eResults

Advies
Nazorg
Communicatie

Steunouder Nederland

Heldere en betrokken aanpak van eResults!

Beschrijf hier uw ervaring

eResults luistert goed naar onze wensen, denkt mee en sluit aan bij onze behoefte. Een sterk punt is de kritische houding. Ze stralen veel ervaring uit en behoeden je voor de minder handige dingen die je als klant niet ziet.

Vooral doorgaan op deze voet. De betrokkenheid en het gevoel er samen een mooie website van te maken is erg prettig.

Van Noordenne Accountants

EResults: een partij die haar afspraken nakomt en snel weet te schakelen.

Beschrijf hier uw ervaring

De adviseur van eResults weten waar ze over praten en zijn de op hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen hun vakgebied. Ze staan je bij met raad en daad en houden zich aan de afgesproken planning.

In ons traject was er een derde partij betrokken, waardoor er soms wat ruis ontstond in de communicatie. Het was dan niet duidelijk welke partij verantwoordelijk was. Uiteindelijk is dit in de nazorg goed opgelost.

MM

Snel schakelen met een bedrijf wat kennis van zaken heeft.

Beschrijf hier uw ervaring

eResults is een partner waarmee MM haar klanten helpt om ontwikkelde website nog beter te optimaliseren. Doelstellingen worden vooraf doorgesproken en aan de hand van een concreet stappenplan worden onze klanten op de hoogte gehouden van de voortgang en de resultaten. Het contact is prettig en de lijnen zijn kort.

PC Partners - Maurice Kouws

Top partij die kwaliteit levert en alle afspraken altijd nakomt.

Beschrijf hier uw ervaring

eResults realiseert voor al mijn klanten die hier behoefte aan hebben een nieuwe website. Het advies is altijd super, mijn klanten zijn stuk voor stuk erg tevreden over het resultaat na oplevering. Deadlines worden moeiteloos gehaald en afspraken worden altijd nagekomen wat ik persoonlijk erg belangrijk vindt. Ik zet mijn klanten met een gerust hart aan tafel bij Pier en zijn top team!

Reactie eResults:

Bedankt voor de leuke review! De prettige samenwerking is geheel wederzijds, we gaan graag nog lang zo door!

Bekend bij de redactie

EResults, resultaat door de persoonlijke benadering

Beschrijf hier uw ervaring

Luisteren goed, zijn prettig in de omgang en doen hun uiterste best om het jou als klant naar de zin te maken. Gaan voor het beoogde resultaat. Opvallend hoe snel zij zich kunnen in inleven in voor hun vreemde materie. Ik merk dat zij de extra stap zetten. Zij voelen zich verantwoordelijk voor het resultaat. En dat maakt samenwerken heel prettig! Top!

Reactie eResults:

Dank voor de positieve review! We werken met bijzonder veel plezier aan het optimaliseren van jullie online resultaten en hopen dit nog lang te doen!

Alulox Oppervlaktetechniek BV

Eresults, dé oplossing voor uw website

Beschrijf hier uw ervaring

De mensen zijn betrouwbaar en eerlijk. Leveren een zeer gelikte website af en weten wat ze doen.
De resultaten worden geregeld besproken en doelstellingen worden ruim behaald.

Nee, vooral zo doorgaan.

Reactie eResults:

Bedankt voor de fijne review. We blijven ons graag inzetten op jullie doelstellingen te blijven behalen!

Artiflex B.V.

Migratie website naar eResults

Beschrijf hier uw ervaring

eResults heeft ons vanaf het begin meegenomen in het proces en constant goede communicatie afgegeven. Alle wijzigingen gaan in goed overleg en met de juiste testperiode, voordat dit ook daadwerkelijk live gaat. De benadering straalt professionaliteit en vertrouwen uit. Top!

Geen.

Reactie eResults:

Erg fijn om te horen dat jullie de migratie zo hebben ervaren. We zijn inmiddels volop bezig met het vervolgproces en zullen er alles aan doen jullie positieve ervaring met ons te continueren (en wellicht nog een beetje verder te versterken :-)).

TransConnect BV

TransConnect BV Website

www.trans-connect.nl

Beschrijf hier uw ervaring

E Results heeft ons verder geholpen in de ontwikkeling en begeleiding van onze website en software pakket. Wij zijn zeer tevreden met het product en de service tot nu toe! Wij raden een ieder aan om is vrijblijvend contact op te nemen met deze partij

Reactie eResults:

Bedankt voor de fijne review, erg prettig om te horen!

Struijk Groep

Ze weten waar ze het over hebben

Beschrijf hier uw ervaring

Prima advies gehad om tot een mooie en goed vindbare website te komen. De invulling van de website gaat altijd in goed overleg. Het systeem om de website zelf bij te houden is erg gebruiksvriendelijk. Vragen worden snel opgelost en regelmatig krijg je tips voor het verder optimaliseren van de website. Kortom, wij zijn zeker tevreden.

Reactie eResults:

Heel fijn om te horen, we werken al lange tijd met veel plezier voor jullie!

Mill Panel B.V.

Vernieuwde website Mill Panel

Beschrijf hier uw ervaring

eResults heeft voor Mill Panel binnen de gestelde tijd een nieuwe website gerealiseerd en dit naar onze volle tevredenheid.
De hosting voor deze website is nu in handen van eResults en ook hierover zijn wij zeer te spreken.
Het supportteam van eResults is prima bereikbaar en problemen worden in de regel dezelfde dag opgelost.
Tevens hebben wij ook alle door ons geregistreerde domeinnamen overgedragen naar eResults. Dit ging zeker niet zonder slag of stoot wegens allerlei restricties die er zijn bij het overdragen van buitenlandse domeinnamen.
Ook werkte domeinregistratiepartners en hostingpartijen niet altijd even vlot mee maar eResults verloor hierin nimmer het geduld. Uiteindelijk is alles gerealiseerd zoals wij het voor ogen hadden waarbij wij nu kunnen zeggen: alles onder één dak goed geregeld bij.....eResults!

Dit niveau volhouden!

Reactie eResults:

Bedankt voor de fijne review, we kijken er naar uit de prettige samenwerking nog lang te continueren!