eResults

Communicatie

CP Nederland

Fijne samenwerking

Beschrijf hier je ervaring

E-results heeft ons geholpen bij ons verzoek om beter vindbaar te zijn als patiëntenvereniging. Aan het traject ging een leuke workshop vooraf die tot goede inzichten leidde. Zowel bij E-results om... E-results heeft ons geholpen bij ons verzoek om beter vindbaar te zijn als patiëntenvereniging. Aan het traject ging een leuke workshop vooraf die tot goede inzichten leidde. Zowel bij E-results om onze doelgroep beter te begrijpen als voor onszelf om zaken nog scherper te krijgen. De samenwerking in het hele traject verliep erg prettig.

Lekkerkerker Food

Ontwikkeling nieuwe website

Beschrijf hier je ervaring

Prettige kennismaking met Pier en Monique, met een heldere uiteenzetting en een professionele aanpak. Fijne samenwerking met Monique; denkt goed mee, klantgerichte houding en goede inhoudelijke... Prettige kennismaking met Pier en Monique, met een heldere uiteenzetting en een professionele aanpak. Fijne samenwerking met Monique; denkt goed mee, klantgerichte houding en goede inhoudelijke kennis. Uiteindelijk een heel mooi eindresultaat neergezet waar we nu gezamenlijk verder op kunnen gaan bouwen. We zijn tot dusver erg tevreden!

CAS Quality Control

Fijne samenwerking en top resultaat

Beschrijf hier je ervaring

Als klant zijn wij trots op het resultaat van de website. Middels een traject van een aantal maanden hebben we een professionele website kunnen laten ontwikkelen. De onderlinge samenwerking was... Als klant zijn wij trots op het resultaat van de website. Middels een traject van een aantal maanden hebben we een professionele website kunnen laten ontwikkelen. De onderlinge samenwerking was hierin erg fijn met de verschillende medewerkers.

Maqqie

Nieuwe website

Beschrijf hier je ervaring

Fijne samenwerking met korte lijnen. Resultaat is goed en sluit goed aan op onze designs.

Van Rooy & Co

Kundige en snelle service!

Beschrijf hier je ervaring

eResults benaderd voor het opzetten van een 'spoed' nieuwsbrief.
Zoals gewend, snel en kundig geregeld.

Mill Home

Zeer prettige samenwerkingspartner

Beschrijf hier je ervaring

Uitstekende service bij het ontwerpen en lanceren van onze nieuwe website! Snel en prettig contact. Zeer tevreden met het resultaat.

stichting vrienden van het Vlielandkamplangepaal.nl

Betrokken en vakkundig

Beschrijf hier je ervaring

na een eerste telefonisch overleg, 15 minuten later stonden alle afspraken in mijn mailbox, zijn er snel afspraken gemaakt. Vormgever, tekstschrijver, alles in goed overleg en lekker op tempo. Ook... na een eerste telefonisch overleg, 15 minuten later stonden alle afspraken in mijn mailbox, zijn er snel afspraken gemaakt. Vormgever, tekstschrijver, alles in goed overleg en lekker op tempo. Ook ten tijde van de corona, alles in goede afstemming. We zijn bijzonder blij met het eindresultaat

LJG Recycling

Uitstekend

professioneel

Theunissen Tuinplanten Tuinaanleg

Snelle en goede ondersteuning

Beschrijf hier je ervaring

Snelle service voor vernieuwing van onze website. Duidelijke uitleg over het zelf aanpassen

Orbi Opleidingen

Snelle en professionele aanpak

Beschrijf hier je ervaring

Voordat ik bij Eresults kwam had ik lang met andere partijen samengewerkt. Vele toezeggingen en verbeteringen zijn totaal niet nagekomen en niet waar kunnen maken waardoor ik verder moest zoeken... Voordat ik bij Eresults kwam had ik lang met andere partijen samengewerkt. Vele toezeggingen en verbeteringen zijn totaal niet nagekomen en niet waar kunnen maken waardoor ik verder moest zoeken naar een betrouwbare partner.

Vanwege een gedegen en een complete aanpak (waaronder een complete bedrijfs scan) en het meedenken geeft mij het gevoel dat wij als klant gewaardeerd worden. Kortom een fijn bedrijf om samen mee te werken.