eResults

Advies
Nazorg
Communicatie

Make Civieltechnisch Adviesbureau

Goede partij voor het verbeteren van je branding

Beschrijf hier je ervaring

Met eResults prettig samengewerkt om het een en ander in kaart gebracht. De sessies met eResults waren waardevol. Ze gaven ons goede adviezen.

Matex

Goede start van de samenwerking

Beschrijf hier je ervaring

We hebben eresults in de arm genomen om onze online zichtbaarheid te vergroten. Dat is van start gegaan met het opstellen van een strategisch plan. Eresults heeft met ons snel in kaart gebracht hoe... We hebben eresults in de arm genomen om onze online zichtbaarheid te vergroten. Dat is van start gegaan met het opstellen van een strategisch plan. Eresults heeft met ons snel in kaart gebracht hoe we onze doelgroepen kunnen benaderen.

Stoneridge - Electronics

Fijne professionele samenwerking

Beschrijf hier je ervaring

eResults heeft veel expertise in huis. Ze denken met je mee en kijken naar mogelijkheden. Ze geven het ook eerlijk aan als ze het (nog) niet weten en gaan direct op zoek naar een oplossing. eResults heeft veel expertise in huis. Ze denken met je mee en kijken naar mogelijkheden. Ze geven het ook eerlijk aan als ze het (nog) niet weten en gaan direct op zoek naar een oplossing.

Communicatie verloopt vlot. Ze hebben open lijnen en reageren snel én inhoudelijk. Het is gemakkelijk om te schakelen en iemand met de juiste expertise aan een verzoek te koppelen. Wanneer het proces anders loopt dan voorheen verwacht of besproken, zijn ze enorm flexibel en passen ze zich aan.

Bas van Halen / PM² projectmanagers labadviseurs

Professionele begeleiding met uitstekend resultaat

Beschrijf hier je ervaring

We zijn van het begin af aan deskundig begeleid door de mensen van eResults. Ze hebben in elke fase van het proces, van marktonderzoek tot website opleveren, laten zien dat ze over de juiste mensen... We zijn van het begin af aan deskundig begeleid door de mensen van eResults. Ze hebben in elke fase van het proces, van marktonderzoek tot website opleveren, laten zien dat ze over de juiste mensen en kennis beschikken om dit te doen.

MedicalGroep

Ontwikkeling branding

Zeer positief.

Selene van Vliet / Damen Marine Components

EResults ontzorgt!

Beschrijf hier je ervaring

eResults is een partij die oprecht luistert naar je wensen en je ontzorgt in je werkzaamheden. Je merkt dat het een ervaren partij is die net een stapje verder gaat om niet alleen een goed resultaat... eResults is een partij die oprecht luistert naar je wensen en je ontzorgt in je werkzaamheden. Je merkt dat het een ervaren partij is die net een stapje verder gaat om niet alleen een goed resultaat te leveren maar ook echt in alle wensen en vereisten wil voorzien.

jadijk beheer

Deskundige club, fijne korte lijnen

Beschrijf hier je ervaring

E-results heeft onze website gerealiseerd en daar zijn we nog steeds blij mee. De ondersteuning is altijd prima

Jeugdbescherming west

Top samenwerking!

Beschrijf hier je ervaring

Interessant om doelgroepen voor onze wervingsgopgave met de marketingstrategen in kaart te brengen en de content hier samen op te bouwen. De gerichte aanpak die hierdoor mogelijk is geeft ons... Interessant om doelgroepen voor onze wervingsgopgave met de marketingstrategen in kaart te brengen en de content hier samen op te bouwen. De gerichte aanpak die hierdoor mogelijk is geeft ons waardevolle inzichten waar we van leren en onze wervingsstrategie op kunnen optimaliseren.

samsam.nu

Prettige samenwerking

Beschrijf hier je ervaring

Inmiddels een jarenlange samenwerking. Fijn contact en korte lijnen. Leveren goed resultaat.

FCB

Een strategische partner met vast klantteam waarbinnen de kwaliteit van werk hoog is.

Beschrijf hier je ervaring

E-results heeft naast haar kennis en kunde op het gebied van digitale marketing en het realiseren van passende content, ruimschoots voldaan aan onze behoefte van een strategische partner. We hebben... E-results heeft naast haar kennis en kunde op het gebied van digitale marketing en het realiseren van passende content, ruimschoots voldaan aan onze behoefte van een strategische partner. We hebben een duidelijke gezamenlijke visie, waarbinnen de verschillende werkzaamheden worden uitgevoerd. De kwaliteit is goed, het klantteam betrouwbaar en de communicatie helder.