eResults

Communicatie

Goedsign reclame D.Tennekes

Eerlijk, betrouwbaar en helder

Beschrijf hier je ervaring

Na eerdere ervaringen met de vindbaarheid van onze website in contact gekomen met Eresults, vanaf het eerste moment duidelijk helder en eerlijk over de mogelijkheden. Aangezien voor vele van ons de... Na eerdere ervaringen met de vindbaarheid van onze website in contact gekomen met Eresults, vanaf het eerste moment duidelijk helder en eerlijk over de mogelijkheden. Aangezien voor vele van ons de kennis ontbreekt om hierin duidelijkheid te krijgen is het een verademing om te praten met mensen die in Jip en Janneke taal uitleggen wat we kunnen en konden verwachten. Gezamenlijk het traject ingezet met een meer dan goed resultaat!

Reactie eResults:

Wij vinden het ook een erg leuk en uitdagend traject, dus fijn om te lezen dat het goed bevalt!

Mischa Bender

EResults is een betrouwbare partner die met je meedenkt. Het eigen CMS en email software (fifthgear) werkt snel en is gebruikersvriendelijk

Beschrijf hier je ervaring

De support afdeling kent een snelle response tijd. Daarnaast worden er regelmatige nuttige updates doorgevoerd in de CMS en email software

Reactie eResults:

Goed om te lezen dat onze software goed bevalt, daar doen we het voor!

Kooise Zorgboerderij Camping

Uitstekend!

Beschrijf hier je ervaring

Goede service,Problemen werden snel en efficiënt opgelost,ook buiten kantoor uren.
Met het ontwerp goede contact met elkaar. Iedereen dacht mee met het ontwerp.

Reactie eResults:

Leuk om terug te horen! Wij vonden het ook een erg prettige samenwerking, en zijn trots op de website die we samen hebben neergezet.

Flier Systems

De juiste visie

Beschrijf hier je ervaring

Het is erg fijn om een partner te hebben die een sterke visie heeft over de (online) marketingcommunicatie van je bedrijf. Onder leiding van eResults kwamen wij tot een sprekende boodschap en de... Het is erg fijn om een partner te hebben die een sterke visie heeft over de (online) marketingcommunicatie van je bedrijf. Onder leiding van eResults kwamen wij tot een sprekende boodschap en de juiste vertaling naar de website. Daarnaast bieden de medewerkers van eResults snelle service en helder uitleg bij calamiteiten.

Reactie eResults:

Fijn om te horen dat we jullie online hebben kunnen helpen! We vonden het een erg leuk project om aan te werken.

Uijen Glas Tiel b.v.

Uijen Glas Tiel een uiterst tevreden klant!

Beschrijf hier je ervaring

Wij geven niet snel een 10 er is namelijk altijd wel iets aan te merken op de producten of de dienstverlening van een toeleverancier of je dienstverlener, echter door de ongelofelijke pro- actieve... Wij geven niet snel een 10 er is namelijk altijd wel iets aan te merken op de producten of de dienstverlening van een toeleverancier of je dienstverlener, echter door de ongelofelijke pro- actieve houding van Eresults en de niet aflatende hulpvaardigheid bij het tot stand komen van je site of het aanpassen hiervan zijn wij genoodzaakt bonus punten toe te kennen. Met dank voor de samenwerking van de afgelopen 7 jaren en met vertrouwen uitziend naar de komende jaren.

Reactie eResults:

Bedankt voor je positieve feedback, goed om te horen!

Enorme expertise

Beschrijf hier je ervaring

Via LinkedIn bij eResults terrecht gekomen met een project wat in de zoekmachines niet hoger wilde ranken. Na een korte analyse bleek al gauw waar verbeterpunten zaten, nu na enkele weken zijn er al... Via LinkedIn bij eResults terrecht gekomen met een project wat in de zoekmachines niet hoger wilde ranken. Na een korte analyse bleek al gauw waar verbeterpunten zaten, nu na enkele weken zijn er al positieve wijzigingen zichtbaar.

Reactie eResults:

Fijn om te horen dat de resultaten zichtbaar worden, daar doen we het voor!

Snelle service, goed resultaat

René Verhagen, directeur NetServe BV

Mooie, leuke, frisse nieuwe website

Beschrijf hier je ervaring

Ons bedrijf had een website incl. nieuwsbrievenmodule en social media integratie bij een concurrerende partner. Hoewel nog niet heel oud, hadden we toch het idee dat deze site er qua look-and-feel... Ons bedrijf had een website incl. nieuwsbrievenmodule en social media integratie bij een concurrerende partner. Hoewel nog niet heel oud, hadden we toch het idee dat deze site er qua look-and-feel niet meer heel hip uitzag en ook betaalden wij veel te veel voor functionaliteit die we niet gebruikten en zouden gaan gebruiken.

We hebben een project met eResults gedaan om qua site en nieuwsbrieven weer helemaal anno-NU eruit te zien en dat is gelukt! Vinden niet alleen wijzelf, maar ook de relaties die onze site bezoeken. De samenwerking met Pier en zijn team worden gekenmerkt door: korte lijnen, vlotte opvolging van onze verzoeken, goed oog voor design en SEO. Tot op heden zeer tevreden, is een goede keuze geweest!

xciting events

He He, eindelijk iemand die het begrijpt!

Beschrijf hier je ervaring

Zoals gezegd: "He he, eindelijk iemand die het begrijpt." Wij hebben ons vak waar we met passie over praten en hebben al veel ideeën hoe het er uit moet zien. Maar als je dan in een gesprek zit... Zoals gezegd: "He he, eindelijk iemand die het begrijpt." Wij hebben ons vak waar we met passie over praten en hebben al veel ideeën hoe het er uit moet zien. Maar als je dan in een gesprek zit tegenover iemand met vragende ogen dan zijn we zo weg. Pier en zijn team daarentegen begrepen welke emotie en waardes we willen over brengen via een kil computerscherm. En dat is ze prima gelukt. Een website waar we trost op zijn, die zijn werk doet, die precies geworden is zoals wij het voor ogen hadden en die al rendement heeft opgelevert ! Dus wij zijn zeer tevreden over de werkwijze, aanpak en de uitvoer.

Reactie eResults:

Bedankt voor je enthousiaste reactie! We hebben met veel plezier aan jullie website gewerkt.

Rita

Prima samenwerking, top resultaat!

Beschrijf hier je ervaring

Heb de samenwerking als erg prettig ervaren, en het resultaat mag er zeker zijn!

Reactie eResults:

Bedankt Rita, goed om terug te lezen!