeft u contact gehad met mijn collega over het bezoek en is er direct een hoofdmonteur langs gestuurd om de situatie te bekijken en waar mogelijk direct te verhelpen.
Wij hebben begrepen dat hij de kwestie met u heeft besproken en het probleem heeft verholpen. Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van het bezoek of over onze reactie, dan kunt u ons bereiken op 072-5123134 of per e-mail naar kwaliteit@esnw.nl.
Energie Service Noord West

Sportel (Heiloo)

De werkzaamheden, de monteur - allemaal prima.
De factuur echter totaal niet. Bij een 2 jaar oude CV ketel: 177,12€ (in totaal 85 minuten werk)
En dat terwijl eenmalig onderhoud (1 uur...
De werkzaamheden, de monteur - allemaal prima.
En dat terwijl eenmalig onderhoud (1 uur werk) à 85€ wordt voorgespiegeld. Nu was het ruim 2x zo duur!

Reactie ESNW:

Beste heer en/of mevrouw,
Wat spijtig dat u dit gevoel heeft overgehouden aan het inschakelen van ESNW voor het eenmalige onderhoud aan de CV ketel.
De voorwaarden van het eenmalig onderhoud...
Beste heer en/of mevrouw,
De voorwaarden van het eenmalig onderhoud staan op onze website beschreven ( https://www.esnw.nl/storing-onderhoud ) hier staat ook vermeld dat bij het bedrag van € 85,00 incl. btw het volgende zit inbegrepen; de voorrijkosten en 60 minuten arbeidsloon. Tijd buiten deze eerste 60 minuten en materiaal valt hierbuiten.
Uw toestel heeft 2 jaar gedraaid, iedere dag gebrand voor uw warme water en verwarming. Dat laat zijn sporen en vervuiling achter, afhankelijk van onder andere de intensiteit van het gebruik kan het zijn dat dit meer tijd kost om goed te reinigen. Tevens is het verbruikte materiaal aan u berekend. Deze kosten waren vooraf bij u bekend en zijn aan u gecommuniceerd.
Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van het bezoek over onze reactie, dan kunt u ons bereiken op 072-5123134 of per e-mail naar kwaliteit@esnw.nl.
Energie Service Noord West

Jetty

Zeer vriendelijke en vakkundige monteur! Wederom bedankt voor de snelle, degelijke service.

Leenaars

Dit bevalt ons zeer. altijd prettige mensen die hun vak verstaan.

F.M. Borst

KLA 50010303 vrijdag 21 febr 2020 12:00 uur komt monteur voor onderhoud ketel luchtverwarming. Hij doet zijn klus en plaats, zoals verzocht, een nieuw filter. Na afloop informeer ik of er nog... KLA 50010303 vrijdag 21 febr 2020 12:00 uur komt monteur voor onderhoud ketel luchtverwarming. Hij doet zijn klus en plaats, zoals verzocht, een nieuw filter. Na afloop informeer ik of er nog bijzonderheden zijn. Nee dus, alles in orde, volgens de monteur. Later in de middag begint het koud te worden in huis. De verwarming slaat niet meer aan. Bij de ketel gekeken. rode lampje knippert, melding 24 volts installatie onderbroken. Storingsdienst ESNW gebeld, klacht genoteerd, er wordt beloofd dat voor 21:00 uur er een monteur komt. Inmiddels wordt het steeds kouder in huis. Nog eens bij de installatie gekeken. Misschien heeft de monteur de stekker er vergeten in te doen. Dit is niet het geval. De stekker eruit getrokken, even gewacht, en de stekker er weer in. De cv slaat aan en brand weer als normaal. Vervolgens de storingsdienst afgemeld met vermelding van het bovenstaande verhaal.

W.A.M. Veldhuis

Goedemiddag; Ik ben al vele jaren klant van Energie Noord-West, maar naar aanleiding van het bezoek van de Servicemonteur van Energie Noord-West (voor het geplande 2-jaarlijkse onderhoud (afgelopen... Goedemiddag; Ik ben al vele jaren klant van Energie Noord-West, maar naar aanleiding van het bezoek van de Servicemonteur van Energie Noord-West (voor het geplande 2-jaarlijkse onderhoud (afgelopen dinsdag 18 februari 2020), heb ik helaas een onbevredigend gevoel overgehouden. De monteur zegt alle metingen te hebben verricht, was erg kortaf en heeft (gezien de uiteindelijk opgegeven werktijd op de na afloop aan mij gestuurde factuur) heel erg weinig onderhoud aan onze ketel verricht. De daadwerkelijke zuivere werktijd was in totaal 32 minuten (???), en daarbij heeft hij ook nog heel erg veel op zijn mobiel zitten werken, i.p.v. aan het schoonmaken/onderhouden van de ketel.
Nadat hij op 11.50 uur verscheen, ging hij precies om 12.15 uur 'naar kantoor', om vervolgens pas weer na een half uur (om 12.45 uur) terug te keren, voor het vervolgen van de werkzaamheden. (Een half uur was hij dus niet hier bij mij thuis aan het onderhoudswerk bezig).......
En precies 7 minuten na zijn terugkomst ''was volgens zijn zeggen, alles klaar'' en ging hij vervolgens ineens weg. Volgens mij is het niet echt mogelijk om goed onderhoud te verrichten in zo'n korte tijd, (32 minuten), waarbij dan ook nog in diezelfde tijd alles via de mobiel genoteerd en uitgewerkt moet worden. Ik heb er eerst eens goed over nagedacht, maar kom tot de conclusie dat ik niet tevreden ben over de onderhoudsbeurt, en dat is me in al die jaren dat ik klant ben, nog niet eerder overkomen. Deze aan mij in uw mail gerichte enquete heeft mij genoodzaakt te reageren.
Graag verneem ik via de mail uw conclusie over deze zéér korte onderhoudsbeurt, waarbij volgens de opdrachtbon gewoon 60 minuten is gewerkt, hetgeen dus duidelijk niet is gebeurd.
Ik heb het gevoel dat er nu geen gedegen onderhoud is gepleegd aan mijn ketel, en dat ben ik van uw firma niet gewend.
(Een ontevreden klant.....)
P.s.: ik heb het met mijn vrouw doorgesproken, en die beaamd hetgeen ik in bovengenoemde tekst heb vermeld.

W.A.M. Veldhuis te Zwaag
....

De monteurs willen duidelijk goed werk afleveren

Wim Emmerik

Snel afspraak kunnen maken en prima monteur.