ESNW

M. van de Geer

Er is slecht contact te krijgen. Ik heb 2 keer gemaild en ben toen 1 keer teruggebeld. Aangezien ik niet kon opnemen heb ik na een aantal dagen zelf maar weer contact gezocht want er wordt niet... Er is slecht contact te krijgen. Ik heb 2 keer gemaild en ben toen 1 keer teruggebeld. Aangezien ik niet kon opnemen heb ik na een aantal dagen zelf maar weer contact gezocht want er wordt niet nogmaals getracht contact te krijgen. Personeel van de klantenservice was erg onvriendelijk. Er is mij beloofd dat ik teruggebeld zou worden maar ook dat is nooit meer gebeurd.

M.Bos

Was heel tevreden met deze man en wil deze graag terug op de volgende afspraken

Nathalie Lauwers

Ik ben echt zeer tevreden met de service had vandaag de monteur Mark en deze monteur wist heel veel over zijn vak!
En voor het eerst wel dat iemand echt de tijd heeft genomen en alles goed...
En voor het eerst wel dat iemand echt de tijd heeft genomen en alles goed heeft uitgelegd !!! Super !!

Julian Campfens

Monteur zou komen voor onderhoud cv en mechanische ventilatie. Onderdelen voor mv waren er niet dus moet nog een x afspraak maken. Al maanden van te voren afspraak en al weken van te voren... Monteur zou komen voor onderhoud cv en mechanische ventilatie. Onderdelen voor mv waren er niet dus moet nog een x afspraak maken. Al maanden van te voren afspraak en al weken van te voren onderdelen binnen begreep ik

Jan van Es

Inzake het corona-virus hield de monteur zich aan de 1,1/2 meter, direct na binnenkomst. Zelf moest ik (op vriendelijk verzoek) de gang doorlopen en deed hij de deur dicht. Snel klaar met z'n werk.... Inzake het corona-virus hield de monteur zich aan de 1,1/2 meter, direct na binnenkomst. Zelf moest ik (op vriendelijk verzoek) de gang doorlopen en deed hij de deur dicht. Snel klaar met z'n werk. prima vent.