eResults

Advies
Nazorg
Communicatie

Aris B.V. | Vision Systems

Fijn om met professionals samen te werken!

Beschrijf hier uw ervaring

Deskundig en betrokken bedrijf.

René de Koning / Beveco

Deskundige en fijne partner om mee samen te werken.

Beschrijf hier uw ervaring

eResults heeft ons geholpen met de ontwikkeling en verder optimaliseren van een nieuwe website. Doelstellingen worden vooraf doorgesproken en aan de hand van een concreet stappenplan worden we op de hoogte gehouden van de voortgang en de resultaten. Het contact is prettig en de lijnen zijn kort.

Present

Snelle en goede ondersteuning

Beschrijf hier uw ervaring

De supportafdeling van E-results reageert snel en deskundig.

Ruben Borremans / Pro-Log BV

Professionele organisatie die ons zeer goed bijstaat onze online strategie te bepalen

Beschrijf hier uw ervaring

eResults is zeer betrokken en zij hebben het beste voor met onze online bedrijfsvoering. Tijdens onze dagelijkse werkzaamheden komen wij er vaak niet aan toe om stil te staan bij onze online activiteiten. Het is fijn dat er een partij is die dat voor je uit handen neemt.

Schouten

Goede partij om mee samen te werken.

Beschrijf hier uw ervaring

e-Results denkt op een constructieve wijze met ons mee en heeft kennis van zaken. Hierbij geven ze praktische tips en verbeterpunten. Daarnaast ontvangen wij ook gedegen feedback op de door ons geschreven stukken tekst en blogs. We hebben één vast contactpersoon wat prettig werkt.

Machinefabriek L. Straatman B.V.

DUIDELIJK | NO NONSENSE | DESKUNDIG

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn erg tevreden over de duidelijke rapportage en terugkoppeling van de gestelde doelen, alsmede de formulering en onderbouwing over de benodigde actiepunten om gestelde doelen te halen. De medewerkers van E-Results stralen vertrouwen uit en beschikken duidelijk over de deskundigheid om onze website naar een hoger plan te tillen. Wij bevelen E-results van harte aan!

Meer samenwerken met partijen die ervaring hebben met internationale, technische bedrijven uit o.a. de maritieme sector. Dit zou voor ons een positief effect hebben op engelse teksten, blogs en content.

Steunouder Nederland

Heldere en betrokken aanpak van eResults!

Beschrijf hier uw ervaring

eResults luistert goed naar onze wensen, denkt mee en sluit aan bij onze behoefte. Een sterk punt is de kritische houding. Ze stralen veel ervaring uit en behoeden je voor de minder handige dingen die je als klant niet ziet.

Vooral doorgaan op deze voet. De betrokkenheid en het gevoel er samen een mooie website van te maken is erg prettig.

Van Noordenne Accountants

EResults: een partij die haar afspraken nakomt en snel weet te schakelen.

Beschrijf hier uw ervaring

De adviseur van eResults weten waar ze over praten en zijn de op hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen hun vakgebied. Ze staan je bij met raad en daad en houden zich aan de afgesproken planning.

In ons traject was er een derde partij betrokken, waardoor er soms wat ruis ontstond in de communicatie. Het was dan niet duidelijk welke partij verantwoordelijk was. Uiteindelijk is dit in de nazorg goed opgelost.

MM

Snel schakelen met een bedrijf wat kennis van zaken heeft.

Beschrijf hier uw ervaring

eResults is een partner waarmee MM haar klanten helpt om ontwikkelde website nog beter te optimaliseren. Doelstellingen worden vooraf doorgesproken en aan de hand van een concreet stappenplan worden onze klanten op de hoogte gehouden van de voortgang en de resultaten. Het contact is prettig en de lijnen zijn kort.

PC Partners - Maurice Kouws

Top partij die kwaliteit levert en alle afspraken altijd nakomt.

Beschrijf hier uw ervaring

eResults realiseert voor al mijn klanten die hier behoefte aan hebben een nieuwe website. Het advies is altijd super, mijn klanten zijn stuk voor stuk erg tevreden over het resultaat na oplevering. Deadlines worden moeiteloos gehaald en afspraken worden altijd nagekomen wat ik persoonlijk erg belangrijk vindt. Ik zet mijn klanten met een gerust hart aan tafel bij Pier en zijn top team!

Reactie eResults:

Bedankt voor de leuke review! De prettige samenwerking is geheel wederzijds, we gaan graag nog lang zo door!