eResults

Communicatie

Artiflex B.V.

Migratie website naar eResults

Beschrijf hier uw ervaring

eResults heeft ons vanaf het begin meegenomen in het proces en constant goede communicatie afgegeven. Alle wijzigingen gaan in goed overleg en met de juiste testperiode, voordat dit ook daadwerkelijk live gaat. De benadering straalt professionaliteit en vertrouwen uit. Top!

Geen.

TransConnect BV

TransConnect BV Website

www.trans-connect.nl

Beschrijf hier uw ervaring

E Results heeft ons verder geholpen in de ontwikkeling en begeleiding van onze website en software pakket. Wij zijn zeer tevreden met het product en de service tot nu toe! Wij raden een ieder aan om is vrijblijvend contact op te nemen met deze partij

Struijk Groep

Ze weten waar ze het over hebben

Beschrijf hier uw ervaring

Prima advies gehad om tot een mooie en goed vindbare website te komen. De invulling van de website gaat altijd in goed overleg. Het systeem om de website zelf bij te houden is erg gebruiksvriendelijk. Vragen worden snel opgelost en regelmatig krijg je tips voor het verder optimaliseren van de website. Kortom, wij zijn zeker tevreden.

Mill Panel B.V.

Vernieuwde website Mill Panel

Beschrijf hier uw ervaring

eResults heeft voor Mill Panel binnen de gestelde tijd een nieuwe website gerealiseerd en dit naar onze volle tevredenheid.
De hosting voor deze website is nu in handen van eResults en ook hierover zijn wij zeer te spreken.
Het supportteam van eResults is prima bereikbaar en problemen worden in de regel dezelfde dag opgelost.
Tevens hebben wij ook alle door ons geregistreerde domeinnamen overgedragen naar eResults. Dit ging zeker niet zonder slag of stoot wegens allerlei restricties die er zijn bij het overdragen van buitenlandse domeinnamen.
Ook werkte domeinregistratiepartners en hostingpartijen niet altijd even vlot mee maar eResults verloor hierin nimmer het geduld. Uiteindelijk is alles gerealiseerd zoals wij het voor ogen hadden waarbij wij nu kunnen zeggen: alles onder één dak goed geregeld bij.....eResults!

Dit niveau volhouden!

HACON Containers

HACON Containers

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig contact, meedenkend, snelle service, voegen daad bij het woord.

Reactie eResults:

Wat leuk om te lezen, hier doen we het voor!

Edwin Wennekes-Slump - Reesink Construction Equipment

Deskundigheid en creativiteit gaan hand in hand

Beschrijf hier uw ervaring

Een uitstekende creatieve vertaling van onze eisen en wensen naar een mooi en modern design. Als Reesink Construction Equipment kunnen wij al onze bedrijven met behoudt van eigen identiteit perfect presenteren. Aan de achterkant profiteren wij van de synergieën tussen de verschillende websites.

Reactie eResults:

Hartelijk dank, ook wij zijn bijzonder trots op zowel de strategische als operationele invulling van onze samenwerking!

van Dijk geo- en milieutechniek b.v.

Met eResults naar de Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Prettige samenwerking, goede stok achter de deur en creatief!

Reactie eResults:

Dank, zowel op de voor als achtergrond zijn we je graag tot dienst!

Van Houten & partners B.V. - Rotterdam

Nieuw website en betere vindbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze van Eresults. Afspraken worden goed nagekomen. We hebben meer aanvragen via onze website gekregen sinds de optimalisatie en streven samen naar goed leads.

Sjeun Optiek by Floris

Nieuwe website

Beschrijf hier uw ervaring

goed advies en heldere uitleg

Vollmüller BV - www.vollmuller.eu

Prettig contact

Beschrijf hier uw ervaring

Goede update van onze website

Reactie eResults:

Snel schakelen, snel resultaat, worden wij blij van!