eResults

Nazorg
Communicatie

Goede service!

Beschrijf hier je ervaring

lekker recht toe/ recht aan

kein geloel fussball spielen!

Reactie eResults:

Bedankt voor jullie compliment!

Elka Air

Website

Beschrijf hier je ervaring

Ze hebben met veel enthousiasme onze website gemaakt, Hierbij is goed rekening gehouden met onze wensen maar hebben ze ons op vriendelijke en duidelijke manier kenbaar gemaakt dat niet al onze... Ze hebben met veel enthousiasme onze website gemaakt, Hierbij is goed rekening gehouden met onze wensen maar hebben ze ons op vriendelijke en duidelijke manier kenbaar gemaakt dat niet al onze ideeën goed over zouden komen op de site.

Reactie eResults:

Wij proberen altijd rekening te houden met ieders wensen, maar zullen ook eerlijk aangeven wat wel werkt en wat niet. Daar zit onze toegevoegde waarde. Fijn dat jullie zo tevreden zijn met het... Wij proberen altijd rekening te houden met ieders wensen, maar zullen ook eerlijk aangeven wat wel werkt en wat niet. Daar zit onze toegevoegde waarde. Fijn dat jullie zo tevreden zijn met het resultaat!

Zeer goed!

Beschrijf hier je ervaring

Denken goed mee met de wensen van de klant, geven waar nodig is goede tips.

Reactie eResults:

Bedankt voor jullie review. Fijn dat jullie zo tevreden zijn. We hebben met veel plezier voor jullie gewerkt!

deNotarissen Vianen

Website

Beschrijf hier je ervaring

Deskundigheid staat voorop. Wij werken al enkele jaren samen met eResults

Reactie eResults:

We werken al jaren met plezier aan jullie project en vinden het zodoende leuk dat jullie dit jaar weer voor ons hebben gekozen bij de websitevernieuwing!

Schakels in de zorg

Zeer tevreden klant

makkelijk benaderbaar, laagdrempelig, vriendelijk

Reactie eResults:

Kort en krachtig! Bedankt voor het compliment.

SamSam collectief

Afspraken worden nagekomen

Beschrijf hier je ervaring

Via een andere aanbeveling zijn wij bij E-results terecht gekomen. Wat ons direct aansprak was de laagdrempelige, no-nonsense manier van communiceren. Onze wensen werden omgezet in een mooie... Via een andere aanbeveling zijn wij bij E-results terecht gekomen. Wat ons direct aansprak was de laagdrempelige, no-nonsense manier van communiceren. Onze wensen werden omgezet in een mooie duidelijke website met een verfrissend design. Afspraken worden nagekomen en elke meeting worden we weer gevoed met nieuwe ideeën.

Reactie eResults:

Wij vinden jullie initiatief leuk om aan te werken en het is daarom erg leuk om te lezen dat het vanuit jullie ook goed bevalt!

Advisie

Advisie nieuwe website

Beschrijf hier je ervaring

De sterke punten van eResults zit zeker in de deskundigheid en de begeleiding tot aan implementatie. De issues die we vonden tijdens de testfase zijn goed opgelost.

Reactie eResults:

Allereerst bedankt voor het compliment, leuk om te lezen! Daarnaast bedankt voor de feedback, we zijn druk bezig dit gedeelte te verbeteren.

LeadExpress

Beschrijf hier je ervaring

Leuke club mensen en erg prettig in de omgang. De persoonlijke benadering onderscheidt Eresults van menig ander Online Marketing Bedrijf. Wij werken naar volle tevredenheid als partner samen met... Leuke club mensen en erg prettig in de omgang. De persoonlijke benadering onderscheidt Eresults van menig ander Online Marketing Bedrijf. Wij werken naar volle tevredenheid als partner samen met Eresults.

Reactie eResults:

Leuk om te lezen, wij zijn ook zeer tevreden over ons partnerschap.

Collin Crowdfund

Professioneel en duidelijk

Beschrijf hier je ervaring

Ik heb eResults mogen ervaren als samenwerkingspartner, waarbij ik samen met hen de eigen crowdfundingcampagne heb vormgegeven. Mij viel het op dat eResults zeer professioneel handelt, met als... Ik heb eResults mogen ervaren als samenwerkingspartner, waarbij ik samen met hen de eigen crowdfundingcampagne heb vormgegeven. Mij viel het op dat eResults zeer professioneel handelt, met als belangrijk uitgangspunt een heldere en to-the-point communicatie. Bij vragen was er altijd op zeer korte termijn een reactie en toelichting.

Reactie eResults:

Wij vinden de samenwerking ook zeer prettig en de resultaten boven verwachting!

Goedsign reclame D.Tennekes

Eerlijk, betrouwbaar en helder

Beschrijf hier je ervaring

Na eerdere ervaringen met de vindbaarheid van onze website in contact gekomen met Eresults, vanaf het eerste moment duidelijk helder en eerlijk over de mogelijkheden. Aangezien voor vele van ons de... Na eerdere ervaringen met de vindbaarheid van onze website in contact gekomen met Eresults, vanaf het eerste moment duidelijk helder en eerlijk over de mogelijkheden. Aangezien voor vele van ons de kennis ontbreekt om hierin duidelijkheid te krijgen is het een verademing om te praten met mensen die in Jip en Janneke taal uitleggen wat we kunnen en konden verwachten. Gezamenlijk het traject ingezet met een meer dan goed resultaat!

Reactie eResults:

Wij vinden het ook een erg leuk en uitdagend traject, dus fijn om te lezen dat het goed bevalt!