eResults

Communicatie

Royal Matic

Goede communicatie,
snelle service,
hebben verstand van wat ze doen,
werken voor jou en niet voor zichzelf. Zeer tevreden.

Reactie eResults:

Bedankt voor de fijne review!

Grofsmederij Nieuwkoop

Snelle service en goed resultaat

Beschrijf hier je ervaring

In een korte tijd heeft eResults een zeer mooi resultaat afgeleverd. We zijn erg tevreden over de communicatie, de lijnen tot de juiste personen zijn kort. Ook de reactietijd is goed. Kortom, wij... In een korte tijd heeft eResults een zeer mooi resultaat afgeleverd. We zijn erg tevreden over de communicatie, de lijnen tot de juiste personen zijn kort. Ook de reactietijd is goed. Kortom, wij denken dat we met eResults een goede keus gemaakt hebben.

Reactie eResults:

Bedankt voor de leuke review en het vertrouwen!

Paul Vocking / Vocking Vleeswaren BV

Pro actie & oplossingsgericht

Beschrijf hier je ervaring

In goede onderlinge samenwerking heeft eResults onze website verhuisd & vervolgens onder handen genomen. Resultaat is een frisse, eigentijdse website die makkelijk te onderhouden is en goed... In goede onderlinge samenwerking heeft eResults onze website verhuisd & vervolgens onder handen genomen. Resultaat is een frisse, eigentijdse website die makkelijk te onderhouden is en goed koppelbaar is aan andere systemen. .Een nieuwe website betekent vaak koud water vrees; maar niet bij eResults! Doordat eResults de mogelijkheid biedt om op hun kantoorlocatie aan de website te komen werken raakt men snel vertrouwd aan de nieuwe website omgeving. Alle mogelijke problemen worden direct getackeld en men werkt pro-actief mee om de website z.s.m. online te krijgen. Zelfs de lunch wordt ook nog geregeld :-). Kortom, eResults is voor ons een prima partij om mee samen te werken gebaseerd op duidelijke transparante afspraken.

Reactie eResults:

Bedankt Paul voor de leuke review! Altijd welkom natuurlijk ;-)

PUUR-relatiebemiddeling

Ook in marketing sterk!

Beschrijf hier je ervaring

Naast een geheel nieuw ontwerp voor onze website heeft e Result flink meegedacht in onze marketingstrategie. Dat heeft ons ertoe gebracht om een sprong in het diepe te nemen en daar zijn we er blij... Naast een geheel nieuw ontwerp voor onze website heeft e Result flink meegedacht in onze marketingstrategie. Dat heeft ons ertoe gebracht om een sprong in het diepe te nemen en daar zijn we er blij mee. Mooie website en zeer goede reacties van onze klanten.

Reactie eResults:

Bedankt voor de leuke review. We hopen en verwachten dat de sprong in het diepe jullie goed gaat helpen!

Performance Matters

Meedenkers!

Beschrijf hier je ervaring

eResults bleek bereid mee te werken aan een (ook voor ons) nieuwe overeenkomst. En dat leidt tot resultaten! Ze denken uitstekend met ons mee en komen gemaakte afspraken na!

Reactie eResults:

Bedankt voor het compliment. We gaan ons uiterste best doen nog meer resultaat te boeken!

Harry

Blij met eResults

Beschrijf hier je ervaring

Snelle en vriendelijke support. Prima begeleiding bij het vullen van mijn website.

Hoi Harry,
Bedankt voor het compliment, vragen en opmerkingen zijn altijd welkom!

ZonMediation

Betrouwbaar

Beschrijf hier je ervaring

E-results verwerkt opdrachten snel en zorgvuldig. Ook spoedopdrachten zijn goed en op tijd klaar.

Reactie eResults:

Bedankt voor het compliment. We doen het met veel plezier!

Auto-Care training en begeleiding bv.

Goed voor elkaar!

Beschrijf hier je ervaring

Onze bedrijf slogan en wellicht ook levensvisie is "goed voor elkaar" Dat omvat alles, ons gereedschap, onze werkwijze met elkaar en met onze klanten, het moet allemaal kunnen vallen onder "goed... Onze bedrijf slogan en wellicht ook levensvisie is "goed voor elkaar" Dat omvat alles, ons gereedschap, onze werkwijze met elkaar en met onze klanten, het moet allemaal kunnen vallen onder "goed voor elkaar".
Onze website en de manier waarop we geholpen worden is bij eResults "goed voor elkaar" en dat is ons heel wat waard!

Reactie eResults:

Bedankt voor het compliment! We hopen de komende jaren nog 'goed voor elkaar' te mogen blijven!

Tamme

Gezellige gasten

Beschrijf hier je ervaring

Heb al enkele maanden leuk contact met Pier, elke afspraak zet hij me weer aan het denken. Ze weten waar ze het over hebben en ze trekken goed veel tijd voor me uit. Kan het elke ondernemer aanraden.

Bedankt voor de reactie!

Bedrijvencentrum Vechtenstein

E-Results heeft ons erg goed geholpen door een mooie en duidelijke website te maken.

Beschrijf hier je ervaring

onze wensen hebben ze op een goede en creatieve manier verwerkt.
de samenwerking verloopt soepel en onze vragen worden op kort termijn beantwoord of verholpen.
Ga zo door

Reactie eResults:

Bedankt voor de leuke recensie! We gaan graag door met jullie verder helpen!