eResults

Niet echt

Theunissen Tuinplanten Tuinaanleg

Snelle en goede ondersteuning

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle service voor vernieuwing van onze website. Duidelijke uitleg over het zelf aanpassen

Communicatie over wat je zelf moet doen en wat verzorgd wordt

Orbi Opleidingen

Snelle en professionele aanpak

Beschrijf hier uw ervaring

Voordat ik bij Eresults kwam had ik lang met andere partijen samengewerkt. Vele toezeggingen en verbeteringen zijn totaal niet nagekomen en niet waar kunnen maken waardoor ik verder moest zoeken... Voordat ik bij Eresults kwam had ik lang met andere partijen samengewerkt. Vele toezeggingen en verbeteringen zijn totaal niet nagekomen en niet waar kunnen maken waardoor ik verder moest zoeken naar een betrouwbare partner.

Vanwege een gedegen en een complete aanpak (waaronder een complete bedrijfs scan) en het meedenken geeft mij het gevoel dat wij als klant gewaardeerd worden. Kortom een fijn bedrijf om samen mee te werken.

Aris B.V. | Vision Systems

Fijn om met professionals samen te werken!

Beschrijf hier uw ervaring

Deskundig en betrokken bedrijf.

René de Koning / Beveco

Deskundige en fijne partner om mee samen te werken.

Beschrijf hier uw ervaring

eResults heeft ons geholpen met de ontwikkeling en verder optimaliseren van een nieuwe website. Doelstellingen worden vooraf doorgesproken en aan de hand van een concreet stappenplan worden we op de... eResults heeft ons geholpen met de ontwikkeling en verder optimaliseren van een nieuwe website. Doelstellingen worden vooraf doorgesproken en aan de hand van een concreet stappenplan worden we op de hoogte gehouden van de voortgang en de resultaten. Het contact is prettig en de lijnen zijn kort.

Present

Snelle en goede ondersteuning

Beschrijf hier uw ervaring

De supportafdeling van E-results reageert snel en deskundig.

Ruben Borremans / Pro-Log BV

Professionele organisatie die ons zeer goed bijstaat onze online strategie te bepalen

Beschrijf hier uw ervaring

eResults is zeer betrokken en zij hebben het beste voor met onze online bedrijfsvoering. Tijdens onze dagelijkse werkzaamheden komen wij er vaak niet aan toe om stil te staan bij onze online... eResults is zeer betrokken en zij hebben het beste voor met onze online bedrijfsvoering. Tijdens onze dagelijkse werkzaamheden komen wij er vaak niet aan toe om stil te staan bij onze online activiteiten. Het is fijn dat er een partij is die dat voor je uit handen neemt.

Schouten

Goede partij om mee samen te werken.

Beschrijf hier uw ervaring

e-Results denkt op een constructieve wijze met ons mee en heeft kennis van zaken. Hierbij geven ze praktische tips en verbeterpunten. Daarnaast ontvangen wij ook gedegen feedback op de door ons... e-Results denkt op een constructieve wijze met ons mee en heeft kennis van zaken. Hierbij geven ze praktische tips en verbeterpunten. Daarnaast ontvangen wij ook gedegen feedback op de door ons geschreven stukken tekst en blogs. We hebben één vast contactpersoon wat prettig werkt.

Machinefabriek L. Straatman B.V.

DUIDELIJK | NO NONSENSE | DESKUNDIG

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn erg tevreden over de duidelijke rapportage en terugkoppeling van de gestelde doelen, alsmede de formulering en onderbouwing over de benodigde actiepunten om gestelde doelen te halen. De... Wij zijn erg tevreden over de duidelijke rapportage en terugkoppeling van de gestelde doelen, alsmede de formulering en onderbouwing over de benodigde actiepunten om gestelde doelen te halen. De medewerkers van E-Results stralen vertrouwen uit en beschikken duidelijk over de deskundigheid om onze website naar een hoger plan te tillen. Wij bevelen E-results van harte aan!

Meer samenwerken met partijen die ervaring hebben met internationale, technische bedrijven uit o.a. de maritieme sector. Dit zou voor ons een positief effect hebben op engelse teksten, blogs en... Meer samenwerken met partijen die ervaring hebben met internationale, technische bedrijven uit o.a. de maritieme sector. Dit zou voor ons een positief effect hebben op engelse teksten, blogs en content.

Steunouder Nederland

Heldere en betrokken aanpak van eResults!

Beschrijf hier uw ervaring

eResults luistert goed naar onze wensen, denkt mee en sluit aan bij onze behoefte. Een sterk punt is de kritische houding. Ze stralen veel ervaring uit en behoeden je voor de minder handige dingen... eResults luistert goed naar onze wensen, denkt mee en sluit aan bij onze behoefte. Een sterk punt is de kritische houding. Ze stralen veel ervaring uit en behoeden je voor de minder handige dingen die je als klant niet ziet.

Vooral doorgaan op deze voet. De betrokkenheid en het gevoel er samen een mooie website van te maken is erg prettig.