eResults

Nazorg

HACON Containers

HACON Containers

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig contact, meedenkend, snelle service, voegen daad bij het woord.

Reactie eResults:

Wat leuk om te lezen, hier doen we het voor!

Edwin Wennekes-Slump - Reesink Construction Equipment

Deskundigheid en creativiteit gaan hand in hand

Beschrijf hier uw ervaring

Een uitstekende creatieve vertaling van onze eisen en wensen naar een mooi en modern design. Als Reesink Construction Equipment kunnen wij al onze bedrijven met behoudt van eigen identiteit perfect presenteren. Aan de achterkant profiteren wij van de synergieën tussen de verschillende websites.

Reactie eResults:

Hartelijk dank, ook wij zijn bijzonder trots op zowel de strategische als operationele invulling van onze samenwerking!

van Dijk geo- en milieutechniek b.v.

Met eResults naar de Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Prettige samenwerking, goede stok achter de deur en creatief!

Reactie eResults:

Dank, zowel op de voor als achtergrond zijn we je graag tot dienst!

Röllfink ambachtelijke interieur specialisten BV

The Best

Beschrijf hier uw ervaring

Wij van Röllfink ambachtelijke inferieuren BV ervaren de samenwerking niet alleen als, handig of goed of meer van dat soort correcte woorden maar onze ervaring gaat verder. Wij zien Pier en zijn team als een fitaal onderdeel, de aorta van onze organisatie. Veel ondernemers zullen zeggen dat het juist hun product is wat zo sterk is maar wanneer niemand dat weet en dat is tenslotte de essentie van marketing/sales dan wordt er ook niet verkocht. Vandaar een dikke 10 van ons en we spreken uit dat de samenwerking nog lang niet voorbij is.

Dhr Röllfink

Reactie eResults:

Klanten met jullie lange termijn visie kunnen wij nooit genoeg hebben, bedankt voor deze prachtige beoordeling.

Van Houten & partners B.V. - Rotterdam

Nieuw website en betere vindbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze van Eresults. Afspraken worden goed nagekomen. We hebben meer aanvragen via onze website gekregen sinds de optimalisatie en streven samen naar goed leads.

Sjeun Optiek by Floris

Nieuwe website

Beschrijf hier uw ervaring

goed advies en heldere uitleg

Vollmüller BV - www.vollmuller.eu

Prettig contact

Beschrijf hier uw ervaring

Goede update van onze website

Reactie eResults:

Snel schakelen, snel resultaat, worden wij blij van!

C. Schreiber

Beoordeling eResults

Beschrijf hier uw ervaring

Heldere uitleg en afsprak worden nagekomen.

Ramon Tafels

Doelstellingen worden ook echt behaald

Beschrijf hier uw ervaring

eResults stelde voor onze nieuwe website echte doelstellingen. Normaal stel je dit soort dingen en kijkt er uiteindelijk niemand meer naar maar niet Pier en zijn team. Met een handige scorecard werd duidelijk inzichtelijk gemaakt hoe doelstellingen niet alleen gesteld werden maar ook behaald werden.

Reactie eResults:

Bedankt voor jullie compliment. Wij vonden het leuk om met jullie te werken. En het is altijd super als doelen worden behaald. Daar gaan we voor!

Goede service!

Beschrijf hier uw ervaring

lekker recht toe/ recht aan

kein geloel fussball spielen!

Reactie eResults:

Bedankt voor jullie compliment!