eResults

Advies
Nazorg
Communicatie

GOT - Global Outsourcing Team

Goede producten, goede service.

Beschrijf hier je ervaring

Wij refereren al een paar jaar eResults aan onze klanten, en zijn nog nooit teleurgesteld, integendeel.

Reactie eResults:

Fijn om te horen! Wij werken ook met veel plezier aan jullie project ;-)

BeSmart Consulting

Vakkundig, duidelijk en effectief

Beschrijf hier je ervaring

Eresults maakt een ingewikkelde internetzaken op een professionele manier werkbaar met als resultaat meer effect van je website. Je kan door het handige Content Management Systeem vrijwel alles zelf... Eresults maakt een ingewikkelde internetzaken op een professionele manier werkbaar met als resultaat meer effect van je website. Je kan door het handige Content Management Systeem vrijwel alles zelf doen, en bij vragen word je snel weer op weg geholpen.

Reactie eResults:

Het blijft complexe materie inderdaad, we vinden het leuk om jullie er verder mee te helpen!

Fonti's Team

Resultaten!

Beschrijf hier je ervaring

eResults - ik raad het iedereen aan

Reactie eResults:

Kort en krachtig! Bedankt voor het aanraden, zijn we blij mee!

Geen gedoe

Beschrijf hier je ervaring

Ik heb geen verstand van ict, maar eresults adviseerd en legt uit in begrijpelijk taal.

Reactie eResults:

Internet is precies wat wij dan weer leuk vinden. Zo vullen we elkaar mooi aan!

Mundi Technology BV

Zeer klantvriendelijk, duidelijke en snelle service

Beschrijf hier je ervaring

Eresults heeft goed geluisterd naar onze wensen en deze in no time omgezet in een mooie duidelijke website. Snelle acties, snelle reacties en uitstekende begeleiding bij het vullen van de website.... Eresults heeft goed geluisterd naar onze wensen en deze in no time omgezet in een mooie duidelijke website. Snelle acties, snelle reacties en uitstekende begeleiding bij het vullen van de website. Kortom..... SUPER!

Reactie eResults:

Het was ook een leuk project om aan te werken! We kijken uit naar de samenwerking de komende jaren.

IMC

Beoordeling support

Adequate probleemoplossing tot dusver

Reactie eResults:

Dat houden we graag vast, zodat u over drie jaar hetzelfde kunt zeggen!

Sytze

Binnen de deadline af

Beschrijf hier je ervaring

Volgens mij het eerste internetbedrijf dat ook echt de website af heeft binnen vijf weken, prettige ervaring gehad dus.

Reactie eResults:

Leuk om te horen Sytze! Bedankt voor de recensie!

Erg te spreken over de werkwijze.

Beschrijf hier je ervaring

eResults heeft ons van A tot Z geholpen met het opzetten van een goede online strategie. De samenwerking verloopt erg prettig, met name de resultaatgerichtheid is erg fijn.

Reactie eResults:

Onze naam is niet voor niets eResults ;-) We gaan hier graag mee verder de komende tijd!