eResults

Advies
Nazorg
Communicatie

Edwin Wennekes-Slump - Reesink Construction Equipment

Deskundigheid en creativiteit gaan hand in hand

Beschrijf hier je ervaring

Een uitstekende creatieve vertaling van onze eisen en wensen naar een mooi en modern design. Als Reesink Construction Equipment kunnen wij al onze bedrijven met behoudt van eigen identiteit perfect... Een uitstekende creatieve vertaling van onze eisen en wensen naar een mooi en modern design. Als Reesink Construction Equipment kunnen wij al onze bedrijven met behoudt van eigen identiteit perfect presenteren. Aan de achterkant profiteren wij van de synergieën tussen de verschillende websites.

Reactie eResults:

Hartelijk dank, ook wij zijn bijzonder trots op zowel de strategische als operationele invulling van onze samenwerking!

van Dijk geo- en milieutechniek b.v.

Met eResults naar de Top!

Beschrijf hier je ervaring

Prettige samenwerking, goede stok achter de deur en creatief!

Reactie eResults:

Dank, zowel op de voor als achtergrond zijn we je graag tot dienst!

Van Houten & partners B.V. - Rotterdam

Nieuw website en betere vindbaarheid

Beschrijf hier je ervaring

Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze van Eresults. Afspraken worden goed nagekomen. We hebben meer aanvragen via onze website gekregen sinds de optimalisatie en streven samen naar goed leads.

Sjeun Optiek by Floris

Nieuwe website

Beschrijf hier je ervaring

goed advies en heldere uitleg

Vollmüller BV - www.vollmuller.eu

Prettig contact

Beschrijf hier je ervaring

Goede update van onze website

Reactie eResults:

Snel schakelen, snel resultaat, worden wij blij van!

C. Schreiber

Beoordeling eResults

Beschrijf hier je ervaring

Heldere uitleg en afsprak worden nagekomen.

Ramon Tafels

Doelstellingen worden ook echt behaald

Beschrijf hier je ervaring

eResults stelde voor onze nieuwe website echte doelstellingen. Normaal stel je dit soort dingen en kijkt er uiteindelijk niemand meer naar maar niet Pier en zijn team. Met een handige scorecard werd... eResults stelde voor onze nieuwe website echte doelstellingen. Normaal stel je dit soort dingen en kijkt er uiteindelijk niemand meer naar maar niet Pier en zijn team. Met een handige scorecard werd duidelijk inzichtelijk gemaakt hoe doelstellingen niet alleen gesteld werden maar ook behaald werden.

Reactie eResults:

Bedankt voor jullie compliment. Wij vonden het leuk om met jullie te werken. En het is altijd super als doelen worden behaald. Daar gaan we voor!

Goede service!

Beschrijf hier je ervaring

lekker recht toe/ recht aan

kein geloel fussball spielen!

Reactie eResults:

Bedankt voor jullie compliment!

Elka Air

Website

Beschrijf hier je ervaring

Ze hebben met veel enthousiasme onze website gemaakt, Hierbij is goed rekening gehouden met onze wensen maar hebben ze ons op vriendelijke en duidelijke manier kenbaar gemaakt dat niet al onze... Ze hebben met veel enthousiasme onze website gemaakt, Hierbij is goed rekening gehouden met onze wensen maar hebben ze ons op vriendelijke en duidelijke manier kenbaar gemaakt dat niet al onze ideeën goed over zouden komen op de site.

Reactie eResults:

Wij proberen altijd rekening te houden met ieders wensen, maar zullen ook eerlijk aangeven wat wel werkt en wat niet. Daar zit onze toegevoegde waarde. Fijn dat jullie zo tevreden zijn met het... Wij proberen altijd rekening te houden met ieders wensen, maar zullen ook eerlijk aangeven wat wel werkt en wat niet. Daar zit onze toegevoegde waarde. Fijn dat jullie zo tevreden zijn met het resultaat!

Zeer goed!

Beschrijf hier je ervaring

Denken goed mee met de wensen van de klant, geven waar nodig is goede tips.

Reactie eResults:

Bedankt voor jullie review. Fijn dat jullie zo tevreden zijn. We hebben met veel plezier voor jullie gewerkt!