ESNW

Verduin

Goede service vakkundig netjes

Zijdewind

Vrijdagmorgen 2 april ging ik half 8u naar beneden en zag dat er een storing was code ic. Om 8 u meteen doorgebeld er werd eerlijk meegedeeld dat er een monteur langs zou komen maar op welk tijdstip... Vrijdagmorgen 2 april ging ik half 8u naar beneden en zag dat er een storing was code ic. Om 8 u meteen doorgebeld er werd eerlijk meegedeeld dat er een monteur langs zou komen maar op welk tijdstip wist men niet. Wij hebben tot half drie in de middag in de kou gezeten toen kwam de monteur hij ging vakbekwaam aan de slag en heeft de warmtewisselaar gereinigd en klaar was de klus om drie uur. Het zou toch prettig zijn geweest als deze kleine storing eerder op de dag zou zijn verholpen dat kun je volgens mij als een spoedklus makkelijk inplannen. Wij waren verkleumd maar zijn verder tevreden.

mark

De organisatie heeft geen duidelijke werkorder en weten van elkaar niet af. De monteurs zijn zeer laag geschoold en ze komen de afspraken niet na. Bovendien geeft leidinggevende de klant de schuld.... De organisatie heeft geen duidelijke werkorder en weten van elkaar niet af. De monteurs zijn zeer laag geschoold en ze komen de afspraken niet na. Bovendien geeft leidinggevende de klant de schuld. Het is een heel vermoeiend bedrijf om zaken mee te doen. Bij dit bedrijf is de klant duidelijk geen koning.

R.meijer

Een heel prettig bedrijf. Ze komen hun afspraken na. En al jaren tevreden over erg vriendelijke monteurs.

RJ Keesen

Goede service, monteurs denkt mee en komt met oplossingen. Nam de tijd op het op te lossen.

J. Doze

Klant sinds november 1987, echter nu zeer ontevreden, zeer klantonvriendelijke servicedesk. Omdat ESWN veel later het onderhoud aan onze verwarming heeft gedaan en ik er wat van vind, word ik... Klant sinds november 1987, echter nu zeer ontevreden, zeer klantonvriendelijke servicedesk. Omdat ESWN veel later het onderhoud aan onze verwarming heeft gedaan en ik er wat van vind, word ik behandeld als een stuk vuil. De monteurs hadden de verkeerde filter mee dus werden de goede filters na wat heen en weer gebel na precies een maand later afgegeven. Niet geplaatst, want deze klant is wel erg lastig en pakken we wel terug mentaliteit. Geweldige klantenservice van dit bedrijf. Er komt nog bij dat sinds 2018 geen onderhoud is geweest aan de installatie, de monteur die in 2019 langs is geweest vond na 10 minuten kijken dat de installatie er nog schoon uitzag en geen verdere actie nodig was. Het onderhoud schema werd ook steeds later, eerst in juli 2018 toen augustus 2019 nu februari 20121. Ok Covid 19 gooit roet in het eten, maar dan een klant als een stuk vuil behadelen gaat hierin echt te ver. Natuurlijk zijn de meningen over hoe een klant te behandelen verdeeld, ik heb zelf 38 jaar in de dienstverlenende sector gewerkt, ook te maken gehad met echte lastige klanten, maar ik heb nog nooit een klant op deze manier afgepoeierd.

Harkes

Zo jammer dat hij niet even het emmertje en doekje meenam naar beneden

Juul Vijver

Wauw wat een service. Op zondag storing in de ketel. Huis koud en geen warm water. Aan allerlei knopjes en kraantjes gedraaid maar niets hielp. Binnen 2 uur stond de supervriendelijke monteur al op... Wauw wat een service. Op zondag storing in de ketel. Huis koud en geen warm water. Aan allerlei knopjes en kraantjes gedraaid maar niets hielp. Binnen 2 uur stond de supervriendelijke monteur al op de stoep. Hij heeft perfect uitgelegd wat er mis was. TOP

Han van den Broek

Afspraken worden nagekomen, ik heb nooit iets gehad buiten de service tot nu toe want ik heb een melding gedaan over een defect onderdeel en daar wist de monteur niets van dus het defecte onderdeel... Afspraken worden nagekomen, ik heb nooit iets gehad buiten de service tot nu toe want ik heb een melding gedaan over een defect onderdeel en daar wist de monteur niets van dus het defecte onderdeel zit er nog steeds in.