ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

Linda Duijn

Uitstekend

Henk

Aardige kundige monteurs

Schell

Correcte behandeling zowel bij melding storing als afhandeling

Gr Konings

Prima service, en monteur werkte wel langzaam maar weet heel goed,waar hij mee bezig is. Ook heel duidelijk in uitleg.

M.Yska

Mijn ventilator zou schoongemaakt worden en hij maakt af en toe een vreemd geluid, ventilator is niet schoongemaakt, dat word don. 2-5 gedaan. Allemaal dubbel werk en kosten!

Reactie ESNW:

Beste M.Yska,
Beste M.Yska,
U had inderdaad een storing gemeld waarvoor wij langs zijn geweest. Bij aankomst bleek het te gaan om het onderhoud wat u graag uitgevoerd had willen hebben. De monteur die bij u langs is gekomen stond ingepland voor de storingsdienst en gezien de drukte kon hij niet ingepland worden voor een onderhoud. Om die reden hebben we een nieuwe afspraak voor u ingepland voor het onderhoud wat u graag aan het apparaat had willen hebben. We hopen op uw begrip.
ESNW

Tolsma

Goed onderhoud en goede informatie

bernhard

Aardige monteur, die snel en efficient te werk ging. netjes achtergelaten.

Marlies Jellema

Super goede service en uiterst vriendelijke monteur.

E.H.Bordes

Snel en deskundig advies

Ilse

Ik werd goed geholpen door de klantenservice. En de monteurs hebben prima werk afgeleverd.